Gå til innhold

Tremger kurslokaler i Moss og Drøbak jeg

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det noen av dere her inne som har noen tips til hvor jeg kan henvende meg?

Jeg holder på med slankekurs og har igjen fått tilbud om å ta disse to distriktene i tillegg til mitt eget, men da trenger jeg kurslokaler, og de må ikke koste skjorta da jeg trenger dem en gang per uke i åtte uker for hvert kurs.

Noen som vet om noen samfunnshus eller grendehus eller lignende hvor jeg kan henvende meg?

Finner ingen ting på gulesider, bare hoteller og de er dyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Heer er det et grandehus i alle fall, men du er kanskje ute etter noe i selve Drøbak eller?

Skrevet

Hva med å ha det på en skole? Vet ikke hva det koster da, men det må være billigere enn på hotell.

Malakoff Videregående Skole i Moss har fine lokaler. De har auditorier, klasserom og en relativt stor kantine.

Møllebyen i Moss er et fint område (mange kafeer, en del av en høyskole, biblioteket og kinoen holder til der). De har sikkert et passende lokale. www.mollebyen.no

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Her jeg bor har Folkeuniversitet svært billige lokaler til leie. Hør med dem eller noen andre kveldsskoler, de har ofte en del dager hvor noen lokaler står tomme.

Gjest gjest1
Skrevet
Her jeg bor har Folkeuniversitet svært billige lokaler til leie. Hør med dem eller noen andre kveldsskoler, de har ofte en del dager hvor noen lokaler står tomme.

Drøbak eller Moss, Menja?

Takk for tips, alle sammen - da skal jeg ta en ringerunde i morgen å se hva jeg kommer til.

Gjest gjest1
Skrevet
På Heer er det et grandehus i alle fall, men du er kanskje ute etter noe i selve Drøbak eller?

Det kan godt ligge litt utenfor, bare folk kan komme seg dit uten å måtte kjøre i timesvis :)

De har bare en tendens til å synes det er for langt å kjøre fra moss og drøbak til Kolbotn. Fra Moss skjønner jeg det, men Drøbak er da bare tjue minutter unna.

Skrevet

Spurte en kompis fra Moss på msn, han nevnte også Malakoff vgs. Den ligger midt i gågaten

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)
Drøbak eller Moss, Menja?

Jeg bor ingen av stedene, men siden sånne kurssteder har lokaler som likevel står tomme noen kvelder i uka har de en tendens til å leie dem ut svært billig, siden det er bedre å få litt penger enn ingenting. Så prøvd lokale folkeuniversitetet, friundervisningen osv.

Endret av Varg-Menja
Skrevet

Ofte har også sportshaller og svømmehaller noen kursrom. Jeg gikk selv på GR kurs i en svømmehall.

Eller hva med en barnehage? I kommunehuset? Det er lov å prøve seg.

Gjest gjest1
Skrevet

masse gode tips - nå skal jeg se hva jeg kan finne av telefonnumre til forskjellige steder. Tusen takk skal dere ha!

Er det noen som har tele fonnumre klare til meg så send gjerne en pm :)

Skrevet
Spurte en kompis fra Moss på msn, han nevnte også Malakoff vgs. Den ligger midt i gågaten

Nei Malakoff ligger IKKE midt i gågata. Kirkeparken Videregående ligger midt i gågata. (Men for folk i område er det likevel ikke vanskelig å komme seg til Malakoff...den ligger ganske sentralt den også.)

Skrevet

Malakoff har fine lokaler i Moss ja!

69 24 22 00

Spør også hos Notar i Kongensgate 17. De har noen tomme kontorlokaler i øverste etasje. 69 79 02 00

Også er det vel noen brukbare lokaler i gamle Pia-senteret. Tror det eies av Rock Property nå, men vet ikke hvor du kan få kontakt.

I Ekholt kirke ligger et rom til utleie i kjelleren

Mosseskogen Vel har et fint hus til utleie. Det kan jeg absolutt anbefale!69 25 15 64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...