AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Jeeg ønsker folks synspunkter på dette. Hvis du har holdt på med noen over 2 månder også avtaler man eksklusiv? Da forventer at dette også betyr at man sletter datingapper? Anonymkode: 7122a...2aa
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Ja. Jeg forventer egentlig at den andre ikke er aktiv på datingapper lenge før det er gått 2 mnd. Hvis jeg treffer noen og ønsker fortsette med det, driver jeg ikke å sjaser med andre. Anonymkode: 7d134...7c2 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Nei. En alphamann har som mål å spre genene sine videre, og derfor er et åpent forhold eller utroskap den eneste løsningen. En alphamann slår seg aldri til ro med én partner, i motsetning til betamenn og sigmamenn som vasker kjøkkenbenken. Anonymkode: 240f1...d8c
Rosakatt Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. En alphamann har som mål å spre genene sine videre, og derfor er et åpent forhold eller utroskap den eneste løsningen. En alphamann slår seg aldri til ro med én partner, i motsetning til betamenn og sigmamenn som vasker kjøkkenbenken. Anonymkode: 240f1...d8c 😅 Det var alvor. du har tenkt å gjøre de du er utro med gravide også? Det er et 3 alternativ for deg, midt i blinken for alle involverte, forbli singel. Da kan du ligge rundt, men så må kvinnene være åpen for å gjennomgå graviditeten også, å har du tenkt å betale barnebidrag? Hva er planen? Lempe et barn i fanget på noen å etterlate alt ansvar til mor, fordi egoet ditt er alt for stort til annet? Vi kvinner må være enig også, om å la deg spre disse fine genene dine. Nå er jeg heldigvis for deg ikke eneste type kvinnelige hjerne her i verden, for jeg sier neitakk 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Adferd messig, tviler jeg på at mange fjerner app. Når "partner" er funnet. Pga: kan dukke opp noe "bedre". Anonymkode: 1dd60...88b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Nei. Jeg forventer eksklusivitet fra første gang vi har sex. Jeg ønsker ikke å ha en sexpartner som også har seg med andre, det er litt for risikabelt. Appene kan fint ligge til vi begge er sikre på at vi vil videre med forholdet. Anonymkode: e99c5...e55
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeeg ønsker folks synspunkter på dette. Hvis du har holdt på med noen over 2 månder også avtaler man eksklusiv? Da forventer at dette også betyr at man sletter datingapper? Anonymkode: 7122a...2aa Jepp. "Eksklusiv" betyr at man holder seg til hverandre. Er man fortsatt registrert på datingapp, så er man på leit. Det er ikke eksklusivitet. 2
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Jeg forventer eksklusivitet fra første gang vi har sex. Jeg ønsker ikke å ha en sexpartner som også har seg med andre, det er litt for risikabelt. Appene kan fint ligge til vi begge er sikre på at vi vil videre med forholdet. Anonymkode: e99c5...e55 Man kan gjerne deaktivere appen for så å aktivere den igjen hvis det ikke funker mellom dere.
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei. En alphamann har som mål å spre genene sine videre, og derfor er et åpent forhold eller utroskap den eneste løsningen. En alphamann slår seg aldri til ro med én partner, i motsetning til betamenn og sigmamenn som vasker kjøkkenbenken. Anonymkode: 240f1...d8c En alphamann trenger vel ikke å sikle desperat rundt på Tinder? Er det ikke slik at alphamenn er omsvermet av damer? 3
Arild37 Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 Ja, har man en felles enighet om å være eksklusiv, så hadde jeg slettet slike apper, og forventet det samme tilbake 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei. En alphamann har som mål å spre genene sine videre, og derfor er et åpent forhold eller utroskap den eneste løsningen. En alphamann slår seg aldri til ro med én partner, i motsetning til betamenn og sigmamenn som vasker kjøkkenbenken. Anonymkode: 240f1...d8c Sa en singel mann i sølibat Anonymkode: 36231...0ae
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 3 hours ago, Rosalilje84 said: Man kan gjerne deaktivere appen for så å aktivere den igjen hvis det ikke funker mellom dere. La bare være å bruke den. Synes heller ikke det er riktig å forlange at hun sletter den heller, tenker jeg må kunne stole på at hun ikke driver på med andre samtidig. Anonymkode: e99c5...e55
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 Takk for alle svar. Datet en mann hvor alt virket til å stemme. Avtalte eksklusivt. Oppdaget at han satt sammen med meg og var aktiv på datingapper. Avsluttet det tvert… Anonymkode: 7122a...2aa
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #19 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei. En alphamann har som mål å spre genene sine videre, og derfor er et åpent forhold eller utroskap den eneste løsningen. En alphamann slår seg aldri til ro med én partner, i motsetning til betamenn og sigmamenn som vasker kjøkkenbenken. Anonymkode: 240f1...d8c Hilsen en guttunge som aldri har fått dame og bare skaper virkeligheten sin fra reddit 😆🤪 Anonymkode: b5101...4a5
sjonkelrolf Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 Bestemme seg for å date ekslusivt, tja. Og det er ikke sånn at å "date eksklusivt" er det samme som å være kjærester. Men i det øyeblikket man tar kjærestepraten, og man finner ut at man vil være kjærester, da lever datingappen(e) fort svært farlig, ja... Jeg datet en dame eksklusivt en liten stund, traff henne gjennom Tinder. Vi ble enige om å date eksklusivt. Men lysten min til å bruke den appen til noe annet enn å se på bildene av hun jeg datet (hadde kun de bildene å se på) var så å si ikke-eksisterende. Hadde vi blitt kjærester, så ville det vært ganske naturlig å fjerne appen med profilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå