Team retriever Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Et tidligere vennepar av oss har en sønn som be dømt til fengsel i ex antall år , han hadde x antall 100bilder på sin pc, han har en oppgave i samfunnet som ikke er forenelig med arbeid med barn og han mistet jobben. Men foreldrene har alltid ment at han er uskyldig, i følge de har han kun tatt bildene og ikke noe mer om de. For si det sånn, verken brødrene hans eller de søstrene lar han møte onkel barna sine ( noe foreldrene syntes er idiotisk) Han er jo voksen og bor jo ikke hjemme men er der mye, og i dag så jeg at de har en annonse der de skal leie ut kjeller leiligheten sin. Og jeg kjenner at jeg merker magen knyter seg, for jeg er livredd for at de vil la leieboerene være mennesker med barn. Og eg er så lysten til å skrive noe om det men litt redd for å f en annmeldelse å meg. Hva hadde dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Team retriever skrev (1 time siden): Et tidligere vennepar av oss har en sønn som be dømt til fengsel i ex antall år , han hadde x antall 100bilder på sin pc, han har en oppgave i samfunnet som ikke er forenelig med arbeid med barn og han mistet jobben. Men foreldrene har alltid ment at han er uskyldig, i følge de har han kun tatt bildene og ikke noe mer om de. For si det sånn, verken brødrene hans eller de søstrene lar han møte onkel barna sine ( noe foreldrene syntes er idiotisk) Han er jo voksen og bor jo ikke hjemme men er der mye, og i dag så jeg at de har en annonse der de skal leie ut kjeller leiligheten sin. Og jeg kjenner at jeg merker magen knyter seg, for jeg er livredd for at de vil la leieboerene være mennesker med barn. Og eg er så lysten til å skrive noe om det men litt redd for å f en annmeldelse å meg. Hva hadde dere gjort? Ingen verdens ting. Anonymkode: 0343d...f8d 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Hvis det flytter inn noen med barn, så kan du si det til dem. Det er bare bra, og jeg ville ihvertfall blitt glad hvis du sa ifra. Anonymkode: 3a5dd...04f 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det flytter inn noen med barn, så kan du si det til dem. Det er bare bra, og jeg ville ihvertfall blitt glad hvis du sa ifra. Anonymkode: 3a5dd...04f Det er vel litt seint å si det når de har flyttet inn. Er ikke bare å flytte ut heller. Men uansett bedre seint enn aldri. Anonymkode: c2bd8...dbf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 At han har tatt seksualiserte bilder av barn er jo værre enn at han har lastet det ned! Skjønner ikke logikken til foreldrene som mener det er mildere. Har han tatt seksualiserte bilder har han hatt barna disponible for fysiske overgrep også. Det er ikke ulovlig å fortelle sannheten av folk, så så lenge du kan vise til dommen er det ikke straffbart å informere andre om at han er dømt for pedofili. Anonymkode: 7fb1e...571 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Foreldrene hans skal muligens leie ut til en familie med barn? Men bor denne dømte sønnen hjemme hos foreldrene da? Er han ikke voksen? Skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i hvem som flytter inn om ikke sønnen bor hjemme en gang? Skulle han rekke å begå overgrep når han er på besøk hos sine foreldre, mener du? Anonymkode: 839ac...293 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 22.51): Ingen verdens ting. Anonymkode: 0343d...f8d Du ville latt små barn bli voldtatt? I en setting hvor du kunne stoppet det? Æsj Anonymkode: a82a1...f79 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 Du KAN utbrodere til alle i lokalsamfunnet at han har sonet og blitt dømt for overgrepsmateriale, MEN da kan du faktisk bli anmeldt og dømt selv for å gå etter en privatperson og basically ødelegge livet hans. Det beste her er eventuelt å si ifra til de som flytter inn, hvis det r barn involvert. Bor denne voksne mannen hjemme hos foreldrene sine? Hvis han ikke gjør det så er det jo ingen grunn til å si ifra heller. Han har to søsken som tar dommen til etterretning, så du er ikke den eneste som er obs på dette. Når det er sagt så er det nok vanskelig for foreldrene hans. Det er nok vanskelig for alle foreldre som opplever dette. Man går nok i fornektelse. Anonymkode: 93171...394 1 1
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 Hvordan går småbarnsforeldre i fella hele tiden....? mens småbarnsmødre og foreldra dems går rundt og jakter på pedofile hele tiden blant incels der de er så fanatisk at de ikke ser barna for bare pedofile rundt seg...ja så seiler de pedofile under radaren gang på gang på gang...barnehagemannen..sfo-mannen..fritidsklubbmannen...fotballtreneren... i siste sak i bergen hadde overgriperen servert tjenester for barneverntjenesten for millioner av kroner...var en pedofil... hvor mangen ganger må kvinner bli lurt før de begynner å pense inn på faremomentet ??
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): At han har tatt seksualiserte bilder av barn er jo værre enn at han har lastet det ned! Skjønner ikke logikken til foreldrene som mener det er mildere. Har han tatt seksualiserte bilder har han hatt barna disponible for fysiske overgrep også. Det er ikke ulovlig å fortelle sannheten av folk, så så lenge du kan vise til dommen er det ikke straffbart å informere andre om at han er dømt for pedofili. Anonymkode: 7fb1e...571 Jo man kan bli dømt for det hvis det får store konsekvenser for personen det gjelder. Dette går under flere paragrafer, som forfølgelse og mye mer. Det er flere som har blitt dømt for slike ting, så dette faller på sin egen urimelighet. Han som startet opp Nabogruppa ble anmeldt av en tidligere dømt og han sitter nå i fengsel for å utbrodere på nettet hvem dette var, hvor han bodde o.l. Tidligere dømte har et stort rettsvern de også, uavhengig hva de har gjort. Det er ulovlig å utbrodere og ødelegge livet til privatpersoner uavhengig hva de har gjort, Anonymkode: 93171...394 1
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 gang på gang...glad i barn og vandelsattest...så seiler de under radaren..og samfunnet blir rundlurt , gang på gang...
Andrine& Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 (endret) Er han dømt så er dette offentlig informasjon. Kontakt gutta i Nabovarsel å be de legge det inn på nettsiden sin. De har opprettet et register der folk kan søke opp overgrepsdømte folk. Du kan også be de samme folka om hjelp til å eksponere mannen. Vær varsom med å varsle alene, mange vil ikke tro på deg.. Skal du det så ta utskrift av dommen hans først. Endret 7. mai 2023 av Andrine& 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Dette er en mann som har sonet sin straff!! Tror dere han får en mulighet til å bli bedre når han er dømt til livstid av samfunnet? Hva med alle de andre som sitter inne? Skal alle sone livstid etter endt straff? Du straffer også familien på denne måten. Anonymkode: d79fa...71a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 Team retriever skrev (På 4.5.2023 den 21.22): Et tidligere vennepar av oss har en sønn som be dømt til fengsel i ex antall år , han hadde x antall 100bilder på sin pc, han har en oppgave i samfunnet som ikke er forenelig med arbeid med barn og han mistet jobben. Men foreldrene har alltid ment at han er uskyldig, i følge de har han kun tatt bildene og ikke noe mer om de. For si det sånn, verken brødrene hans eller de søstrene lar han møte onkel barna sine ( noe foreldrene syntes er idiotisk) Han er jo voksen og bor jo ikke hjemme men er der mye, og i dag så jeg at de har en annonse der de skal leie ut kjeller leiligheten sin. Og jeg kjenner at jeg merker magen knyter seg, for jeg er livredd for at de vil la leieboerene være mennesker med barn. Og eg er så lysten til å skrive noe om det men litt redd for å f en annmeldelse å meg. Hva hadde dere gjort? Hva er 100bilder? Hva slags oppgave har han? Om han er overgrepsdømt som du sier, skal han ikke inneha oppgaver, verv e.l. der han kan jobbe med unge. Fint at han mistet jobben ihvertfall, da. Men leit om han fremdeles har en "oppgave i samfunnet" som du kaller det. Anonymkode: adddf...c76
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skulle han rekke å begå overgrep når han er på besøk hos sine foreldre, mener du? Anonymkode: 839ac...293 Klart han kan. Han kan også bli kjent med barna som den hyggelige kule sønnen, senke guarden deres, og for deretter å oppsøke de på fotball trening, skolen eller facebook for å groome de for å tilrettelegge for senere overgrep Anonymkode: 7fb1e...571
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 Baktus skrev (12 minutter siden): Hvordan går småbarnsforeldre i fella hele tiden....? mens småbarnsmødre og foreldra dems går rundt og jakter på pedofile hele tiden blant incels der de er så fanatisk at de ikke ser barna for bare pedofile rundt seg...ja så seiler de pedofile under radaren gang på gang på gang...barnehagemannen..sfo-mannen..fritidsklubbmannen...fotballtreneren... i siste sak i bergen hadde overgriperen servert tjenester for barneverntjenesten for millioner av kroner...var en pedofil... hvor mangen ganger må kvinner bli lurt før de begynner å pense inn på faremomentet ?? For en skrudd oppfatning du har. Du vrir det til at det er kvinners feil! Hvorfor sier du at det bare er kvinner som blir lurt? Det er da like mange menn, alle pappaene i disse tilfellene du nevner, som er blitt lurt av skjulte pedofile! Alle disse barna som har blitt offer for overgrep har også pappaer som har blitt lurt. Pappaer som har levert ungene sine i barnehagene, kjørt dem til fotballtreninga osv. Anonymkode: 839ac...293 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo man kan bli dømt for det hvis det får store konsekvenser for personen det gjelder. Dette går under flere paragrafer, som forfølgelse og mye mer. Det er flere som har blitt dømt for slike ting, så dette faller på sin egen urimelighet. Han som startet opp Nabogruppa ble anmeldt av en tidligere dømt og han sitter nå i fengsel for å utbrodere på nettet hvem dette var, hvor han bodde o.l. Tidligere dømte har et stort rettsvern de også, uavhengig hva de har gjort. Det er ulovlig å utbrodere og ødelegge livet til privatpersoner uavhengig hva de har gjort, Anonymkode: 93171...394 Det er ikke derfor Aron sonet nei. Han ble først anmeldt for ærekrenkelser så ble det avklart at siden han hadde dommer på de pedofile dømte kunne det ikke straffes, han fortalte bare sannheten. Så ble han senere varetektsfengslet etter å ha oppsøkt et hundretalls nabolag for å dele ut flyers og ringe på dørene til naboene for å informere om de pedofile i nabolaget. Da ble han tatt for forfølgelse og truende adferd, han var desverre ganske hissig Ingen kan bli straffet for å fortelle sannheten og advare andre om overgripere så lenge de har en dom som kan bevise at det de sier er sant Anonymkode: 7fb1e...571 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 Baktus skrev (16 minutter siden): Hvordan går småbarnsforeldre i fella hele tiden....? mens småbarnsmødre og foreldra dems går rundt og jakter på pedofile hele tiden blant incels der de er så fanatisk at de ikke ser barna for bare pedofile rundt seg...ja så seiler de pedofile under radaren gang på gang på gang...barnehagemannen..sfo-mannen..fritidsklubbmannen...fotballtreneren... i siste sak i bergen hadde overgriperen servert tjenester for barneverntjenesten for millioner av kroner...var en pedofil... hvor mangen ganger må kvinner bli lurt før de begynner å pense inn på faremomentet ?? Ja alt galt som skjer i verden er selvfølgelig kvinners feil, også at pedofile menn forgriper seg på barn 🙄🙄🙄🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Kvinneguidens mannfolk i et nøtteskall!!! Anonymkode: 7fb1e...571 1 2
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en skrudd oppfatning du har. Du vrir det til at det er kvinners feil! Hvorfor sier du at det bare er kvinner som blir lurt? Det er da like mange menn, alle pappaene i disse tilfellene du nevner, som er blitt lurt av skjulte pedofile! Alle disse barna som har blitt offer for overgrep har også pappaer som har blitt lurt. Pappaer som har levert ungene sine i barnehagene, kjørt dem til fotballtreninga osv. Anonymkode: 839ac...293 Dem også... konteksten var liksom at mens samfunnet retter synet mot en stigmatisert gruppe i samfunnet så skjer overgrepa bak ryggen til foreldrene..Det er et resultat av hvordan folk tenker og ikke tenker..tenker jeg.. så må du jo kalle meg forskrudd så mye du vil..jeg har ikke barn så anfekter ikke meg
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja alt galt som skjer i verden er selvfølgelig kvinners feil, også at pedofile menn forgriper seg på barn 🙄🙄🙄🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Kvinneguidens mannfolk i et nøtteskall!!! Anonymkode: 7fb1e...571 var ikke en skyldpåførsel ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå