Gå til innhold

Hvordan føles det å være elskerinne til noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har hatt et forhold til en mann som er opptatt. Hvordan fikk det dere til å føle? Følte du deg alltid som nr 2? Eller kjente du ikke på det? Hvor ofte så dere hverandre? 

Ble du såret av å vite han hadde noen andre? Eller var det greit, siden du visste hva du gikk inn i?

Anonymkode: 4e9d6...99a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke såret av å vite han hadde samboer. Men det var prioriteringene hans. Først kom barn, samboer, jobb og hund, så kom jeg. Så du er ikke bare nr 2, du er langt nede på lista. Husk at han skal kun ha frynsegoder av deg, og du må stille opp når HAN har tid. Du får rester/smuler. ALDRI mer!!!

Anonymkode: 0fb27...96b

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha vært mer bekymret for hvordan den bedratte hadde det enn hvordan elskerinnen hadde det… blir rett og slett kvalm av kvinner (som det er snakk om i dette tilfellet) som bevisst går inn i et forhold med en opptatt mann. Hvis hun i tillegg da ska være bekymret over sine EGNE følelser… nei vettu.

(mannen er et eget kapittel…)

Anonymkode: 2e26c...f2d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som en AB over skriver, prioriteringen hans var vanskelig å takle.

Han fikk meg til å føle meg fantastisk når han brukte tiden med meg. Han lyste opp dagen min med mye meldinger, god morgen og god kveld hver ukedag. Det dabbet av i helgene da han sjeldent "var alene". Fikk tho mye bilder av han i sengen alene når dama hadde stått opp før han. 

Jeg visste han hadde noen andre når vi startet. Det var aldri noens intensjon å starte som vi gjorde. Men følelsene for hverandre som har ligget latent i mange år, blusset opp når vi møttes på en fest. Det ble ligging og vi skjønte at vi hadde startet noe som var vanskelig å avslutte. 

Vi så hverandre 1-2 helger i måneden. Jeg reiste til han når dama var bortreist. 

Jeg kjente mye på det å være nr 2, jeg snakket med han om det hver uke om at han måtte få fingeren ut av rumpa og avslutte sitt forhold. De hadde ikke barn, men en innviklet familiesituasjon, sykdom og ett langt forhold gjorde at det var vanskelig å bryte opp for han. Jeg var nok den som presset mest på, han sa alltid "snart".

5 år etterpå, så ble det slutt mellom de to. Kontakten mellom han og meg er sporadisk. Han sier han vil ha meg (det blir aldri han og meg, men det er av vår relasjon fra før), men nå har jobben tatt over livet hans, og han tar på seg alt av jobb for å unngå å være alene. 

Anonymkode: be1bc...11d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere som har hatt et forhold til en mann som er opptatt. Hvordan fikk det dere til å føle? Følte du deg alltid som nr 2? Eller kjente du ikke på det? Hvor ofte så dere hverandre? 

Ble du såret av å vite han hadde noen andre? Eller var det greit, siden du visste hva du gikk inn i?

Anonymkode: 4e9d6...99a

Jeg har ikke vært i situasjonen, men jeg har vært på "andre siden" da jeg var gift med eksen. Elskerinna hans ble utrolig bitter da hun forstod at han ikke ønsket å forlate familien for henne. Hun laget rent helvete for meg og mine barn i lang tid. Dette var en gift mann nummer tre på rad hos henne, og ingen av dem ville forlate familien. Jeg lurer på hva dette gjør med en person. 

Anonymkode: 59d10...f04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det går helt greit, jeg ble ikke lurt inn i det slik som andre her, ei heller får jeg elskerinne taler. Hadde det ikke vert greit for meg at hun er hoved pri så hadde jeg ikke kunne vert elskerinne heller. 

Det føles ikke som om jeg bare får smuler, for jeg får jo akkurat det jeg vil ha. Forbudt og lidenskapelig sex uten forpliktelser. 

Anonymkode: 22c10...dfc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ville ha vært mer bekymret for hvordan den bedratte hadde det enn hvordan elskerinnen hadde det… blir rett og slett kvalm av kvinner (som det er snakk om i dette tilfellet) som bevisst går inn i et forhold med en opptatt mann. Hvis hun i tillegg da ska være bekymret over sine EGNE følelser… nei vettu.

