AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 At han smører inn skuldre overarmer med denne geleen daglig? https://www.nrk.no/trondelag/mannlig-prevensjon_-ny-prevensjon-for-menn_-p-gele_-kommer-snart_-sier-professor-1.16279856 Anonymkode: 56ed4...e6f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Aldri. Menn klarer ikke å huske å pusse tennene sine daglig engang. Aldri i verden om de husker å bruke kremen som de skal for at den skal virke. Anonymkode: 54e87...3cd 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Kjæreste, ja - fremmed, nei. Anonymkode: a40d7...7ae 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Jeg hadde uansett krevd kondom med ikke-faste partnere da det er eneste som beskytter mot kjønnssykdommer. Men i et forhold syns jeg p-gele er et flott alternativ. Hadde stolt på min egen kjæreste ja Anonymkode: 36ff2...639 2 2
Carrot Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 En mann som tar dette valget vil garantert ikke glemme smøre seg... Jeg syns det er på tide det kommer prevensjon for menn som ikke er et kondom, og jeg tror mange menn vil ønske dette velkommen også så de slipper gå rundt å være redde for at de "lures" til å bli far.. 4
Million Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): At han smører inn skuldre overarmer med denne geleen daglig? https://www.nrk.no/trondelag/mannlig-prevensjon_-ny-prevensjon-for-menn_-p-gele_-kommer-snart_-sier-professor-1.16279856 Anonymkode: 56ed4...e6f Med tanke på hvor mange menn som er livredde for uønskede graviditeter? Så er svaret ja (hvis jeg var i fruktbar alder nå da, haha). Menn ønsker ikke å betale 18 års barnebidrag uten videre. Det tar som regel et langt seriøst forhold og mange samtaler for menn å begynne å ønske seg barn. De vil som regel vite først at dette er kvinnen jeg vil være sammen med resten av livet helst, og da er det trygt å få barn. En mann som tar ansvar for prevensjonen ville jeg respektert. Men det måtte vært et fast forhold, for ellers ville jeg krevd kondom pga smittefare. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 Jeg skal klippe strengen jeg. Krem er for mye styr. Anonymkode: bc021...7d9 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Nei, absolutt ikke. En sånn krem ville både menn og kvinner glemt😬 Anonymkode: 45bc4...803
Sofakona Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 Ikke fremmed nei...men tanke på at den skal smøres på overkroppen... hverdag...og kansje i flere mnd for effekt... mann eller kjæresten...kansje he he...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 Hadde stolt på kjæresten ja, selvfølgelig. Anonymkode: ad5fc...fc6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal klippe strengen jeg. Krem er for mye styr. Anonymkode: bc021...7d9 Ja og smøre overkroppen i gelé høres upraktisk ut. Jeg har hatt mye nakke og ryggsmerter og brukt Ibux gel mye og synes det er noe herk å vente på at den skal tørke før man kan kle på seg. Anonymkode: 56ed4...e6f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Ja, ser ikke store forskjellen mellom P-krem for menn og p-piller for kvinner. Like mye/lite grunn til å stole på noen av dem. Anonymkode: 9c0e4...36e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 Carrot skrev (22 minutter siden): En mann som tar dette valget vil garantert ikke glemme smøre seg... Jeg syns det er på tide det kommer prevensjon for menn som ikke er et kondom, og jeg tror mange menn vil ønske dette velkommen også så de slipper gå rundt å være redde for at de "lures" til å bli far.. Jeg tenker også dette er veldig viktig, og det vil bety mye for mange menn! MEN det betyr ikke at jeg ville stolt på at partner husket det, hverken fast eller tilfeldig. For konsekvensene hvis han skulle glemme det, de faller først og fremst på meg. Det er jeg som må gå gravid og føde, eventuelt ta abort. Begge deler er en stor påkjenning for kroppen. Menn stikker mye enklere av fra ansvaret for barnet etter fødsel også. Prevensjon er for viktig til at jeg hadde tatt sjansen. Anonymkode: 709b5...c19 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Million skrev (20 minutter siden): Med tanke på hvor mange menn som er livredde for uønskede graviditeter? Så er svaret ja (hvis jeg var i fruktbar alder nå da, haha). Menn ønsker ikke å betale 18 års barnebidrag uten videre. Det tar som regel et langt seriøst forhold og mange samtaler for menn å begynne å ønske seg barn. De vil som regel vite først at dette er kvinnen jeg vil være sammen med resten av livet helst, og da er det trygt å få barn. En mann som tar ansvar for prevensjonen ville jeg respektert. Men det måtte vært et fast forhold, for ellers ville jeg krevd kondom pga smittefare. Det er MANGE menn som slurver med kondom, så jeg er på ingen måte overbevist om at frykt for barnebidrag er nok til å få en mann til å ta prevensjon hver eneste dag. Anonymkode: 709b5...c19 2
Rosakatt Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 Det beskytter som andre nevner, ikke mot kjønnssykdommer. Så med fremmede hadde jeg fortsatt ville brukt kondom
Phoenix Heart Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Kun om det var en jeg hadde fast forhold med, ellers ikke. 1
Million Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er MANGE menn som slurver med kondom, så jeg er på ingen måte overbevist om at frykt for barnebidrag er nok til å få en mann til å ta prevensjon hver eneste dag. Anonymkode: 709b5...c19 De slurver vel hovedsakelig fordi kvinnen samtidig går på prevensjon (spiral, p-piller, p-stav etc) men kondomen brukes for å unngå smittsomme sykdommer? Mange synes å tro at akkurat de klarer å ha flaksen på sin side og at akkurat de ikke blir smittet av noe... Var det ikke et eller annet kjøtthue i 20-åra av en mann som var deltager på Paradise Hotel som hevdet han ikke trengte å bruke kondom, fordi han kunne SE på dama om hun hadde noe smittsomt? Det er kanskje flere tullebukker der ute som tror det samme. Og at de derfor slurver med kondom når deres kvinnelige partner likevel bruker prevensjon.
Topsi Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er MANGE menn som slurver med kondom, så jeg er på ingen måte overbevist om at frykt for barnebidrag er nok til å få en mann til å ta prevensjon hver eneste dag. Anonymkode: 709b5...c19 Denne prevensjonsmetoden bør ihvertfall føre til at debatten om juridisk abort legges totalt død. Hvis mannen ikke vil bli far, ja da får han ta litt krem 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Mange kvinner har klaget på at ikke det finnes flere prevensjonsmidler for menn, men samme gjengen vil nok fortsette på p-piller, fordi de ikke klarer å stole på at mannen bruker det Anonymkode: 90ea7...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå