AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Bare lurer siden jeg får enormt mange likes fra menn i den aldersgruppen på Tinder. I profilene skriver de at de ønsker kjæreste. Anonymkode: a6daa...09d 1
Snok1 Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Tinder er (fra hva jeg hører fra brukere) en ren pulesentral, og har ingenting med dating med kjærlighet som formål å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bare lurer siden jeg får enormt mange likes fra menn i den aldersgruppen på Tinder. I profilene skriver de at de ønsker kjæreste. Anonymkode: a6daa...09d Det er nok mange i denne aldersgruppa som tror de kan få seg yngre damer. Realiteten er nok litt annen. Anonymkode: cc262...074 13 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Tinder er (fra hva jeg hører fra brukere) en ren pulesentral, og har ingenting med dating med kjærlighet som formål å gjøre. Jeg fant mannen min der. Anonymkode: cc262...074 2
Snok1 Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fant mannen min der. Anonymkode: cc262...074 Jeg bare refererer andres rapporter. Har aldri brukt Tinder selv.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Nei de vil vel prøve å leve ut en fantasi da 🤷♀️ En av 4 voksne menn er enslige/barnløse, og det er vel på grunn av dumdristighet som å luske etter 15-20 år yngre damer som de strengt talt kunne ha vært faren til. Anonymkode: 29541...6d3 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Det handler jo mest om hvor villig han er til å fire på alle andre krav han har til kvinner. En mann på 50 vil jo greie å rote frem en eller annen 35 åring som sier jatakk. Anonymkode: f8ee6...82f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Menn i den alderen som sjekker kvinner 20 år yngre enn seg, er ikke mentalt modne for damer på egen alder. De er ironisk nok forvokste mannebabyer som egentlig trenger mest å bli oppdratt, og tenker at en yngre kvinne kan de være voksne og sjefe over, om enn bare på papiret. Anonymkode: b64b5...458 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 Noen av dem får det sikkert, men mange ikke. Det er nok ønsketenking for veldig mange tror jeg. Jeg har fått mange likes og meldinger fra menn i den aldersgruppen, men det er egentlig uinteressant når mannen begynner å bli over 10 år eldre enn meg. Sånn i det store og det hele så er ikke disse mennene attraktive for meg, verken utseendemessig eller mentalt. Jeg liker å holde meg til de som er jevnaldrende. Anonymkode: bb657...31e 5
GrønnNellik68 Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare lurer siden jeg får enormt mange likes fra menn i den aldersgruppen på Tinder. I profilene skriver de at de ønsker kjæreste. Anonymkode: a6daa...09d Etter som de søker så mye yngre dame så bil de vel ha ett kull nr 2 med barn kan jeg tenke meg😂 1
Snok1 Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Jeg er ikke interessert i forhold med noen som er en halv generasjon yngre enn meg. M50+ 5
ClausSaus Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare lurer siden jeg får enormt mange likes fra menn i den aldersgruppen på Tinder. I profilene skriver de at de ønsker kjæreste. Anonymkode: a6daa...09d Kommer som alltid helt an på om de har bygget seg opp til den beste versjonen av seg selv. Noe de aller fleste ikke har. Men disse damene som tror at en Brad Pitt eller en George Clooney vil ha problemer med å lande en dame som nærmer seg 40 må jo slite litt med å fungere i dating-hverdagen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Kommer som alltid helt an på om de har bygget seg opp til den beste versjonen av seg selv. Noe de aller fleste ikke har. Men disse damene som tror at en Brad Pitt eller en George Clooney vil ha problemer med å lande en dame som nærmer seg 40 må jo slite litt med å fungere i dating-hverdagen. Men da er det jo penger og status som drar, ikke personligheten din og din magiske tiltrekningskraft. Og hvem drar du til deg da? Jo, de som vil ligge seg oppover (som i seg selv tyder på at de hat litt få andre måter å skaffe seg penger på). Enkel logikk det. Anonymkode: 8449c...0c3 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 ClausSaus skrev (5 minutter siden): Kommer som alltid helt an på om de har bygget seg opp til den beste versjonen av seg selv. Noe de aller fleste ikke har. Men disse damene som tror at en Brad Pitt eller en George Clooney vil ha problemer med å lande en dame som nærmer seg 40 må jo slite litt med å fungere i dating-hverdagen. 99,99 prosent av menn er ikke verdensberømte Hollywood-skuespillere. Det er ikke de som er på Tinder. Anonymkode: cc262...074 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er det jo penger og status som drar, ikke personligheten din og din magiske tiltrekningskraft. Og hvem drar du til deg da? Jo, de som vil ligge seg oppover (som i seg selv tyder på at de hat litt få andre måter å skaffe seg penger på). Enkel logikk det. Anonymkode: 8449c...0c3 Nettopp. Menn som bruker status og penger for å finne seg smårips, må jo forstå at de blir brukt som sugardaddies. Anonymkode: cc262...074 5
