Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har vært i kontakt med kriseteam og vil fortelle litt om hvordan det var, på godt eller vondt?

Anonymkode: 528cf...2b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det var ok. Ble innlagt. 

Anonymkode: 9c1af...9b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Noen her som har vært i kontakt med kriseteam og vil fortelle litt om hvordan det var, på godt eller vondt?

Ja, jeg ringte dem selv fordi jeg hadde tenkt å ende det hele. Det hjalp å snakke og de fant ut at jeg var stabilisert. De var greie. 

Anonymkode: 4d145...7e9

AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Fikk beskjed om at jeg skulle settes på venteliste på DPS og å "ta kontakt om det er noe" når jeg satt der nettopp fordi det "var noe". Aldri hørt noe fra noen igjen, lenge over fristen jeg fikk i vedtaksbrevet.

Anonymkode: 1801a...e4e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha.. Fikk beskjed om at jeg skulle settes på venteliste på DPS og å "ta kontakt om det er noe" når jeg satt der nettopp fordi det "var noe". Aldri hørt noe fra noen igjen, lenge over fristen jeg fikk i vedtaksbrevet.

Det er problemet, man må stå på selv for å få hjelp. I og med at pågangen er så stor satser de på at mange går videre selv, enten den ene eller andre veien. Håper du er sterk nok til å be om hjelp igjen.

Anonymkode: 3dd99...aa4

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar og erfaringer. Konteksten her er en dramatisk hendelse, ikke egne helseproblemer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er problemet, man må stå på selv for å få hjelp. I og med at pågangen er så stor satser de på at mange går videre selv, enten den ene eller andre veien. Håper du er sterk nok til å be om hjelp igjen.

Helsestasjonen tok kontakt med de da det er snakk om fødselsdepresjon og da fikk jeg bare en sms jeg ikke kunne svare på hvor det stod at de ikke hadde time og tilby og ikke visste når det ble.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helsestasjonen tok kontakt med de da det er snakk om fødselsdepresjon og da fikk jeg bare en sms jeg ikke kunne svare på hvor det stod at de ikke hadde time og tilby og ikke visste når det ble.

Det er da man dessverre er nødt til å stå på selv, for å få hjelp. Jeg forsvarer ikke denne praksisen, men det er slik det er. Derfor blir svært mange enda psykere før de endelig får hjelp, mens de som er oppegående nok til å "stå på krava" gjerne får hjelp før de i det heletatt er nede i grøfta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk veldig god hjelp av kriseteam etter dødsfall i nær familie. Får ukentlig samtaler og har fått det fra dag en. 

Anonymkode: 96d95...7ad

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...