AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hei. Jeg tror kanskje jeg har fått fremfall av livmor. Underlivet kjennes annerledes ut de siste ukene, akkurat som det er en klump i tissen. 5 uker siden fødsel. Prøvde og kjenne etter i dag og da kjentes det it som det var noe i kjeden som var i veien. Noen som har opplevd det samme? Hvem tar man kontakt med og hva gjøres? Anonymkode: 245b9...c4c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. Jeg tror kanskje jeg har fått fremfall av livmor. Underlivet kjennes annerledes ut de siste ukene, akkurat som det er en klump i tissen. 5 uker siden fødsel. Prøvde og kjenne etter i dag og da kjentes det it som det var noe i kjeden som var i veien. Noen som har opplevd det samme? Hvem tar man kontakt med og hva gjøres? Anonymkode: 245b9...c4c Ville begynt hos fastlege, så vil du bli henvist videre. Evt til privat gynekolog hvis du har mulighet. Mange typer fremfall, alt etter som hva som faller frem/ut. Tarm, blære eller livmor. Anonymkode: 770b7...b73
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Sikker på at det ikke bare er skjedeveggen? Kjenner du livmortappen? Anonymkode: 4ecf4...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå