Gå til innhold

Mary Kay hudpleieprodukter - bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De virker litt «nyfrelste» en del av konsulentene som selger disse produktene. Og det er ikke måte på hvor fantastisk alt i sortimentet er.

Jeg har prøvd noe av det, og har vært fornøyd med mye, men ikke alt (bl.a. ikke mascaraene og noe av sminken). Men er det noen her som virkelig kan hudpleie, og kan fortelle meg om produktene faktisk er bra?

Vurderer å kjøpe en hudpleieserie som heter Timewise repair, med retinol i nattkremen, men usikker på om det er verdt pengene…

Anonymkode: c5026...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er absolutt ikke bra. Det er jo lagd for at toppen av pyramiden skal bli rik.

Anonymkode: a9226...803

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger en del med på hudpleie, både forum, nyheter og fagpersoner. Ingen anbefaler noe av Mary Kay. Det er som de fleste MLM-produkter, noe ok som er kraftig overpriset. De som selger det har som regel null erfaring med hudpleie fra før, men ELSKER produktene fordi de har et håp om å tjene penger på dem. Realiteten er at 99% går i minus (dette er bevist) og ødelegger relasjoner i samme slengen. Ofte hopper de over til et annet MLM-selskap etter noen år og går rett over til å ELSKE alt fra det nye istedet. 

Det de på toppen tjener rått på, er alle konsulentene som føler at de må kjøpe alt selv over tid mens de håper på å tjene penger selv senere. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, en vanlig arbeidsplass er ikke like mye pyramide selv om de på toppen tjener mest. For på en vanlig arbeidsplass tjener alle penger. Og alle vet hvor mye de kommer til å tjene. Det er derfor det er intervju for å få jobb og at ikke alle kommer gjennom måløyet. Hvem som helst får "jobb" som MLM-selger. Nettopp fordi selgerne er inntekten. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, har heller ikke sett at det er anbefalt noe fra Mary Kay i ulike tester, eller andre steder. Men har heller ikke funnet noe negativt om produktene. 
Men ja, de er stive i pris, så har lite lyst til å kjøpe om det ikke er virkelig gode produkter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At det er MLM bryr jeg meg ikke så mye om, hvis produktkvaliteten er skikkelig bra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, har heller ikke sett at det er anbefalt noe fra Mary Kay i ulike tester, eller andre steder. Men har heller ikke funnet noe negativt om produktene. 
Men ja, de er stive i pris, så har lite lyst til å kjøpe om det ikke er virkelig gode produkter.

Finner myyyyyye negativt på diverse forum.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At det er MLM bryr jeg meg ikke så mye om, hvis produktkvaliteten er skikkelig bra 😅

Hadde produktene vært skikkelig bra så hadde de valgt en annen forretningsmodell enn MLM. Med unntak av tupperware, så handler MLM om å få solgt ting for mer enn det er verdt ved å bruke relasjoner for det de er verdt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Embla82 skrev (4 minutter siden):

Hadde produktene vært skikkelig bra så hadde de valgt en annen forretningsmodell enn MLM. Med unntak av tupperware, så handler MLM om å få solgt ting for mer enn det er verdt ved å bruke relasjoner for det de er verdt. 

Du har sikkert helt rett i det. 
Men Tupperware har jo fantastiske produkter selv om det kun er MLM 🫣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har sikkert helt rett i det. 
Men Tupperware har jo fantastiske produkter selv om det kun er MLM 🫣

Altså der leste jeg halvveis før jeg svarte, og så ikke at du nevnte Tipperware. De er kanskje det ene unntaket som bekrefter regelen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Finner myyyyyye negativt på diverse forum.

Ja, finner mye negativt om MLM-metoden de bruker, men ikke noe særlig om produktene…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker timewise repair nattkremen med retinol🤩👍
Men dagkremen i samme serie, passer ikke min hud. (Nei, selger ikke selv, kjøpt av venninne og er ikke fan av MLM-konseptet)

Anonymkode: e3cae...931

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Det er pyramidespill og merket tester på dyr. 

Anonymkode: 71761...69f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, finner mye negativt om MLM-metoden de bruker, men ikke noe særlig om produktene…

Åja, jeg googlet kjapt og så masse negativt før jeg ikke gadd å lese mer. En av trådene jeg fant var sånn 13 år gammel da, men.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd som sminkemodell. Jeg er allergisk mot endel sminke. Siste årene har det blitt bedre. Ikke noe problem fikk jeg beskjed om , fot de var allergi vennlig. Det svei godt i øynene. Og huden. Ikke imponert over holdbarheten heller.

Anonymkode: b0c69...892

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjempe gode produkter, men altfor dyrt. Derfor gikk jeg over til Babor nå. 

Anonymkode: 47012...7df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Etter at de begynte å selge til det kinesiske markedet kuttet jeg det ut. De tester alt på dyr. 

Var ikke spesielt bra heller, kjøpte mest for å glede venninner som solgte det. 

Anonymkode: 70eb4...cf0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (1 time siden):

Syns de har boen bra produkter.

Men er så jævla dyrt..

Ja, enig i at det er dyrt. Overraskende dyrt faktisk mtp at det ikke er butikkførte produkter. 
Får vel finne en annen hudpleieserie…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, enig i at det er dyrt. Overraskende dyrt faktisk mtp at det ikke er butikkførte produkter. 
Får vel finne en annen hudpleieserie…

Jeg bruker produkter som fås kjøpt på nett,rimeligere.

Men,som også er dyre i utgangspunktet.

Elsker sensai step 2 ansiktsrens,den koster over 500 kr. Men kjøper alltid når den er på salg. Har den i over 1 år.

Serumet til mary kay,derimot er veldig bra..men 1000 kr for et serum..det gjør jeg bare ikke..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...