summer25 Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 På soverommet mitt har jeg vindu som dekker hele den ene veggen - som går fra midt på veggen og nesten i taket. Har tenkt å kjøpe meg mørkebrune gardiner som går helt ned til gulvet. Det jeg er usikker på er hvor mange fag jeg bør ha... vinduet er jo ganske bredt, derfor ser det vel litt rart ut hvis jeg har to fag, på dagen når jeg har gardinene trekt fra. Blir vel også litt merkelig hvis jeg har ett fag midt på også??? Har også tenkt på hvite persienner og brune panelgardiner (og kanskje noen hvit også) Noen som har noen tips, evt. bilder?
Gjest Embla s Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Persienner høres kjempefint ut! Er vinduet veldig bredt? Syns ikke det høres så fint ut med et fag (eller to) i midten hvis det ikke er noe "skille" i midten av vinduet. Men panelgardiner er jo stilig!
Potetoline Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Jeg hadde tatt en gardin på hver side og hatt mørke trepesienner til. Stilig!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Du kan jo henge panelene i "lag", som delvis overlapper hverandre. Da får du et bredere inntrykk. Enten i samme farge, nesten samme eller i kontrastfarger. Uansett ville jeg hatt en persienne i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå