AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #21 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, eller motsatt. Anonymkode: 8cac4...e93 Det står "Når du ikke bruker bh vil du trene brystmusklene"??? Trene brystmusklene? De som skrev det nederste svaret får det jo til å høres ut som brystene, altså puppene, faktisk har muskelvev! Pupper har ikke en eneste muskel. Den misvisende forklaringen i det nederste innlegget der, var utrolig dårlig. De eneste musklene vi har sitter strukket stramt over og inntil brystkassen over ribbeina og stikker på ingen måte ut i puppene. Anonymkode: 769e5...8fc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #22 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: 36e1c...a25 Du er klar over at menn også har brystvorter, og at kvinner har kjønnsorgan? Å gå uten bh er da virkelig ikke tilsvarende å ha fullt omriss av penis synlig. TS, gå uten bh, du. Men gjerne med en tynn topp eller spileløs bh om du skal gå med bare en tynn overdel, for å unngå uønsket oppmerksomhet - det er leit, men folk klarer ikke å være normale rundt kvinnekroppen, så det er nå en gang sånn. Hilsen kvinne som ikke bruker bh Anonymkode: 76b95...135 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #23 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skrev " godt synlig" Oppmerksomhetsøkende, glemt å ta på seg undertøy, seksuell oppmerksomhet, stygt/fint, spiller på sex, gjør seg litt dum. Jeg vet ikke hva alle folk tenker men dette er noen av mine tanker og i ulike tråder om temaet her på kg går disse tankene igjen så jeg er ikke den eneste. Nei det kan en faktisk ikke. Det er helt greit å ta på seg et miniskjørt og "glemme" å ta på seg trusen og tro at folk skal behandle deg profesjonelt og likeledes ikke gå med bh og dette er godt synlig og forvente at du skal bli tatt seriøst, du må hjerne være så naiv men nei! Å gå uten bh og dette er synlig gir mindre respekt på en arbeidsplass. Anonymkode: 419da...a40 Da er det arbeidsplassen det er noe galt med. Anonymkode: 1435f...9c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #24 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det arbeidsplassen det er noe galt med. Anonymkode: 1435f...9c6 Nei. På en arbeidsplass er det å forvente at voksne mennesker klarer å ikle seg tøy som passer på en arbeidsplass, dette innbefatter undertøy u aller høyeste grad Anonymkode: 419da...a40 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #25 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gjør hva du vil. Men ikke forvent at folk ikke glor og heller ikke forvent deg profesjonell oppførsel om du går uten undertøy på arbeidsplassen. Du kan styre din egen oppførsel og hva du går med, men du kan ikke styre at folk tenker litt av hvert om deg om du går uten undertøy og dette er godt synlig. Anonymkode: 419da...a40 Ullundertøy er også undertøy. Helt søkt det du skriver som om bh er påbudt omtrent. Hva med at alle ser rart på deg fordi du ikke bruker ullundertøy om sommeren fordi det er komfortabelt? De som ser rart på noen som ikke bruker bh er personer som ser på pupper som først og fremst noe seksuelt(som de bør slutte med) og ikke som en kroppsdel med fett og muskler. Menn har også pupper, ofte større enn damers men ingen henger seg opp i at de ikke går med bh Anonymkode: c2221...676 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #26 Del Skrevet 4. mai 2023 Trådstarter Hva om jeg er mann, gjelder det andre regler da?? Anonymkode: ff8f1...bc0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #27 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ullundertøy er også undertøy. Helt søkt det du skriver som om bh er påbudt omtrent. Hva med at alle ser rart på deg fordi du ikke bruker ullundertøy om sommeren fordi det er komfortabelt? De som ser rart på noen som ikke bruker bh er personer som ser på pupper som først og fremst noe seksuelt(som de bør slutte med) og ikke som en kroppsdel med fett og muskler. Menn har også pupper, ofte større enn damers men ingen henger seg opp i at de ikke går med bh Anonymkode: c2221...676 Jeg har skrevet: gjør som du vil. Jeg har også skrevet at andre mennesker tenker sitt om deg. Så går en ta konsekvensene av det. Andres tanker kan du ikke styre og det er klart at andre tenker en god del om deg om du går uten bh, men det er ditt valg Anonymkode: 419da...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #28 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Oppmerksomhetsøkende, glemt å ta på seg undertøy, seksuell oppmerksomhet, stygt/fint, spiller på sex, gjør seg litt dum. Jeg vet ikke hva alle folk tenker men dette er noen av mine tanker og i ulike tråder om temaet her på kg går disse tankene igjen så jeg er ikke den eneste. Nei det kan en faktisk ikke. Det er helt greit å ta på seg et miniskjørt og "glemme" å ta på seg trusen og tro at folk skal behandle deg profesjonelt og likeledes ikke gå med bh og dette er godt synlig og forvente at du skal bli tatt seriøst, du må hjerne være så naiv men nei! Å gå uten bh og dette er synlig gir mindre respekt på en arbeidsplass. Anonymkode: 419da...a40 Det er du som er problemet, eller snarere ditt undertrykkende og objektiviseremde, hyperseksualiserende kvinnesyn. Kvinnelige bryster er først og fremst at fôringsaparat for spebarn. Det er ingenting seksuelt ved kvinnelige bryster i nøytrale ikke-seksuelle settinger med mindre man velger å se det sånn. Og ser man det sånn så respekterer man ikke kvinner som mennesker men ser de som sexobjekter. Du høres ut som en 14 år gammel Jordan Peterson fan som ikke kan stave riktig engang når du fremmer disse holdningene Anonymkode: c2221...676 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #29 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg vil si det kommer an på hvor du jobber, hvordan du kler deg, og størrelse på bryst. Må ærlig si at jeg aldri hadde lagt merke til om noen av damene på jobb gikk uten bh, for alt jeg vet gjør alle det hver dag. Men ble litt satt ut på en klesbutikk hvor det sto en ganske høy ung jente med store bryster, uten bh, og med en topp som både var utringet og cropped, og hun måtte bøye seg frem for alle plagg hun brettet/scannet... Jeg hadde nok også reagert om jeg ble servert av en person med svært synlige bryster på ett spisested... Anonymkode: ac611...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #30 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det samme som når jeg ikke bruker boxershorts og folk kan se penisen min gjennom jeansene mine Anonymkode: 36e1c...a25 Det er faktisk et hav av forskjell på konturene av en pupp og en penis. På trynet utsagn. Anonymkode: 1c215...7e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #31 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er du som er problemet, eller snarere ditt undertrykkende og objektiviseremde, hyperseksualiserende kvinnesyn. Kvinnelige bryster er først og fremst at fôringsaparat for spebarn. Det er ingenting seksuelt ved kvinnelige bryster i nøytrale ikke-seksuelle settinger med mindre man velger å se det sånn. Og ser man det sånn så respekterer man ikke kvinner som mennesker men ser de som sexobjekter. Du høres ut som en 14 år gammel Jordan Peterson fan som ikke kan stave riktig engang når du fremmer disse holdningene Anonymkode: c2221...676 Jeg kan svare i denne tråden på lik måte som alle andre mennesker på kg. At du ikke liker meningene mine, det er ditt problem. Og så er det en veldig snever hersketeknikk å blande sammen hummer og kanari som sptåkfeil og Jordan Peterson fordi jeg mener mennesker bør gå med undertøy når de er på en arbeidsplass. Ønsker du å diskutere meningene mine så svarer jeg deg gjerne mer men ønsker du avsporinger som går på helt andre ting får du svare noen andre. Folk må gjerne gå uten både bh og truse og klær i det store og hele, men da får en også være voksen nok til å skjønne at andre tenker sitt. Anonymkode: 419da...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 4. mai 2023 #32 Del Skrevet 4. mai 2023 Du må ikkje det da. Ser ikkje heilt problemet, veit og om mange som kun bruker topp. Har og veninner som har små bryster, dei trenger det i grunn ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #33 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg klarer heller ikke gå med bh, men jeg bruker sånne Sloggi Zero feel og lignende. Mykt og behagelig og ingen ser brystknoppene mine. Det er kun fordi jeg ikke orker at noen skal gi meg uønsket oppmerksomhet. Jeg har veldig små pupper og trenger ingen støtte. Anonymkode: 79903...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #34 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan svare i denne tråden på lik måte som alle andre mennesker på kg. At du ikke liker meningene mine, det er ditt problem. Og så er det en veldig snever hersketeknikk å blande sammen hummer og kanari som sptåkfeil og Jordan Peterson fordi jeg mener mennesker bør gå med undertøy når de er på en arbeidsplass. Ønsker du å diskutere meningene mine så svarer jeg deg gjerne mer men ønsker du avsporinger som går på helt andre ting får du svare noen andre. Folk må gjerne gå uten både bh og truse og klær i det store og hele, men da får en også være voksen nok til å skjønne at andre tenker sitt. Anonymkode: 419da...a40 Du unngår kritikken du fikk for meningene dine ser jeg Anonymkode: c2221...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #35 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan noen gi meg noen riktig gode grunner til å bruke BH når jeg ikke finner det behagelig?? Anonymkode: ff8f1...bc0 Fordi puppene får strekkmerker og blir lange Har du små pupper trenger du ikke bh da. Du trenger strengt tatt ikke gjøre noe du ikke vil, men tenker du ikke vil syntes det er fint eller behagelig med lange pupper. Elastisitet i huden er ikke noe man får tilbake. Anonymkode: 331b0...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #36 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du unngår kritikken du fikk for meningene dine ser jeg Anonymkode: c2221...676 Hva er det jeg har unngått? Du må gjerne kritisere meningene mine, men å blande inn skriveproblemstikk jeg har er så langt utenfor tema at viss du ikke evner å kritisere mer enn det og å blande inn Jordan Peterson fordi jeg mener at voksne oppegående mennesker faktisk bør kle på seg undertøy da er det dødfødt. Igjen: voksne kvinner og menn kan kle seg i det de vil. Men andre kan også tenke dømmende tanker basert på det de ser. Å kle seg upassende på jobb en en slik handling som gjør at andre tenker sitt. Anonymkode: 419da...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. mai 2023 #37 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan noen gi meg noen riktig gode grunner til å bruke BH når jeg ikke finner det behagelig?? Anonymkode: ff8f1...bc0 Nei, hvorfor skal du ha det? Du bestemmer da selv om du vil bruke BH eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #38 Del Skrevet 5. mai 2023 Kan man virkelig ikke forvente profesjonell oppførsel fra folk om man kommer på jobb kledd f.eksempel slik (bukse og genser) men uten BH? Anonymkode: ff8f1...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 5. mai 2023 #39 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan man virkelig ikke forvente profesjonell oppførsel fra folk om man kommer på jobb kledd f.eksempel slik (bukse og genser) men uten BH? Anonymkode: ff8f1...bc0 Det der så jo bare helt forferdelig ut😂 håper dette var en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 5. mai 2023 #40 Del Skrevet 5. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (2 minutter siden): Det der så jo bare helt forferdelig ut😂 håper dette var en spøk. Hadde vært bedre om buksen var en liten badebukse i svak rosa farge istedenfor? 🤔 Det andre paret, men med hull i det ene benet allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå