AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hvordan gikk det? Beholdt du barnet? Ble det dere to til slutt? Tenker du som har vært elskerinne til en opptatt mann. Anonymkode: 57c02...5f0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Aouch! Lei situasjon 🤣! Hadde mannen min pult på seg barn på elskerinna hadde ikke den ungen vært ønsket verken hos søsken eller oss. Samme gjelder jo hvis det plutselig hadde dukket opp 3 år gammelt barn fordi kondomer for han er vanskelig å bruke 🤣! Sånn hypotetisk såklart... Kanskje en jævlig kone og regjering jeg, men orker ikke forholde meg til elskerinnes "uhell" med min mann. Samme hadde ikke ungene hans og våre gjort heller. Anonymkode: 539b8...06d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Mannen hadde blitt kasta på dør. Den andre ungen hadde vært velkommen i mitt hjem sålenge jeg hadde hatt egne barn med mannen, slik at det er ett søsken. Det er ikke ungen sin feil og den skal ikke lide konsekvensene av å ikke få en god relasjon til søsknene. Men mannen hadde fått føle det. Anonymkode: 29435...7d7 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aouch! Lei situasjon 🤣! Hadde mannen min pult på seg barn på elskerinna hadde ikke den ungen vært ønsket verken hos søsken eller oss. Samme gjelder jo hvis det plutselig hadde dukket opp 3 år gammelt barn fordi kondomer for han er vanskelig å bruke 🤣! Sånn hypotetisk såklart... Kanskje en jævlig kone og regjering jeg, men orker ikke forholde meg til elskerinnes "uhell" med min mann. Samme hadde ikke ungene hans og våre gjort heller. Anonymkode: 539b8...06d Uff. Skjønner du tenker og føler det slik. Jeg tenker også slik. Men vet om noen der far fikk barn utenfor. Han fortalte det ikke før lenge etterpå, nektet å ha med barnet å gjøre. De er fortsatt gift og da kona fant ut om barnet var hun den som insisterte på at han fikk jaggu stå for feilene sine. Det var ikke barnet sin feil at hen ble til. De har hen på samvær osv og det går faktisk bra med alle. Anonymkode: 299d0...d77 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aouch! Lei situasjon 🤣! Hadde mannen min pult på seg barn på elskerinna hadde ikke den ungen vært ønsket verken hos søsken eller oss. Samme gjelder jo hvis det plutselig hadde dukket opp 3 år gammelt barn fordi kondomer for han er vanskelig å bruke 🤣! Sånn hypotetisk såklart... Kanskje en jævlig kone og regjering jeg, men orker ikke forholde meg til elskerinnes "uhell" med min mann. Samme hadde ikke ungene hans og våre gjort heller. Anonymkode: 539b8...06d Det skal du ikke si sikkert. Jeg har et slikt søsken, og min mors bitterhet har ikke stoppet oss og lillebror i å ha et godt forhold. Skjønner jo at situasjonen er lei, men vi er søsken uansett hva foreldrene våre mener om hverandre. Anonymkode: b659b...689 2 1 1
Snok1 Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen hadde blitt kasta på dør. Den andre ungen hadde vært velkommen i mitt hjem sålenge jeg hadde hatt egne barn med mannen, slik at det er ett søsken. Det er ikke ungen sin feil og den skal ikke lide konsekvensene av å ikke få en god relasjon til søsknene. Men mannen hadde fått føle det. Anonymkode: 29435...7d7 Du forstår at dette ikke er din avgjørelse alene. Ingen regjeringer består av én person.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Uff. Skjønner du tenker og føler det slik. Jeg tenker også slik. Men vet om noen der far fikk barn utenfor. Han fortalte det ikke før lenge etterpå, nektet å ha med barnet å gjøre. De er fortsatt gift og da kona fant ut om barnet var hun den som insisterte på at han fikk jaggu stå for feilene sine. Det var ikke barnet sin feil at hen ble til. De har hen på samvær osv og det går faktisk bra med alle. Anonymkode: 299d0...d77 For en absolutt drittsekk av en mann, Herregud Anonymkode: 3f484...d5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Snok1 skrev (Akkurat nå): Du forstår at dette ikke er din avgjørelse alene. Ingen regjeringer består av én person. Jeg velger om jeg vil ha ett ekteskap med mannen min jo. Og utroskap er det nulltoleranse for her i gården. Så jo, om ikke han forlater meg først så er det faktisk mitt valg. Anonymkode: 29435...7d7
Snok1 Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg velger om jeg vil ha ett ekteskap med mannen min jo. Og utroskap er det nulltoleranse for her i gården. Så jo, om ikke han forlater meg først så er det faktisk mitt valg. Anonymkode: 29435...7d7 Å forlate mannen er ikke det samme som å nekte ham og barna deres å ha kontakt med hans bonusbarn. Du kan forlate ham, men han bestemmer hvem som har kontakt med hvem. #rookieinfo Endret 5. mai 2023 av Snok1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 3 minutter siden, Snok1 said: Å forlate mannen er ikke det samme som å nekte ham og barna deres å ha kontakt med hans bonusbarn. Du kan forlate ham, men han bestemmer hvem som har kontakt med hvem. #rookieinfo Svarte du feil bruker her, kanskje? Anonymkode: 3f484...d5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Snok1 skrev (1 time siden): Du forstår at dette ikke er din avgjørelse alene. Ingen regjeringer består av én person. Akkurat det å hive ut mannen er hennes avgjørelse alene. Det samme gjelder kontakten mellom henne og hans barn fra før. Hvis moren til barnet ønsker at barnet opprettholder kontakt med sine biologiske søsken, er det lite far får gjort for å få stoppet det. I 2023 trenger man verken å spørre en mann om tillatelse til å gjøre ting, eller om å skilles. Anonymkode: 37827...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 Snok1 skrev (47 minutter siden): Å forlate mannen er ikke det samme som å nekte ham og barna deres å ha kontakt med hans bonusbarn. Du kan forlate ham, men han bestemmer hvem som har kontakt med hvem. #rookieinfo Lese før du svarer, kanskje? Anonymkode: 37827...9f7 1
Snok1 Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Akkurat det å hive ut mannen er hennes avgjørelse alene. Det samme gjelder kontakten mellom henne og hans barn fra før. Hvis moren til barnet ønsker at barnet opprettholder kontakt med sine biologiske søsken, er det lite far får gjort for å få stoppet det. I 2023 trenger man verken å spørre en mann om tillatelse til å gjøre ting, eller om å skilles. Anonymkode: 37827...9f7 Mitt poeng er at far bestemmer om alle hans barn har kontakt med hverandre når de har samvær med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå