Gå til innhold

Hvordan ble du kvitt fotvorter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den forsvinner ikke med hverken vorteplaster eller sånn man fryser med hjemme. Er det kun behandling hos lege som fungerer? 

Interessert i å høre hvordan andre har blitt kvitt de.

Anonymkode: 33e2e...0f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De forsvant etter ett år. Kroppen fikset det tydeligvis selv tilslutt. 

Anonymkode: ea0e3...244

Skrevet

Hadde det fra jeg var 6 til 30. Forsvant etter 5 mnd med gips på foten. Selvsagt ikke på grunn av vortene. 

Skrevet

Hadde aloe vera på hver kveld en periode.. husker ikke hvor lenge.. og det må muligens være riktig type. 

Skrevet

Mine forsvant av seg selv mange år etter jeg først fikk det

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en for mange år siden som var midt under foten og veldig "tråkket inn" og vond siden jeg gikk og stod hele dagene på jobb. Det ble forsøkt frysing hos lege uten hell. Jeg fikk noe etsende middel på apoteket + noe plaster å dekke det til med, og filet ned området til jeg fikk tatt alt. Tok lang tid og måtte være konsekvent for den satt dypt.

Jeg begynte å få en her for litt siden på siden av foten, og som trykket litt inne i skoen og var ubehagelig. Jeg forsøkte i første omgang å bare file den litt ned for at det ikke skulle være vondt for jeg var for travel til å ta meg av det akkurat da. Men så var jeg uheldig og fila for mye. Blødde litt men borte var den. Vil ikke anbefale det da, gudene vite hvor ren den fotfila var...

Anonymkode: a970d...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Bananskall. Jeg hadde en fotforte på størrelse med et kronestykke. Fikk tips om å legge på bananskal og tette det godt med plaster. Hadde det på en uke, deretter byttet jeg det ut med et nytt. Etter det var hele vorten forsvunnet.

Anonymkode: ac5a7...816

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Bananskall. Jeg hadde en fotforte på størrelse med et kronestykke. Fikk tips om å legge på bananskal og tette det godt med plaster. Hadde det på en uke, deretter byttet jeg det ut med et nytt. Etter det var hele vorten forsvunnet.

Anonymkode: ac5a7...816

Hold up. En uke med samme bananskall? Råtnet/luktet det ikke?

Anonymkode: a970d...5ae

Skrevet

Maursyre (?) fra apoteket. Tok på vorten en gang i uken og etter hvert ble den "drept" og død hud på utsida datt av.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte vortemiddel på apoteket og en engangs skalpell. Skrapte vorten to til tre ganger i uka etter dusjing (brukte baksiden på skalpellen) og smørte på middel. Etter noen uker var vorta borte.

Anonymkode: 4a326...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...