Gå til innhold

Har en iPhone 12. For noen dager siden så begynte jeg å høre en slags «ding ding ding» lyd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når jeg gjør noe med mobilen. Hva i all verden? er dette? 
Det er kontinuerlig. Holder jeg øret helt inntil mobilen hører jeg ikke et kvekk. 

Når jeg lader mobilen og holder øret inntil baksiden så hører jeg til tider knitrelyder. Hæ? Hva ÉR DET?! 

Hjelp! 😭

Anonymkode: ae95c...876

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HJELP?! 😭

AnonymBruker
Skrevet

Ta med mobilen til den plassen du kjøpte den? eventuelt eplehuset om du har det i nærheten. 

Det kan være noe med hardware, men utifra den lille teksten din, og uten at jeg får både sett og hørt på egenhånd, så er det meget vanskelig å svare. 

Anonymkode: 8ab68...47c

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsikring på den så er jo den verdt å bruke hvis den dekker slike problemer men som nevnt her i tråden så ta den med til eplehuset eller elkjøp, power  eller hvor du kjøpte den og hør nærmere.

Anonymkode: b97cd...0be

AnonymBruker
Skrevet

Husk inntill du får sjekket det med butikk og ikke lade mobilen når du sover om natta, hvis det er noe galt med den liksom...

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være en produksjonsfeil, best å sjekke det ut så den ikke plutselig tar fyr f.eks!

Anonymkode: 1db98...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Googlet litt, og det kan oppstå lyd på iphone 12 når man lader når batteriet er veldig lavt og laderen jobber ekstra hardt for å lade opp mobilen. Du kan jo kanskje sjekke om den gir lyd fra seg når batteriet har nivå moderat 50% f.eks bare for en sjekk.

Jeg anbefaler helst at du sjekker med butikken der du kjøpte den for sikkerhets skyld.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut det er: «Static Noise in iPhone 12? The static noise comes from the top earpiece or speaker at the bottom of the iPhone. This noise is reported to begin once the iPhone 12 is connected to a charger and is described as a faint low buzz»

Tror jeg har hatt det i lang tid uten å tenke over det. Den «ding ding» lyden jeg hører 🤔 kan ikke høres når jeg tar øret inntil mobilen. Vet heller ikke om jeg innbiller meg det eller om det kommer fra andre steder 😣

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har det over? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...