Gå til innhold

Din opplevelse av mangel på sex ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke   følelser kværner i ditt hode, og hvordan   endres ditt  humør, kroppsspråk,  når du  går rundt å føler deg  kåt, men ikkje får innfridd ditt ønske om å ha sex med  evntl,   partner  eller noen i  dine fantasiverden  ?  Blir du irritabel, sur, og føler     motivasjonsvikt når du ikkje får innfridd  dine ønsker om sex. ? .  

Anonymkode: cb821...ad2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble muggen. Lei av å prøve og deretter skilt. 

Anonymkode: 6a6c2...4fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvilke   følelser kværner i ditt hode, og hvordan   endres ditt  humør, kroppsspråk,  når du  går rundt å føler deg  kåt, men ikkje får innfridd ditt ønske om å ha sex med  evntl,   partner  eller noen i  dine fantasiverden  ?  Blir du irritabel, sur, og føler     motivasjonsvikt når du ikkje får innfridd  dine ønsker om sex. ? .  

Føler ikke noe av det du ramser opp.

Når jeg blir kåt uten å få utløp for det, så er det evt bare snakk om minutter før det går over. I tillegg skjer det sjeldent.

Mange, mange år siden jeg har følt på noe form for frustrasjon bare pga sex.

Anonymkode: 33ca4...99a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mangel på sex (altså skikkelig god sex) gjør meg mer eller mindre deprimert og umotivert for andre ting i livet. God sex er den ultimate belønning/ "gulrot" for meg. Beklageligvis er det etterhvert stygglenge siden jeg har hatt skikkelig god sex, er såvidt jeg erindrer hvor enormt digg det var. Men når jeg en sjelden gang har aldeles ordinær og forglemmelig sex, husker jeg veldig godt hvor annerledes skikkelig god sex var.......

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt god sex før, så er der hvor jeg ikke vet om jeg noen gang vil ha det med noen. Er nok litt seksuelt frustrert om dagen, men fikser det selv, så absolutt overlevbart 😊 

Anonymkode: b1390...898

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Påvirker meg ikke negativt på noen måte. Er jeg skikkelig lysten onanerer jeg så er problemet løst. 

Sexløs kvinne på sjette året 

Anonymkode: ae126...751

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når jeg blir kåt uten å få utløp for det, så er det evt bare snakk om minutter før det går over. 

Samme her. Man velger selv hvilke tanker man skal fôre og hvilket fokus man skal ha. 

Jeg kan jo velge å gå rundt å lengte etter en yatch og privatfly og da vil jeg naturligvis bli mer deprimert jo mer jeg tenker på at jeg ikke har dette. Eller ikke har en vanlig bil engang. Men man må fokusere på hva man har og ikke konstruere savn og lengsel etter noe som ikke behøver å være relevant for ens lykke 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke bli tent lenger. Evner ikke til å kjenne glede, lykke. Kroppen er helt nummen, grunnen NULL intimitet i mitt forhold på 8. året. Han finner meg ikke attraktiv. F118C3B1-E187-457F-873D-7B83C6F26591.gif.3ab3e9fae5fc64e628aacd925175941c.gif

Jeg kjenner sorg og sinne da. 

Anonymkode: 263d9...207

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

For meg går det ut over humøret selv om jeg har et godt humør Normalt. Savner sex når det går for lang tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I ett forhold for meg er sex ren kjærlighet, og jeg strekker meg langt for å gi så mye nytelse jeg kan der, så å bli avvist gang etter gang føles veldig vondt, blir lei meg, føler meg ikke elsket, kan nok bli i dårligere humør, men prøver å ikke vise det. Og lysten på å prøve seg blir fort borte når det blir flere avvisninger på rad. Heldigvis har jeg ikke det problemet i forholdet jeg er i nå 

M37

Anonymkode: 96035...e29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fortvilet, veldig frustrert og faktisk etterhvert deprimert om jeg ikke har sex. Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å fungere uten sex. Kroppen min "hyler" etterhvert av regelrett smerte, for ikke å snakke om mentalt og emosjonelt savn. Heldigvis har jeg hatt faste sexpartnere de siste 10 årene. Min store skrekk er å ikke ha noen sexpartner. 

K51

Anonymkode: b4e77...ce0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er tortur opplevelse. 

Anonymkode: 02de6...e51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sprengkåt i flere uker nå etter at jeg ble singel i februar. Tenker på sex hele tiden og fantaserer om alle flotte menn jeg møter på. Jeg føler jeg oser av selvtillit og energi, selv om det til tider er vanskelig å konsentrere seg på jobb. Jeg onanerer 2 ganger om dagen. Må på et tidspunkt starte å date igjen, men så kåt som jeg er nå tenker jeg at jeg vil vente litt. Ønsker ikke å hoppe til køys første date!

Anonymkode: 74fb1...a93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frustrert og irritert men behersker meg i det hele og store.. 

Svært sjelden jeg ikke har hatt regelmessig sex. Sist var over 5 år siden. 

Vært seksuelt aktiv i snart 35 år. 

Anonymkode: 6d369...05d

AnonymBruker
Skrevet

Å dele seng med  partner hvor det ikkje lenger igjennsidighet til  det å ta   initiativ til sex, og intimitet  handler  om eit  vennskapsforhold.  Ein får etterhvert følelsen av ein går glipp av noe i livet, og kunne hatt det langt bedre alene.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke ligget med ei jente siden 2011 så funker humøret er på topp 😀

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde seksuelle følelser men ikke fikk det, var det svært frustrerende. Nå er jeg mer nummen og kan ikke huske sist jeg hadde lyst på mannen, men av og til tar jeg meg en runde med min trofaste satisfyer. Digg det også, faktisk på mange måter bedre.

Anonymkode: b267f...427

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Deprimert, bitter, sinne.

Anonymkode: fb7ec...950

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir rastløs, får problemer med å sove og blir desperat på den måten at jeg får lyst til å gå ut på gata og bare rive med meg første og beste mann. Antagelig ganske irritabel også. Onanering hjelper bare opp til et punkt. 

Jeg har det ikke i meg å ha tilfeldig sex, våger ikke, så jeg må takle det. Vet at jeg har taklet det tidligere, så lener meg på det. 

Nå i forhold, så maks fire uker jeg nå må holde ut innimellom. Av og til to uker. Det er selvsagt mye bedre enn da det var måneder å vente, og opp til to år. 

Kvinne i 40 årene. 

Anonymkode: 63b0f...3a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Deprimert, bitter, sinne.

Anonymkode: fb7ec...950

:sarkasme:🚩

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...