(mannen er et eget kapittel…)

Jeg husker innlegg fra ei elskerinne som klaget over at hun ikke fikk lov til å sørge over bortgang til elskeren sin, fordi kona ikke godtok henne i begravelse. Da ser man virkelig ikke noe annet enn sin egen navle ...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min gode elsker og venn og jeg har møtt hverandre flere ganger i måneden gjennom en ti-tolv år.
Vi har gjort dette som et veldig bevisst valg. Jeg føler meg som "the icing on the cake". Om livet hans er en kake så er hun den litt tørre kakebunnen som holder alt sammen, mens jeg er kremen som gjør det godt og vakkert. 
Det forholdet vi har er ingen konkurranse til det andre han har, eller til kjæresteforhold jeg har hatt. Det fyller en annen funksjon i livene våre, og vi har ingen ønsker om å endre denne dynamikken.

Møtene våre er både en erotisk og mental frisone. Vi slipper løs lyster og fantasier på en arena som er helt fri for hverdagslogistikk. Det er en gave å være i en relasjon uten tanke for husstell, plenklipp, unger, travelhet...
For meg er det godt å vite at han har en annen som tar seg av den delen av livet sammen med ham.

Jeg har ingen ønsker om å endre noe oss imellom. 

Anonymkode: de461...4f5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min gode elsker og venn og jeg har møtt hverandre flere ganger i måneden gjennom en ti-tolv år.
Vi har gjort dette som et veldig bevisst valg. Jeg føler meg som "the icing on the cake". Om livet hans er en kake så er hun den litt tørre kakebunnen som holder alt sammen, mens jeg er kremen som gjør det godt og vakkert. 
Det forholdet vi har er ingen konkurranse til det andre han har, eller til kjæresteforhold jeg har hatt. Det fyller en annen funksjon i livene våre, og vi har ingen ønsker om å endre denne dynamikken.

Møtene våre er både en erotisk og mental frisone. Vi slipper løs lyster og fantasier på en arena som er helt fri for hverdagslogistikk. Det er en gave å være i en relasjon uten tanke for husstell, plenklipp, unger, travelhet...
For meg er det godt å vite at han har en annen som tar seg av den delen av livet sammen med ham.

Denne romantikken og gaven varer helt til kona oppdager deres "erotiske og mentale frisonen" og lager helvete. Da blir det ingen "gave" lenger. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet jo hva jeg gikk inn i, ingen negative følelser rundt det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er noe av det mest ufyselige jeg har lest på lenge… DU er rasshølet som har sex med en gift mann som har en kone som er der for ham på alle plan, også fremmer du deg selv som den som gjør livet bra for ham? At hun er kjedelig, men nyttig og at du er det som gjør livet hans godt og vakkert? Håper dette kommer frem for en dag. Håper virkelig du blir sittende med skam. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syntes det går helt greit, jeg ble ikke lurt inn i det slik som andre her, ei heller får jeg elskerinne taler. Hadde det ikke vert greit for meg at hun er hoved pri så hadde jeg ikke kunne vert elskerinne heller. 

Det føles ikke som om jeg bare får smuler, for jeg får jo akkurat det jeg vil ha. Forbudt og lidenskapelig sex uten forpliktelser. 

Anonymkode: 22c10...dfc

Kjenner dere ikke på skam? Hvordan klarer dere å nyte dette når dere vet at det sitter en annen kvinne og blir bedratt på det groveste?

Min svigerinne åpnet seg om at hun har vært elskerinne i et per år. Nå klarer jeg ikke å se på henne med noe annet enn forakt og det stikker i meg hver gang jeg ser den bedratte samboeren til han som hun er elskerinne til 😢

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg ble ikke såret av å vite han hadde samboer. Men det var prioriteringene hans. Først kom barn, samboer, jobb og hund, så kom jeg. Så du er ikke bare nr 2, du er langt nede på lista. Husk at han skal kun ha frynsegoder av deg, og du må stille opp når HAN har tid. Du får rester/smuler. ALDRI mer!!!

Anonymkode: 0fb27...96b

Dette er jo langt fra alltid sant. Og hvor ligger han på din liste, ligger en du ikke kan få fullt og helt øverst så er det klart du blir skuffet....!!!

Vi har hvert vårt på hver vår kant og møtes når vi kan, krever ikke noe av hverandre men velger å prioritere hverandre i en travel hverdag.

Anonymkode: a2ee9...021

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er noe av det mest ufyselige jeg har lest på lenge… DU er rasshølet som har sex med en gift mann som har en kone som er der for ham på alle plan, også fremmer du deg selv som den som gjør livet bra for ham? At hun er kjedelig, men nyttig og at du er det som gjør livet hans godt og vakkert? Håper dette kommer frem for en dag. Håper virkelig du blir sittende med skam. 

Kjenner dere ikke på skam? Hvordan klarer dere å nyte dette når dere vet at det sitter en annen kvinne og blir bedratt på det groveste?

Min svigerinne åpnet seg om at hun har vært elskerinne i et per år. Nå klarer jeg ikke å se på henne med noe annet enn forakt og det stikker i meg hver gang jeg ser den bedratte samboeren til han som hun er elskerinne til 😢

Nettopp. Det er fallgruven mange elskerinner faller i. Sikkert en slags confirmation bias, et ubevisst forsøk på å rettferdiggjøre egen tilværelse. For hvis elskerinna virkelig hadde gjort mannens liv utrolig bra, ville han ha skilt seg fra den kjedelige, kjipe kona og blitt sammen med elskerinna, slik at han kunne ha det utrolig bra døgnet rundt. Av en eller annen grunn er det svært få som forlater familien for sideknullet sitt. Nå snakker jeg ikke om fordommer eller skam, men realiteten. Når noe gjør meg glad, vil jeg jo være glad så ofte som mulig. At jeg heller velger å ha det kjipt mesteparten av tiden, og være glad et par ganger i måneder, ligner på masochisme.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er jo langt fra alltid sant. Og hvor ligger han på din liste, ligger en du ikke kan få fullt og helt øverst så er det klart du blir skuffet....!!!

Vi har hvert vårt på hver vår kant og møtes når vi kan, krever ikke noe av hverandre men velger å prioritere hverandre i en travel hverdag.

Uff, jeg ser jeg var veldig bastant. Har forståelse for at det var din opplevelse og dine følelser, men ville få frem at man ikke nødvendigvis er i et "maktforhold" med gift mann og fri kvinne liksom...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

”Hun er den litt tørre kakebunnen som holder alt sammen , mens du er kremen som gjør det godt og vakkert, the icing on the cake”. 

Herlighet så mye dumt en skal høre. Snakk om å forherlige seg selv og å snakke ned den kvinnen som blir bedratt.  
Et råttent spill og lek med andre menneskers følelser. Det er det dere bedriver. 

Anonymkode: 271f2...7bc

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

”Hun er den litt tørre kakebunnen som holder alt sammen , mens du er kremen som gjør det godt og vakkert, the icing on the cake”. 

Herlighet så mye dumt en skal høre. Snakk om å forherlige seg selv og å snakke ned den kvinnen som blir bedratt.  
Et råttent spill og lek med andre menneskers følelser. Det er det dere bedriver. 

Anonymkode: 271f2...7bc

Det er en forsvarsmekanisme. En dame som er sikker på seg selv, sin verdi og sin plass i livet, har ingen grunn til å snakke ned en annen dame som ikke har gjort henne noe vondt, og som hun knapt kjenner. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg føler meg som "the icing on the cake". Om livet hans er en kake så er hun den litt tørre kakebunnen som holder alt sammen, mens jeg er kremen som gjør det godt og vakkert. 

[…]

Dette er episk trolling.

Soleklar 10 /10.

Bare å gratulere. 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Dette er episk trolling.

Soleklar 10 /10.

Bare å gratulere. 😆

Ikke sant? Det er så morsomt å se folk som forherliger seg selv på bekostning av andre. Fornektelse på høyt plan.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Vel, min mann elsker tørr og kjedelig kakebunn og syns den smaker bestt... Faktisk d mest ufyselige jeg har lest på lenge selv her inne, og her er det mye rart og dumt.. 

Anonymkode: 621d2...241

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke sant? Det er så morsomt å se folk som forherliger seg selv på bekostning av andre. Fornektelse på høyt plan.

Ja, denne får en plass i historiebøkene.

… "den tørre kakebunnen"… 🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...