Gå til innhold

Hvorfor skal jeg bruke BH?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Hadde vært bedre om buksen var en liten badebukse i svak rosa farge istedenfor? 🤔 Det andre paret, men med hull i det ene benet allerede 

Nei 🤔 hva skjedde med olabukse eller bukser med normale farger. Alle i dag skal se ut som de fant det billigste de fant på NMS gjenbruk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå):

Nei 🤔 hva skjedde med olabukse eller bukser med normale farger. Alle i dag skal se ut som de fant det billigste de fant på NMS gjenbruk 

Jeg er forøvrig ihuga loppishandler selv, men jeg har også sett åssen folk kler seg🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Badebuksa2.0 skrev (13 minutter siden):

Det der så jo bare helt forferdelig ut😂 håper dette var en spøk.

Nei, det var ikke ment som en spøk.

Spørsmålet er om man kan forvente profesjonell oppførsel fra andre om man går kledd i bukse og genser, men uten BH. Noen her sa også at man kanskje ble stemplet som hore om man ikke hadde BH under genseren???

Anonymkode: ff8f1...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (3 minutter siden):

😂 Som en motstander av olabukser(Syns de begrenser meg bevegelig 😂 Slår selvsagt hjul annenhvert skritt) men som alltid bruker svart bukse, noen ganger grå om jeg er spenstig, må du ikke være så streng mot fargeklattene 😂 Noen ganger er de plaggene man helst vil slippe å gå i, de dyreste også. Det er en vill verden der ute 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (5 minutter siden):

😂 Som en motstander av olabukser(Syns de begrenser meg bevegelig 😂 Slår selvsagt hjul annenhvert skritt) men som alltid bruker svart bukse, noen ganger grå om jeg er spenstig, må du ikke være så streng mot fargeklattene 😂 Noen ganger er de plaggene man helst vil slippe å gå i, de dyreste også. Det er en vill verden der ute 

Haha. Jeg har sett utrolig mye dyrt og stygt, ja. Det skal være sikkert.

Men det var bare veldig hardt for øynene, det der🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det var ikke ment som en spøk.

Spørsmålet er om man kan forvente profesjonell oppførsel fra andre om man går kledd i bukse og genser, men uten BH. Noen her sa også at man kanskje ble stemplet som hore om man ikke hadde BH under genseren???

Anonymkode: ff8f1...bc0

Hvis man går kledd i det der? Jeg hadde tenkt at vedkommende kanskje ikke bør veilede andre i klesvalg🤣 BH eller ikke BH, ingen legger nok merke til det med den kombinasjonen der så sånn sett funker det uten BH. 

Verre om det er hvit singlet og ingen BH. Da blir gutta glade iaf 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det holder melonene på plass, er ett grusomt pes å få puppen klemt i skuffen skal jeg si deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...