AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hva er greia at midt i en samtale på some slutter man plutselig å svare? Prøver å starte en samtale men den dør ut med en gang den har begynt. har tatt det opp med han irl men fortsetter likevel med elendig kommunikasjon. Er han egentlig ikke interessert? Orker ikke bruke mer energi på han om det er tilfelle… Anonymkode: 306a0...a50
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Lite kontakt er om regel et resultat av liten interesse. Her synes jeg at du bare skal fortsette med ditt og la denne fyren være i fred. Hvis han er interessert vil du høre fra ham, ellers ville jeg bare ha gått videre. Anonymkode: 55b90...05d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Fordi han er ikke interessert nok . Dont waste time on low effort guys Anonymkode: 28515...6fd 1
Ellah Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Spørs jo helt, har han sagt noe om hvorfor han er treg med å svare? Jeg har datet en over lengre tid nå som er elendig på kommunikasjon over meldinger. Han kan stille spørsmål selv og ikke sjekke svaret på flere timer, eller åpne en melding med et spørsmål og ikke svare. Grenseløst irriterende egentlig, men han veier heldigvis opp for det på andre ting. Tatt det opp flere ganger, men det blir ikke bedre selvom han sier han forstår. Han sier også han sjelden bruker telefonen sin, og at jeg må ringe om jeg vil ha svar med en gang. Jeg er likevel ikke i tvil om at mannen er interessert i meg, han disker opp med bursdag over 3 dager med gavedryss, tar meg med ut å spiser hele tiden, ringer om vi ikke har snakket på noen dager, jeg har møtt familie og venner og han klarer ikke slutte å se på meg når vi er sammen. Ser meldinger som en tapt sak og tenker ikke lengre så mye over det om det tar han timer å svare, trenger jeg svaret ringer jeg og etterlyser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå