Gå til innhold

Mary Kay hudpleieprodukter - bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja spørst litt kva du samanlikne med da. Det er betre produkter enn spenol liksom. Eg er veldig glad i solkremen f.eks. Sminken er heilt ok utan at eg har så mykje greie på det, merker forskjell frå det som er på HM. Renseserien Time Wise meir sånn tja, er vel heilt grei, men synest det er for mykje dill med så mange tuber uansett serie. Eg er ein litt ræva kunde då eg ikkje bruke noko særlig med sminke, kanskje julebord og sommarfest, det meste av produkta er for dyrt for meg i forhold til bruk (utanom solkremen). Bruker forskjellige solkremar som dagkrem, har veldig fin hud. 

Endret av mammahjarte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skeptisk til å kjøpe hudpleieprodukter der jeg ikke enkelt kan finne oversikt over ingrediensene i det enkelte produktet på produsentens hjemmeside. Mulig MK har dette, men i såfall var ikke jeg i stand til å finne ut av det.

Selv om MK har noe de kaller "Ingredient glossary" på hjemmesiden sin, så er ikke dette noen garanti for at produktene inneholder tilstrekkelig mengde og/eller konsentrasjon av disse ingrediensene til å faktisk ha effekt.

Jeg fant imidlertid flere av produktene på Incidecoder, og etter å ha gjennomgått ingrediensene i noen av produktene, ser jeg at noen av dem ser helt greie og kanskje til og med bra ut. På den andre siden består f.eks. Mary Kay Timewise Repair® Volu-Firm® Advanced Lifting Serum for det meste av ulike typer silikon, og er etter min mening ikke verd pengene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at produkta er veldig sterke, mykje syrer o.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overprisa drit som ikke gir den effekten de lover. 

Jeg var konsulent i 4-5 mnd. Ble konstant mast på om å bestille en 50% ordre. Dvs at jeg bestiller inn produkter for 6000kr, også får jeg alle produktene til meg for 50%. Hvis jeg vil tjene på produktene så må jeg selge de for mer enn det jeg har betalt for selv. Å hvis jeg ikke får solgt de, så går jeg direkte i minus.

Dette er riktignok 8 år siden, å jeg var ung dum og naiv på den tiden. Maksa ut kredittkortet og måtte ha hjelp av samboer til å betale det ned igjen. 

Jeg prøvde å overbevise alle om at dette var supergode produkter, men helt ærlig.. jeg prøvde produktene etterhvert som jeg ikke fikk solgt de. Foundations dekte ikke bra, kvisemiddelet jeg kjøpte funket ikke, solkremen rant i øya mine om jeg ble antydning til svett, maskaraen som skulle være vannfast var ikke vannfast, osv. Å alt dette kosta jo også en formue. 

Anbefaler alle om å bare droppe å kjøpe MK produkter. Det er altfor dyrt kontra virkning, og du kan få tak i mye bedre ting på Normal.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tuppeluri skrev (40 minutter siden):

Overprisa drit som ikke gir den effekten de lover. 

Jeg var konsulent i 4-5 mnd. Ble konstant mast på om å bestille en 50% ordre. Dvs at jeg bestiller inn produkter for 6000kr, også får jeg alle produktene til meg for 50%. Hvis jeg vil tjene på produktene så må jeg selge de for mer enn det jeg har betalt for selv. Å hvis jeg ikke får solgt de, så går jeg direkte i minus.

Dette er riktignok 8 år siden, å jeg var ung dum og naiv på den tiden. Maksa ut kredittkortet og måtte ha hjelp av samboer til å betale det ned igjen. 

Jeg prøvde å overbevise alle om at dette var supergode produkter, men helt ærlig.. jeg prøvde produktene etterhvert som jeg ikke fikk solgt de. Foundations dekte ikke bra, kvisemiddelet jeg kjøpte funket ikke, solkremen rant i øya mine om jeg ble antydning til svett, maskaraen som skulle være vannfast var ikke vannfast, osv. Å alt dette kosta jo også en formue. 

Anbefaler alle om å bare droppe å kjøpe MK produkter. Det er altfor dyrt kontra virkning, og du kan få tak i mye bedre ting på Normal.

Det var da grusomt og dårlig alt var. Var jo ikke måte på.

Jeg syns produktene er gode men altfor dyrt. Har aldri prøvd sminka. 

Anonymkode: 47012...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Liker TimeWise 3D- serien, og C+E- serumet. Syns derimot det er altfor dyrt, så kommer til å begynne på noe nytt når jeg er tom. 

Anonymkode: 23ba8...250

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker håndserien Satin Hands og Extra Emmolient Night Cream. Resten av produktene blir helt feil for min hud. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjøpte en sånn timewise pakke med rens, dagkrem, nattkrem og øyekrem. Bruker også tretinoin og sliter med tørr hud som følge av dette, og har kan også reagere fort med urenheter på ulike produkter. Hadde veldig fin hud mens jeg brukte MK, hadde kjøpt igjen hvis det ikke var så dyrt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...