AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 prøver du deg på henne likevel? Jeg har en følelse av at det er vi damer som overanalyserer og tenker for mye på at ‘da er hun ikke til å stole på,’ og ‘gjør hun det mot han, kan hun gjøre det mot meg senere.’ Dere bryr dere ikke så mye, sant? Dere går for hva dere ønsker uavhengig av hennes sivilstatus? Anonymkode: 54d08...84c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Selvfølgelig ikke 😂 Det er i såfall hun som må prøve seg på meg, og ikke omvendt! Vil tro dette er tilfelle for de fleste menn (og kvinner). Anonymkode: 53fba...b88 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Varierer sikkert fra mann til mann, det er jo kvinner å som både kunne ha gjort å ikke kunne ha gjort det. Åsså er det gråsoner, de har ikke tenkt å prøve seg, men så går man godt sammen, å det blir en litt mer innviklet situasjon med følelser og styr, men ikke direkte framstøt heller Anonymkode: 01607...338 1
Agaton Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: prøver du deg på henne likevel? Jeg har en følelse av at det er vi damer som overanalyserer og tenker for mye på at ‘da er hun ikke til å stole på,’ og ‘gjør hun det mot han, kan hun gjøre det mot meg senere.’ Dere bryr dere ikke så mye, sant? Dere går for hva dere ønsker uavhengig av hennes sivilstatus? Anonymkode: 54d08...84c Niks, det ville jeg avsluttet raskt. Ikke så mye drevet av angst for at det samme kan skje meg. Mer at jeg ikke er interessert i en dame som har fokus på en annen samtidig med meg. Ekstremt turnoff. Ville sannsynligvis bare sagt "ok" og gått. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Nei, holder meg unna, jeg ønsker ikke bidra til utroskap Anonymkode: 9b84e...1ad 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Nei, ville aldri gjort det. Anonymkode: f8f82...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke 😂 Det er i såfall hun som må prøve seg på meg, og ikke omvendt! Vil tro dette er tilfelle for de fleste menn (og kvinner). Anonymkode: 53fba...b88 Og hvordan responderer du da? Hvis hun tilnærmer deg deg, mener jeg? TS Anonymkode: 54d08...84c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 En som har moral til å være utro og flørte med andre kan like gjerne gjøre det mot meg om det var jeg som var sammen med vedkommende så det hadde vært uaktuelt for meg å ta en person i forhold for noe seriøst senere som singel. Anonymkode: 730c2...912 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Hva hvis hun sier at forholdet hun er i er basically over, og hun er på vei ut? TS Anonymkode: 54d08...84c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 Nei, det er uaktuelt med den type damer. Jeg vil ikke være sammen med ei som er utro.. Anonymkode: ff031...919 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 Er ikke med på det, tro meg eller ikke. Vært borti det flere ganger. Unnskylder seg med at de ikke har det bra og at partneren er jævlig og så videre. Jeg vil ikke gjøre vondt verre. m26 Anonymkode: d0f77...64e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 Hadde fått henne til sengs, gitt inntrykk av at jeg var interessert og fått henne til å overanalysere sitt eget forhold for deretter å gå videre med mitt eget liv.. De fleste, menn eller kvinner som er åpen for slik flørt er ikke til å stole på. Anonymkode: 331a8...ffa
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvordan responderer du da? Hvis hun tilnærmer deg deg, mener jeg? TS Anonymkode: 54d08...84c Da må hun være veldig tydelig, siden hun er opptatt er jo utgangspunktet at hun ikke er interessert. Hun må vel si det rett ut egentlig, med ord. Jeg har faktisk vært i denne situasjonen, og vi ble sammen etterhvert. Det tok en stund før hun slo opp med typen, men vi tok opp tråden da. Anonymkode: 53fba...b88
Arild37 Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 En dame som lar seg lure når hun er i forhold er en dårlig dame uansett, så det ville vært et ekstremt dårlig utgangspunkt for ett forhold, så selv om jeg har synes en dame er søt, så har det aldri fristet å prøve seg, hadde jo visst at hun ikke eier moral om hun hadde bitt på kroken
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Kommer an på hva jeg synes om typen. (bor på et lite sted, så kjenner sannsynligvis til de fleste mannfolka her) Er det en drittsekk så gir jeg faen. Anonymkode: 12b08...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 Arild37 skrev (4 minutter siden): En dame som lar seg lure når hun er i forhold er en dårlig dame uansett, så det ville vært et ekstremt dårlig utgangspunkt for ett forhold, så selv om jeg har synes en dame er søt, så har det aldri fristet å prøve seg, hadde jo visst at hun ikke eier moral om hun hadde bitt på kroken Selv om hun sier at forholdet så og si er over? Er hun en dårlig dame uten moral da og? TS Anonymkode: 54d08...84c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv om hun sier at forholdet så og si er over? Er hun en dårlig dame uten moral da og? TS Anonymkode: 54d08...84c Om hun innleder et nytt forhold før det gamle er avsluttet, så ja. Anonymkode: 43db3...037 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde fått henne til sengs, gitt inntrykk av at jeg var interessert og fått henne til å overanalysere sitt eget forhold for deretter å gå videre med mitt eget liv.. De fleste, menn eller kvinner som er åpen for slik flørt er ikke til å stole på. Anonymkode: 331a8...ffa Kremkar du altså. Anonymkode: 02b0e...a2d 2
Arild37 Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selv om hun sier at forholdet så og si er over? Er hun en dårlig dame uten moral da og? TS Anonymkode: 54d08...84c Ja, en bra dame avslutter før de går videre, hadde ikke klart å stole på henne da 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om hun innleder et nytt forhold før det gamle er avsluttet, så ja. Anonymkode: 43db3...037 Tenker ikke nødvendigvis på å innlede et nytt forhold, men være åpen for litt flørt, kanskje en kaffe nå og da, møtes for å prate litt. TS Anonymkode: 54d08...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå