Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er det noen som tjener penger med app-er så kom gjerne med tips i denne tråden! Det spiller ingen rolle om det er småpenger per oppdrag eller ikke, så lenge det snakk om at det er mulig å tjene noen hundrelapper i uka i penger (ikke gavekort). 

Krav:

- App (eller evt en nettside som er brukervennlig fra mobilen).

- Må være relativt greie oppgaver å forstå/utføre

- Pengene må LETT kunne tas ut på paypal eller bankkonto (du må selv ha prøvd dette og vet at det er legit). 

Jeg kan tipse om AttaPoll, en app jeg ble tipset om på TikTok. Det er spørreundersøkelser. Veldig dårlig betalt i begynnelsen, men betalingen blir bedre hvis man tar de første likevel. Pengene kommer på paypal med en gang man overfører. Jeg har tjent 250,- på 2 uker, så jeg regner med 500,- i måneden/6000,- i året.

Ellers kan jeg tipse om Trumf-appen, og nettsiden viatrumf.no for å tjene ytterligere trumf-poeng på ting man uansett skal kjøpe. Ellers har jeg lastet ned secret shopper-appen BeMyEye, men ikke prøvd den enda. 

Flere som har noen tips? I usa er det visstnok mange som sper på inntekten med noen tusenlapper i måneden med spørreundersøkelser…  De andre appene de tipset om finnes ikke i Norge, men kanskje noen her vet om noen? 😃

Anonymkode: d03c9...4eb

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du klart å tjene så mye på attapoll? Jeg har tatt mange undersøkelser, hatt appen i nesten ett år, men har 295 kr. Ofte får jeg varsel om undersøkelser midt på natten (som betaler 20-30 kr) men de er ikke lenger tilgjengelig når jeg våkner.

Anonymkode: 81e75...860

AnonymBruker
Skrevet

Eller som nå, får en undersøkelse som gir 10 kroner og skal vare i 45 minutt. Gjennomfører 10 minutt før de diskvalifiserer meg. Utrolig frustrerende 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan har du klart å tjene så mye på attapoll? Jeg har tatt mange undersøkelser, hatt appen i nesten ett år, men har 295 kr. Ofte får jeg varsel om undersøkelser midt på natten (som betaler 20-30 kr) men de er ikke lenger tilgjengelig når jeg våkner.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller som nå, får en undersøkelse som gir 10 kroner og skal vare i 45 minutt. Gjennomfører 10 minutt før de diskvalifiserer meg. Utrolig frustrerende 

Hm, har bare tatt alle jeg har blitt tilbudt. Har blitt diskvalifisert fra noen også, men får ofte noen kroner da likevel, tror jeg?! Noen ganger får jeg hele beløpet også, selvom jeg ikke er målgruppen (etter å ha svart på noen spørsmål..).  

Har på innstilling at jeg vil ha hyppighet: så mange som mulig og hvilken som helst varighet. Har du det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hm, har bare tatt alle jeg har blitt tilbudt. Har blitt diskvalifisert fra noen også, men får ofte noen kroner da likevel, tror jeg?! Noen ganger får jeg hele beløpet også, selvom jeg ikke er målgruppen (etter å ha svart på noen spørsmål..).  

Har på innstilling at jeg vil ha hyppighet: så mange som mulig og hvilken som helst varighet. Har du det? 

Ja har på at jeg vil ha varsler om alle undersøkelser. Må innrømme at jeg ikke har vært så aktiv i det siste da jeg ikke følte det var verdt det men ble inspirert av tråden din.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg bare burde lage en budsjett app selv og bare svare med den når det dukker opp budsjettspørsmål på kg, er du med TS?

Anonymkode: adafb...f8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja har på at jeg vil ha varsler om alle undersøkelser. Må innrømme at jeg ikke har vært så aktiv i det siste da jeg ikke følte det var verdt det men ble inspirert av tråden din.

Jeg vet jo ikke om det fortsetter sånn, men jeg ble i alle fall tipset om den på TikTok av folk som har brukt den lenge (men selvsagt godt mulig det er større muligheter i USA enn her i Norge..). Jeg skal i alle fall fortsette og se hva jeg kan tjene på den - og evt andre apper - på ett år 😁😄  TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer på om jeg bare burde lage en budsjett app selv og bare svare med den når det dukker opp budsjettspørsmål på kg, er du med TS?

Anonymkode: adafb...f8a

Hm.. nei, er ikke helt med?😂 lager du en app jeg kan tjene noen hundrelapper i mnd på er jeg med 😉👌🏼 Noen hundrelapper per app blir jo litt om det finnes flere apper….? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...