Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere og hvilke produkter bruker dere hvor ofte for å ta vare på håret deres? 

Etter jeg bleket håret i januar har jeg blitt veldig obs på at jeg må prioritere hårpleie like mye som hudpleie. Jeg syns Olaplex no 8 Moisture mask gjør håret mykt samme dag og litt dagen etter men usikker på om det nærer håret på innsiden? Jeg har også brukt k18 ca 7-8 ganger nå og syns håret kjennes litt gummi ut etterpå pluss at jeg mister en del hår når jeg tar det i og grer det ut med k18, er det normalt? 

Hvilke produkter vil dere anbefale for hårpleie? Hvor ofte skal man bruke hårolje? 

Jeg bruker ingen varmebehandlinger og vasker håret 2-3 ganger i uken. Begynt å ha ikke så glo varmt vann som før også fordi varmt vann tørker ut og knekker håret er det sant? 

Anonymkode: 597b6...436

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varierer litt mellom ulike produkter, men bruker hårkur en gang i uken og alltid varmebeskyttende krem og/eller olje i håndkletørt hår. Prøver å bruke minst mulig varme og vente med å gre gjennom til håret er tørt. Har nylig byttet ut rettetang med ION-børste og hårføner, og føler håret er mer "fornøyd". Produkter jeg har likt godt oppigjennom har vært Moroccanoil, Biosilk, Kerastase og Sebastian. 

Anonymkode: 9a476...8c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv veldig tynt og glatt hår, prøver å ta vare på det med hårkur og en god balsam og sjampoo, men føler ikke jeg ser så mye forskjell egnt. Bruker volume sjampoo men er like flatt fordet. Har bleket håret mye, så endel hår på toppen har knekt av og... 

Anonymkode: 0a6f3...55c

AnonymBruker
Skrevet

Det er null forskjell på håret mitt om jeg bruker first price-shampo eller det jeg kjøper hos frisøren. Har prøvd Olaplex-kur et par ganger, men det gjorde ingenting. 

Anonymkode: 778c0...429

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Redken extreme anti snap shampoo og treatment. Ved hver vask bruker jeg Wellaplex som balsam. Unngår å gre håret når det er vått. Har hårolje på tuppene om kvelden. Sover på silkeputetrekk. Disse tingene hjelper håret mitt

Anonymkode: e03f1...f89

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...