Mountain Man Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare lurer siden jeg får enormt mange likes fra menn i den aldersgruppen på Tinder. I profilene skriver de at de ønsker kjæreste. Anonymkode: a6daa...09d Vet ikke hvordan det er med andre menn og menn i 50 årene. Men personlig har jeg opplevd ved flere anledninger at damer som er både 10 og 15 år yngre en meg selv har sjekka meg opp på byen og på fritidsaktiviteter. Selv var jeg som 20-25 åring mer interisert i damer på 35-45 en damer i 20 årene. Fordi jeg syntes at mer modne damer både var mer attraktive og hadde en sterkere selvtillit og utstråling som jeg liker. Kjenner også flere damer som er sammen med + - 20 år eldre menn(25 år og sammen med en på 46 og 35 år som er sammen med en på 53 år) og som selv sier at dem synes menn på egen alder er uintresante. Så svaret på det er nok at det ikke er noe eksagt svar eller regel. Vi er forskjellige som både menn og kvinner og tiltrekkes av forskjellige egenskaper hos det motsatte kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 99,99 prosent av menn er ikke verdensberømte Hollywood-skuespillere. Det er ikke de som er på Tinder. Anonymkode: cc262...074 Men det forstår ikke. Den norske oversettelsen av Hollywood-modellen heter middelmådig middelaldrende mann som har kjøpt seg mye yngre dame med svak tilknytning til arbeidsliv, psykiske issues, elendig økonomi og en skokk med ...problemer. Men, hell og lykke til gutta boys. Tror jeg heller går for jevngammel mann og full likestilling. Har heldigvis egne penger, så da kan jeg unne meg luksusen å velge utfra andre kriterier. Anonymkode: 8449c...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er nok mange i denne aldersgruppa som tror de kan få seg yngre damer. Realiteten er nok litt annen. Anonymkode: cc262...074 De prøver vel selv om de ikke nødvendigvis lykkes. Er det noe galt i det? Eldre kvinner har ikke krav på jevnaldrende menn. De skylder dem ingenting. Det der med å jekke ned menn på 50+ for å få dem til å bli sammen med kvinner de ikke er tiltrukket av kommer aldri til å fungere. Anonymkode: 3a8a1...125 1
Gjest T-AA Skrevet 5. mai 2023 #19 Skrevet 5. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Bare lurer siden jeg får enormt mange likes fra menn i den aldersgruppen på Tinder. I profilene skriver de at de ønsker kjæreste. Anonymkode: a6daa...09d På min arbeidsplass er det 4 stykker i min avdeling som er mellom 50 og 60 og som relativt nylig har begynt på kull nummer tre. Det er ikke for alle, men for ressurssterke menn så er alder bare et tall.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #20 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De prøver vel selv om de ikke nødvendigvis lykkes. Er det noe galt i det? Eldre kvinner har ikke krav på jevnaldrende menn. De skylder dem ingenting. Det der med å jekke ned menn på 50+ for å få dem til å bli sammen med kvinner de ikke er tiltrukket av kommer aldri til å fungere. Anonymkode: 3a8a1...125 Det er ingenting galt i det. Ingen har heller krav på noe som helst, eller skylder noe til noen. Det er ikke å jekke ned menn på 50+ når man sier at de fleste av dem ikke vil ha sjanse på en ung dame. Det er allerede mange flere menn enn damer i Norge. Hvis alle skal gå utelukkende etter damer mellom 18 og 35, vil det selvfølgelig ikke være nok damer for alle. Og selvfølgelig vil ikke disse unge damene foretrekke en vanlig, kanskje overvektig, sliten femtiåring foran jevnaldrende, spenstig, yngre mann. Disse eldre mennene står fri til å ikke bli sammen med kvinner de ikke er tiltrukket av, for all del. Men deres reelle valg blir da å forbli single (og da har de etter min mening ingen rett til å klage!) eller å bli sammen med en dame som ikke er deres drømmedame. Det er noe svært spesielt å si at man ikke er tiltrukket av NOEN damer over 35, når man selv er over 50. Enkelte damer på 35+ ser mye bedre ut enn ungjenter på 20, for eksempel der dama på 35 alltid har tatt vare på huden, trent jevnlig, lært å sminke seg og kle seg pent og etter kroppsfasongen, og der ungjenta på 20 er overvektig, går i baggy joggis og ikke har rørt en sminkekost i hele sitt liv. Når menn på 50 + sier at de foretrekker unge damer, mener de selvfølgelig at de foretrekker unge PENE og SLANKE damer. Altså, har de begrenset søkefeltet sitt såpass at de mest sannsynlig blir gående alene. Anonymkode: cc262...074 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå