AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Kan noen være så snill å gi meg noen gode tips til bursdagsgave til en mann som blir 39. Han har bursdag i morgen, men siden vi bare dater (i relativt lang tid nå), så hadde jeg ikke planer om å gi gave. Men nå har han invitert meg ut på seilbåttur fra fredag til lørdag(har bursdag på fredag). Så da føler jeg at jeg må finne en liten gave til han, siden vi faktisk tilbringer dagen sammen.. Interesser: mat (overinteressert og har absolutt alt!) , båtlivet, friluft, nrk -og netflix-dokumentarer. Leser ikke bøker (har lese og skrivevansker), Årh krisegaver er det verste jeg vet! Liker at de er gjennomtenkte. så jeg trenger sårt hjelp fra dere Anonymkode: a26f5...a5f
Kvinnenavn Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Ta med deg kake, eller noe annet godt du har laget, en vinflaske, et hyggelig kort og eventuelt noe dere kan gjøre sammen på båttur, et spill eller noe. Eventuelt billetter til noe dere kan gjøre sammen senere. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Avklar med han om dere er på vei mot et forhold eller ikke. Å være på date stadiet lenge pleier å skli over i pulevennforhold. Jeg hadde ikke kjøpt gave om jeg ikke visste at han hadde sterke følelser for meg og ville i forhold med meg. Du kan kjøpe gavekort på kino, spa, spandere på fin restaurant, kjøpe skinn hansker, en bok, smartklokke, blomster, grill sett, grill stekepanne Anonymkode: efcfe...bce
PM75 Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Lag et gavekort med invitasjon til en date hvor dere gjør noe gøy sammen.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Et lite øyeblikk her falt hjertet ned i magen min her. Jeg har blitt bedt med på seiltur av en jeg har datet over en lengre periode, for å feire bursdagen hans fredag 19. mai. Jeg måtte takke høflig nei da jeg må jobbe. Jeg så ikke at du skrev at det var i dag🙈 Anonymkode: 1a6fb...048 1
ClausSaus Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan noen være så snill å gi meg noen gode tips til bursdagsgave til en mann som blir 39. Han har bursdag i morgen, men siden vi bare dater (i relativt lang tid nå), så hadde jeg ikke planer om å gi gave. Men nå har han invitert meg ut på seilbåttur fra fredag til lørdag(har bursdag på fredag). Så da føler jeg at jeg må finne en liten gave til han, siden vi faktisk tilbringer dagen sammen.. Interesser: mat (overinteressert og har absolutt alt!) , båtlivet, friluft, nrk -og netflix-dokumentarer. Leser ikke bøker (har lese og skrivevansker), Årh krisegaver er det verste jeg vet! Liker at de er gjennomtenkte. så jeg trenger sårt hjelp fra dere Anonymkode: a26f5...a5f Krisehjelp handler ofte om varme og mat. Så hva med en spinn på dette, siden dere skal på sjøen likevel? Et fint pledd og noe skikkelig digg? Og dette kan du selvfølgelig spille videre på: Et fint pledd med deg i bare nettoen inni, eventuelt med en liten sløyfe på stumpen (da bør du forøvrig kanskje unngå uttrykket "nødrasjon" – eller ikke: Alt kan serveres på en morsom måte). You’re welcome. Endret 5. mai 2023 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 ClausSaus skrev (45 minutter siden): Krisehjelp handler ofte om varme og mat. Så hva med en spinn på dette, siden dere skal på sjøen likevel? Et fint pledd og noe skikkelig digg? Og dette kan du selvfølgelig spille videre på: Et fint pledd med deg i bare nettoen inni, eventuelt med en liten sløyfe på stumpen (da bør du forøvrig kanskje unngå uttrykket "nødrasjon" – eller ikke: Alt kan serveres på en morsom måte). You’re welcome. Det hørtes egentlig ut som den beste ideen, hadde det ikke vært for at det er 10 sekundmeter (15 i kastene) 12 grader og typisk fuktighet i været på vestlandet. Får vente med den til sommervarmen kommer. Anonymkode: a26f5...a5f
ClausSaus Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det hørtes egentlig ut som den beste ideen, hadde det ikke vært for at det er 10 sekundmeter (15 i kastene) 12 grader og typisk fuktighet i været på vestlandet. Får vente med den til sommervarmen kommer. Anonymkode: a26f5...a5f Ok… sjøsyketabletter, da.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Kanskje en fin ullgenser, siden dere skal på seilbåttur? Greit å ha på kalde kvelder. Eventuelt, siden han er matinteresserte, kjøper du inn noen gode skinker og oster, litt olivenolje og en god eddik og noe godt brød, som dere kan kose dere med sammen på turen. Anonymkode: 68668...b58
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 Alle som liker å lage mat, blir glad for en kniv av god kvalitet. Så det er mitt forslag. Anonymkode: 60f4f...534
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 Jeg ga vinsmakings-kveld for to til min date. Vi var ikke kjærester ennå, og hadde vært masse sammen på kun platonisk vis. Den var noen måneder frem i tid, og da den tid kom, hadde vi blitt kjærester. Min kjære er også veldig matinteressert, så kanskje din også er interessert i vin, som min? Det henger ofte sammen. Eller du kan gi: - et microplane rivjern, det er utrolig bra og noe for alle hobbykokker - En skikkelig god olivenolje, kjøpt i delikatessebutikk (f. eks. Colonialen, hvis dere bor i Bergen) Anonymkode: 7f778...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå