AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Brøytemannskapet har kastet masse sand og grus inn i hagen vår, det har lagt seg under tuja, busker og oppå plenen. Det samme gjorde de i fjor og vi brukte masse tid på å få det bort. Nå lurer jeg på om det er verdt strevet. Hagen er veldig frodig på sommeren så vekster kommer til å skjule det. Men er redd for at tujaene kommer til å dø. Men kan de egentlig det? Så vidt jeg vet så er det ikke salt i det som er brukt til å strø veiene. Anonymkode: 646ab...f2b
tdm900 Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Kan ligge rundt ved tujaene, men på plenen ville jeg ha fjernet det slik at klipper ikke sløves mer enn nødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 tdm900 skrev (12 minutter siden): Kan ligge rundt ved tujaene, men på plenen ville jeg ha fjernet det slik at klipper ikke sløves mer enn nødvendig. Tusen takk for svar!! Anonymkode: 646ab...f2b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Du bør rake det vekk ja Anonymkode: a1783...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå