AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Er på flørtende/utforskende stadie med en mann. Han er ikke en ung pjokk, hele 52 år. Men altså... Veldig ofte når han melder meg, sender han bilder av seg selv. Alt fra at han er med barna til at han er på tur ett eller annet sted. Jeg får de fineste og morsomste selfies..... Men... Hvorfor holder en mann på slik? 😅I går fikk jeg fire bilder i løpet av det kvarteret vi meldte..... Tanker? Anonymkode: 3f7e5...910 1 1
Rebecca30 Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Han er forelska i deg 😀😍😘💋❤️💕🥰😻💞💕👨❤️👨👩❤️👩🤩💘💘💘💘 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Bilder sier mer enn tusen ord, heter det jo! 😄 Han vet kanskje ikke alltid hva han skal si i en melding, men et bilde med smil eller hva han driver med akkurat da holder jo kontakten gående. Det er vel hyggelig det? Anonymkode: 65677...431 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Fordi han ikke ønsker eller evner en emosjonell relasjon eller intelligent kontakt. Å kommunisere med bilder er low effort og det værste er at noen av dem klarer å få damer glad for den oppmerksomheten, sånn at de får seg en elskerinne for sex og runking. Men man blir jo ikke kjent og nær hverandre med en sånn kommunikasjonsform, og det er det de vil unngå også. Det er et bevisst valg å kommunisere sånn og ikke på normale måter. Det de søker er bekreftelser og minimal innsats og ikke kjærlighet. Anonymkode: caa47...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Han prøver å sjarmere deg, red flag 😂 Men liker du han? Jeg hadde syns det var koselig 😊 Anonymkode: a6276...6fe 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi han ikke ønsker eller evner en emosjonell relasjon eller intelligent kontakt. Å kommunisere med bilder er low effort og det værste er at noen av dem klarer å få damer glad for den oppmerksomheten, sånn at de får seg en elskerinne for sex og runking. Men man blir jo ikke kjent og nær hverandre med en sånn kommunikasjonsform, og det er det de vil unngå også. Det er et bevisst valg å kommunisere sånn og ikke på normale måter. Det de søker er bekreftelser og minimal innsats og ikke kjærlighet. Anonymkode: caa47...3a4 Det er sånn de fleste kvinner kommuniserer. Sender selfies hele jævla tida. Anonymkode: 8e9c4...446 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sånn de fleste kvinner kommuniserer. Sender selfies hele jævla tida. Anonymkode: 8e9c4...446 Ikke seriøse kvinner Anonymkode: caa47...3a4 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke seriøse kvinner Anonymkode: caa47...3a4 Fordi du er jo drit seriøs. Anonymkode: 8e9c4...446 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han prøver å sjarmere deg, red flag 😂 Men liker du han? Jeg hadde syns det var koselig 😊 Anonymkode: a6276...6fe Ja jeg liker han veldig godt og det vet han. Det er aldri sleezy bilder altså, bare veldig fine situasjonsbilder 😊😍har bare ikke helt skjønt hvor han står enda.....ts Anonymkode: 3f7e5...910
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fordi han ikke ønsker eller evner en emosjonell relasjon eller intelligent kontakt. Å kommunisere med bilder er low effort og det værste er at noen av dem klarer å få damer glad for den oppmerksomheten, sånn at de får seg en elskerinne for sex og runking. Men man blir jo ikke kjent og nær hverandre med en sånn kommunikasjonsform, og det er det de vil unngå også. Det er et bevisst valg å kommunisere sånn og ikke på normale måter. Det de søker er bekreftelser og minimal innsats og ikke kjærlighet. Anonymkode: caa47...3a4 Dette var vel litt vel generaliserende? Denne fyren er utrolig god på kommunikasjon generelt, og vi har definitivt en emosjonell relasjon. Jeg er bare ikke så vant med så mange bilder (i tillegg til mye tekst.... 😅) ts Anonymkode: 3f7e5...910
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 Mye enklere enn å stadig må finne på ting å skrive. Anonymkode: 8dca1...335 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Bilder sier mer enn tusen ord, heter det jo! 😄 Han vet kanskje ikke alltid hva han skal si i en melding, men et bilde med smil eller hva han driver med akkurat da holder jo kontakten gående. Det er vel hyggelig det? Anonymkode: 65677...431 Ja det er veldig hyggelig. Liker det, bare uvant og lurer jo på om han liker meg litt ekstra siden han sender så mye..... Ts Anonymkode: 3f7e5...910
Nymerïa Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Synes du det er hyggelig med bildene eller blir det litt mye? Det er vel det eneste som spiller noen rolle.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye enklere enn å stadig må finne på ting å skrive. Anonymkode: 8dca1...335 Han skriver også. Alltid. Mye. 😊 Anonymkode: 3f7e5...910
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var vel litt generaliserende? Denne fyren er utrolig god på kommunikasjon generelt Anonymkode: 3f7e5...910 Jeg tok utgangspunkt i informasjonen du oppga og svarte ut fra det og ikke informasjonen du utelot og nå oppgir i ettertid. Anonymkode: caa47...3a4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Vi får ganske ofte selfies av menn, når de sender inn reseptforespørsler. Og de er godt voksne. Har ikke helt skjønt hvorfor. Anonymkode: 5f0a1...a0e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 Det er vel koselig det, så lenge dere kommuniserer med ord også. Vanskelig å navigere i dagens samfunn når ”alt” skal overanalyseres. Hadde kost meg med hyggelige bilder og tatt det som et tegn på interesse fra hans side. Anonymkode: 1f32f...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tok utgangspunkt i informasjonen du oppga og svarte ut fra det og ikke informasjonen du utelot og nå oppgir i ettertid. Anonymkode: caa47...3a4 Skjønner, helt greit det 😊men jeg sa jo ikke at han IKKE kommuniserte på andre måter 😉ts Anonymkode: 3f7e5...910 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå