AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Del Skrevet 4. mai 2023 Kan noen gi meg noen riktig gode grunner til å bruke BH når jeg ikke finner det behagelig?? Anonymkode: ff8f1...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueturtle Skrevet 4. mai 2023 #2 Del Skrevet 4. mai 2023 Slå deg løs for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Del Skrevet 4. mai 2023 Tyngdekraften. Anonymkode: 77ee4...f19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan noen gi meg noen riktig gode grunner til å bruke BH når jeg ikke finner det behagelig?? Anonymkode: ff8f1...bc0 Eneste er ved trening. Det er ubehagelig å løpe, hoppe for mye uten. Anonymkode: 1435f...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 4. mai 2023 #5 Del Skrevet 4. mai 2023 Nei, hvorfor skal du nå egentlig det om du ikke vil? Du har prøvd og funnet at det ikke passer for deg, slik som slips på jobb er for meg. Det er ingen steder i Norge med BH-tvang, så det er bare å droppe den. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Del Skrevet 4. mai 2023 Gjør som du vil. Anonymkode: fdbef...ce8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Del Skrevet 4. mai 2023 Gjør hva du vil. Men ikke forvent at folk ikke glor og heller ikke forvent deg profesjonell oppførsel om du går uten undertøy på arbeidsplassen. Du kan styre din egen oppførsel og hva du går med, men du kan ikke styre at folk tenker litt av hvert om deg om du går uten undertøy og dette er godt synlig. Anonymkode: 419da...a40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 4. mai 2023 #8 Del Skrevet 4. mai 2023 Hvis du ikke trenger det for å støtte puppene, dvs har så store pupper at det er ubehagelig og henger mye, så er det vel liten vits? 🤔 Jeg bruker nesten kun sånne myke topper uten spiler og kjenner nesten ikke at jeg har de på meg. Hater å bruke vanlig BH. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Del Skrevet 4. mai 2023 Ingen må bruke BH. De som vil kan bruke det, de som ikke vil skal naturligvis ikke bruke det. Jeg hater bh, bruker det kun en sjelden gang og de gangene jeg bruker bh så er det første jeg gjør når jeg kommer hjem å ta den av meg. Anonymkode: c2221...676 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tyngdekraften. Anonymkode: 77ee4...f19 Ja, eller motsatt. Anonymkode: 8cac4...e93 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 4. mai 2023 #11 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør hva du vil. Men ikke forvent at folk ikke glor og heller ikke forvent deg profesjonell oppførsel om du går uten undertøy på arbeidsplassen. Du kan styre din egen oppførsel og hva du går med, men du kan ikke styre at folk tenker litt av hvert om deg om du går uten undertøy og dette er godt synlig. Anonymkode: 419da...a40 Så lenge hun ikke bruker gjennomsiktige klær så er det vel ingen som ser det? Går jo an å bruke nipple covers om man er redd for at de synes. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Del Skrevet 4. mai 2023 Det er ingen gode grunner for å bruke bh om det ikke er behagelig. Har du veldig store bryster kan en god bh støtte slik at du ikke får like vondt i ryggen f.eks. Og når du har ømme bryster pga. menstruasjon f.eks. kan det være godt med en god bh. Ellers f.eks. hvis du trener eller har lyst til å kunne stå på hendene uten at puppene blir blotta f.eks. Anonymkode: d5490...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjør hva du vil. Men ikke forvent at folk ikke glor og heller ikke forvent deg profesjonell oppførsel om du går uten undertøy på arbeidsplassen. Du kan styre din egen oppførsel og hva du går med, men du kan ikke styre at folk tenker litt av hvert om deg om du går uten undertøy og dette er godt synlig. Anonymkode: 419da...a40 Hva vil folk tenke, tenker du? Anonymkode: d5490...b5d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjør hva du vil. Men ikke forvent at folk ikke glor og heller ikke forvent deg profesjonell oppførsel om du går uten undertøy på arbeidsplassen. Du kan styre din egen oppførsel og hva du går med, men du kan ikke styre at folk tenker litt av hvert om deg om du går uten undertøy og dette er godt synlig. Anonymkode: 419da...a40 Vet du det kan en da forvente! Hvorfor skal en ikke kunne forvente profesjonell oppførsel? Anonymkode: 1435f...9c6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Del Skrevet 4. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Hva vil folk tenke, tenker du? Anonymkode: d5490...b5d Det samme som når jeg ikke bruker boxershorts og folk kan se penisen min gjennom jeansene mine Anonymkode: 36e1c...a25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Del Skrevet 4. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vet du det kan en da forvente! Hvorfor skal en ikke kunne forvente profesjonell oppførsel? Anonymkode: 1435f...9c6 Anonymkode: 36e1c...a25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg bruker det fordi jeg synes det er penest. Synes ikke det er noe fint med pupper som henger og slenger eller er veldig synlig innenfor klærne. Det er nesten uavhengig av om de er store elle små. Anonymkode: c6c53...4d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 36e1c...a25 Jeg mener de også skal behandles med respekt og med profesjonalitet selv om det sikkert hadde blitt en snakkis. Å ikke gå med bh kan ikke helt sammenlignes. Anonymkode: 1435f...9c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Del Skrevet 4. mai 2023 charlotte0 skrev (4 minutter siden): Så lenge hun ikke bruker gjennomsiktige klær så er det vel ingen som ser det? Går jo an å bruke nipple covers om man er redd for at de synes. Jeg skrev " godt synlig" AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva vil folk tenke, tenker du? Anonymkode: d5490...b5d Oppmerksomhetsøkende, glemt å ta på seg undertøy, seksuell oppmerksomhet, stygt/fint, spiller på sex, gjør seg litt dum. Jeg vet ikke hva alle folk tenker men dette er noen av mine tanker og i ulike tråder om temaet her på kg går disse tankene igjen så jeg er ikke den eneste. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du det kan en da forvente! Hvorfor skal en ikke kunne forvente profesjonell oppførsel? Anonymkode: 1435f...9c6 Nei det kan en faktisk ikke. Det er helt greit å ta på seg et miniskjørt og "glemme" å ta på seg trusen og tro at folk skal behandle deg profesjonelt og likeledes ikke gå med bh og dette er godt synlig og forvente at du skal bli tatt seriøst, du må hjerne være så naiv men nei! Å gå uten bh og dette er synlig gir mindre respekt på en arbeidsplass. Anonymkode: 419da...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. mai 2023 #20 Del Skrevet 4. mai 2023 Fordi det blir hysteri om brystvortene dine vises. Da er du en hore som desperat søker oppmerksomhet fra menn. Synd at noe så naturlig skal skjemmes over og dekkes med nipplecover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå