Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere på 5000 m?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde min første løpesesong i 2021, med opphold i fjor, og startet igjen i mars i år. Bruker 5k som treningsdistanse, og ligger på 32 min. Har lyst til å komme under 30 når jeg jogger, gjerne ligge på 28. Vi får se hvordan det går. Hovedmålet er mila på Trondheim maraton i september, på under 1:10, som var tida mi i 2021.

Anonymkode: dc838...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 18.06):

Hvor lang tid bruker dere på 5000 m. 

skriv gjerne kjønn og alder.

selv er jeg kvinne på 40 år og bruker ca 32 min. Er det en grei tid?

Anonymkode: 43021...aee

Ekspander  

Sist jeg løp, for to dager siden, løp jeg 15 km og de første fem gikk på ca 23 min. Alt er relativt, sammenlikn din tid med tidligere tid, ikke med andres. :) Treningshistorikk, målsetning, erfaring og så utrolig mye mer spiller inn. Hva er mpålet ditt med løpingen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 16.29):

Hadde min første løpesesong i 2021, med opphold i fjor, og startet igjen i mars i år. Bruker 5k som treningsdistanse, og ligger på 32 min. Har lyst til å komme under 30 når jeg jogger, gjerne ligge på 28. Vi får se hvordan det går. Hovedmålet er mila på Trondheim maraton i september, på under 1:10, som var tida mi i 2021.

Ekspander  

Glemte å si k31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg brukte 28 minutter i går, men da sprang jeg 12 km. Vet ikke hva jeg bruker om jeg bare skal springe 5 km. Må kanskje teste en dag? 

Dame i 40-årene :)

Endret av Snabeltann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...