AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg våknet kl 4 av en splash-lyd og tenkte nå blør jeg veldig nedentil. Etter hvor vått det var tenkte jeg at det må ha en skjedd en abort. ( prøver å bli gravid). Sjekket og det var bare "væske". Luktet ikke tiss men var tre mellomstore flekker i sengen og det rant endel på gulvet da jeg reiste meg. Gikk på do og hadde da full blære og tisset endel. Unnskyld detaljer altså, men har noen vørt borti dette? Anonymkode: 95222...93f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Ehh… Kom deg en tur til legen asap. I noen (svært sjeldent, men likevel) tilfeller kan en graviditet gå under radaren. Anonymkode: d375b...438 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Det høres ut som vannet ditt gikk.. Er det mulig at du er gravid? Anonymkode: d375b...438
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det høres ut som vannet ditt gikk.. Er det mulig at du er gravid? Anonymkode: d375b...438 Ja, men isåfall bare få uker på vei ? Anonymkode: 95222...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå