AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Har vært ute på byen for første gang som singel 50 åring, og herregud sier jeg bare. Fikk ikke gå i fred og da spesielt fra mye yngre menn i 20 års alderen. De er jo helt ville. Hvorfor må dere gå etter oss for å få sex? Hva med å ta de på deres egen alder. Ble så omringet av yngre menn , at den eldre garde ikke fikk komme til for å si det sånn. For all del, det var litt morsomt, men hadde ikke trodd at det var interessant med ei gammel kjerring. Var flere yngre og nydelige jenter ute, men de ble stående i skyggen av oss eldre damer som ble omringet av de yngre mennene. Flere med samme erfaring? Hva skjedde på disse 12 årene jeg har vært i et forhold? Anonymkode: 4ced0...030 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Ja, fortsett med fantasihistoriene dine!😅 Stakkars de pene, yngre jentene som blir avvist til fordel for de stygge, rynkete, gamle kvinnene. "Her i bakvendtland, der kan alt gå an". Anonymkode: 9c584...d04 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Det er sikkert bare deg, på grunn av den sjarmerende utstrålingen din. Anonymkode: 50a5e...925
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Som mann kan jeg svare på dette. Det vi fantaserer om en en kvinne som er trygg og erfaren i senga, som vet hva hun vil og som kan tilfredsstille en mann. Da jeg var 18/tyveårene fantaserte jeg om kvinner i 30/40 årene, og nå som jeg er i første halvdel av 40 årene fantaserer jeg om kvinner i 50/60 årene. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, fortsett med fantasihistoriene dine!😅 Stakkars de pene, yngre jentene som blir avvist til fordel for de stygge, rynkete, gamle kvinnene. "Her i bakvendtland, der kan alt gå an". Anonymkode: 9c584...d04 Hva med at du kryper tilbake under broen din? Anonymkode: d25de...5a0 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Så du var på en nattklubb med folk i 20-årene? 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å ta de på deres egen alder Det er vel ikke så mange unge menn som har sjans til å bare "ta" damer på egen alder Anonymkode: e1b4f...5ee
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 Alt er jo galt, eldre menn har ikke lovt å prøve seg på yngre kvinner, da er de gamle griser. Yngre menn kan ikke prøve seg på eldre kvinner, da er de plagsom. Er det ikke grusomt kjedelig å begrense seg sånn?? Anonymkode: f20ae...c7a 3 1
ruffen29 Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 Og jeg spør bare - hva er problemet?😁 Kos deg mens du enda kan. Livet går fort. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Nyskilt 50 åring? Hvorfor ikke bare grabbe til deg absolutt alle du kan, om 10+ år er den delen over. Nyt mens du enda kan. Anonymkode: f20ae...c7a 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 De har lyst til å bli trent opp av noen med selvtillit og erfaring. Også er eldre kvinner ofte enklere å få med hjem, og forventer ikke å treffes igjen. Anonymkode: 7c0e4...b3e 2 2
Rosakatt Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 (endret) . Endret 17. september 2024 av Rosakatt 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: De har lyst til å bli trent opp av noen med selvtillit og erfaring. Anonymkode: 7c0e4...b3e Ja! 5 minutter siden, Rosakatt said: Kan være noen av dem ikke tørr prøve seg på jevngamle, å det er litt mindre skummelt med eldre kvinner fordi det å bli avvist i en situasjon som mest sannsynlig ikke kan bli serriøs uansett ikke gjør vondt Nei. Det handler om tenning og rent begjær. Anonymkode: d25de...5a0
Rosakatt Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Nei. Det handler om tenning og rent begjær. Anonymkode: d25de...5a0 Om det er sannt, er det gode nyheter for dem som vil ha yngre menn 😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 Stiflers mom, så enkelt. Anonymkode: d960e...4fb 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De har lyst til å bli trent opp av noen med selvtillit og erfaring. Også er eldre kvinner ofte enklere å få med hjem, og forventer ikke å treffes igjen. Anonymkode: 7c0e4...b3e Takk for oppklaring. Da ble jeg litt klokere. Det var ikke slik for 12 år siden . Så noe har endret seg. Ble jo selvsagt ikke med 20 åringene hjem, er ikke interessert i sex med noen som er så ung heller. Ble også sjekket opp av menn i 30 årene og har enda kontakt med en, men jeg tenker det også er sexrelatert. At han ønsker et forhold der kun sex er involvert. Tror jeg holder meg til menn i 40 årene jeg, hehe. Anonymkode: 4ced0...030
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 Det er bare enda mer forkvaklet kvinnehat. Ser det på skolen jeg jobber, også, gutter på 18-19 som stalker og plager kvinnelige lærere og tror de er så sexy og deilige. De er barn! Plagsomme barn. Skjønner ikke at noen kan bli smigret av sånt. Anonymkode: db71f...d59 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Er det noe å lure på da? Det er jo åpenbart hva menn i 20 årene er på jakt etter når de prøver å sjekke opp en dame på 40 og 50. Ikke noe annet enn en sexpartner for kvelden. De tror at eldre damer kan vise dem et og annet nytt triks i senga og at de kan lære noe. Derfor. Forhold og forelskelser sparer de til jevnaldrende damer i 20 åra. Anonymkode: 4d4d9...a80 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 Er i 40 årene og opplever det samme. Guttene tilhører to kategorier man kan dele opp i: den ene disse unge playboy guttene med milf fantasi, de som syns jevnaldrende jenter er kjedelige fordi de ikke er like trygge på seg selv, de som ser godt ut og har sikkert profil på nakenprat for å komme i kontakt med eldre damer og griper sjansen når de ser oss ute. De er ikke noe for meg pga mental umodenhet men for kvinner som bare er ute etter en flott trent kropp så forstår jeg at de lar seg sjekke opp av de! Den andre kategorien er om jeg kan si det rett ut mindre pene menn, den typen som drikker øl hver helg og sovner med kebaben i fanget, og som ikke har suksess hos jevnaldrende (eller _noen_) men i alkorusen tror at de er bedre enn meg, at jeg skal bli smigret bare fordi de er yngre og håper at jeg er så desperat at jeg sier ja. De går gjerne fra dame til dame å prøver gjennom kvelden og er ganske tragiske Anonymkode: 143c7...0b1 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forhold og forelskelser sparer de til jevnaldrende damer i 20 åra. Anonymkode: 4d4d9...a80 Er da mange unge menn som er i forhold med eldre damer eller ønsker å være det Anonymkode: 143c7...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Kanskje det er et veddemål mellom disse unge mennene om hvem som får sjans på en (godt) voksen dame? Hører jo om så mye rart😁 Forhåpentligvis ikke. Kanskje en del unge menn fantaserer om en som er eldre, trygg på seg selv og er erfaren. Og nå tør de å vise det åpenlyst. Mulig fordi samfunnet vårt nå er åpen for alt mulig. Før i tiden så hadde dette ikke vært innenfor. Anonymkode: b733d...580 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå