Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan noen si at de elsker deg, ser en fremtid med deg, vil ha barn med deg, at hans største tap er å miste meg for å så være på tinder 2 dager etter bruddet?

Dette gjelder en mann. 

Var alt han sa løgn? Eller er dette hans måte å komme over meg..

Anonymkode: 66ed1...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var løgn. Nå ser du hvor ekkel han er så aldri snakk med han igjen, han er ikke engang verdt å sørge over 

Anonymkode: e6e7c...cca

Skrevet

Jeg tenker at det kan være hans måte å prøve å komme over deg på. Han vil ikke nødvendigvis møte noen eller snakke seriøst med noen, men mulig han vil sveipe og prøve å tenke fremover som singel 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Elsker deg" er veldig misbrukt. Jeg finner det kun troverdig om foreldre sier det om egne barn. Romantisk kjærlighet tar alltid slutt.

Anonymkode: f696e...d47

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn vil bare ha kjæreste og gir en lang dag i hvem de er sammen med.

De er gjerne intens til det plagsomme når de er sammen med noen, men løper videre til neste dame sekundet det er slutt.

Anonymkode: 1ad52...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen menn vil bare ha kjæreste og gir en lang dag i hvem de er sammen med.

De er gjerne intens til det plagsomme når de er sammen med noen, men løper videre til neste dame sekundet det er slutt.

Anonymkode: 1ad52...ddd

Like mange kvinner. Er i samme tragiske forsamling begge to.

Anonymkode: f696e...d47

AnonymBruker
Skrevet

Rebounds er vel like vanlig som en boks med Ben&Jerry's for å bearbeide et brudd. Gjort det selv.

Noen vil også vise den andre at de har gått videre. 

Om han virkelig elsket deg er jo umulig å si, men jeg stoler nå i all fall ikke på de som sier de elsker deg altfor tidlig og omtrent frir på første date, det som går fort opp, går fort ned. Kanskje de føler de mener det, men det er en flyktig følelse, noen ganger tror jeg de bare "bestemmer" seg for å gå all in, kanskje de er verpesyke. Første dama som sier ja får en ring på fingeren omtrent. Og da bruker de ikke lang tid på å gå videre til neste etter et nei.

Anonymkode: f0316...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Det er en person som ikke klarer å være alene med seg selv. Han elsker ikke deg, men alle som får tankene hans vekk fra hva enn som gjør vondt. 

Anonymkode: 0937c...bb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sa alt dette, men du gjorde det likevel slutt. Han prøver å finne en måte å komme over deg på, det bdtyr ikke at han ikke elsket/elsker deg❤️

Anonymkode: 404c8...a61

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du dumpet han. Hvorfor bryr du deg? Eller var dette en av disse dumme tester som noen av dere driver med?

Anonymkode: 0d04d...1f1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kompisene hans har presset på at han skal komme seg videre og derav inn på tinder.

Altså skjerp deg kvinne. 

Anonymkode: a637f...c03

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke kjenner på følelsene så mye. Kanskje var det løgn som du sier?

Uansett, så gjør han det han vil. Han har lyst å treffe en ny. At han er på tinder sier ingenting om deg og din verdi.

Anonymkode: b4954...131

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan kan noen si at de elsker deg, ser en fremtid med deg, vil ha barn med deg, at hans største tap er å miste meg for å så være på tinder 2 dager etter bruddet?

Dette gjelder en mann. 

Jeg ville gifte meg og få barn med eksen min, men det første jeg gjorde da han dumpet meg, var å registrere meg på datingapper. Jeg visste at han håpte jeg var hjemme og gråt. Sånn som han syntes var helt passende. Jeg skulle ikke være sur, men gråte ifølge ham. Jeg var sur, jeg gråt ikke, jeg var i sjokk og kastet opp. Det kjentes som om noen hadde byttet ut alt blodet mit med bare isvann. 

Ingenting av det jeg sa om å elske ham, var løgn. Men jeg skjønte jo at mannen jeg elsket så høyt, ikke var helt den jeg trodde han var, og at det nok ikke var noen god framtid med ham om så enn han skulle tatt meg tilbake etterhvert. Han hadde jo gått og planlagt bruddet bak ryggen min, snarere enn å snakke med meg underveis. Og det kjente jeg at det orker jeg ikke. Jeg må ha en lojal person som kan prate åpent med meg. Det tok meg måneder og det å komme i et nytt forhold, før jeg klarte å gråte. 

Anonymkode: 2b80d...f97

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette gjelder en mann. 

Du mener han heller burde sitte hjemme alene og gråte?

Er det ikke bedre å bare komme seg på hesten igjen?

Hva skal han vente på? Bedre vær?

Anonymkode: 3272e...e50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av mine venner ble nylig dumpet av kjæresten. Han ønsket barn og en framtid, og etter fem år sammen sa hun at hun egentlig aldri var forelsket i han. Han var på tinder kort tid etter bruddet, rett og slett for å innse at han var noe å samle på og at det var håp for han å en gang få kone og barn. Tok kun noen få uker og jeg støtter han fullt ut i det. 

Anonymkode: 7ea2b...240

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...