AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hadde dere blitt såret! Og hva hadde dere tenkt om vedkommende? Anonymkode: 42e78...bf5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 At det må være lov å ikke binde seg hvis man føler at det er feil. Anonymkode: 7ff37...1e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Et den er umoden, empatiløs og uinteressert i meg. Anonymkode: f31a6...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: At det må være lov å ikke binde seg hvis man føler at det er feil. Anonymkode: 7ff37...1e9 Selvfølgelig, men selv om man ikke ønsker mer kontakt, så er Ghosting empati- og respektløst. Forstår ikke at folk holder på slik, man vet aldri når og i hvilken sammenheng man møtes igjen. Anonymkode: f31a6...bf4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Som jeg skrev i en annen tråd opplevde jeg dette sekunder etter, dvs han slettet meg etter jeg satt meg i taxien fra baren. Gikk først tur, så var det han som ville ha meg med på en drink og fortsette daten. Så kysset han meg og ga meg en klem, smilte bredt, fant frem telefon og slettet matchen. Kan jo le av dette nå men hyggelig var det ikke for har ikke tørt å møte noen på tinder etter det. Han før han møtte ikke en gang opp, etter han ba meg holde av tid og sted. Så vil man unngå slikt dropper man tinder, det ødelegger synet på romanse og hygge for min del Anonymkode: bc1e4...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som jeg skrev i en annen tråd opplevde jeg dette sekunder etter, dvs han slettet meg etter jeg satt meg i taxien fra baren. Gikk først tur, så var det han som ville ha meg med på en drink og fortsette daten. Så kysset han meg og ga meg en klem, smilte bredt, fant frem telefon og slettet matchen. Kan jo le av dette nå men hyggelig var det ikke for har ikke tørt å møte noen på tinder etter det. Han før han møtte ikke en gang opp, etter han ba meg holde av tid og sted. Så vil man unngå slikt dropper man tinder, det ødelegger synet på romanse og hygge for min del Anonymkode: bc1e4...5ee Ja, det er dritt. Men han håpet vel på sex? Den gubben på 50 som jeg datet nå sist, gadd ikke å gi meg en klem etter daten. Han likte meg vel ikke 🤷♀️ For «tjukk» kanskje eller for beskjeden. Han dret i å sende melding, så jeg sletta matchen morgenen etter 🤷♀️ Ja, det var lavmål, men jeg blir deppa av å bli avvist av en eldre mann. Ts Anonymkode: 42e78...bf5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 En feig liten dott. Når vedkommende ikke tør å være ærlig og fortelle hvordan ståa er, får det heller være. Anonymkode: 34ddc...aef
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En feig liten dott. Når vedkommende ikke tør å være ærlig og fortelle hvordan ståa er, får det heller være. Anonymkode: 34ddc...aef Ser den. Og denne meldingen fortjener jeg og! Skulle sagt rett ut at jeg ikke var interessert og merket at han ikke var det i meg heller. Ts Anonymkode: 42e78...bf5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Er det egentlig veldig lavmål å bare slette matchen etter første date? Forventes det at man sender en avsluttende melding? 🤔 Anonymkode: 42e78...bf5 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 At han ikke var interessert. personen kunne vært ærlig nok å bare si det som det er i stede for å bare slette. Anonymkode: 7d850...29d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det egentlig veldig lavmål å bare slette matchen etter første date? Forventes det at man sender en avsluttende melding? 🤔 Anonymkode: 42e78...bf5 Tenker det er ren høflighet. visst ikke så er personen er smule feig 😅 Anonymkode: 7d850...29d
rabagast1 Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 At hun ikke var interessert, er vel det åpenbare. Klarer ikke bli sur for det, er en del forskjellige typer der ute. Har ikke opplevd det etter en date, men skjer innimellom når chatter går i stå.
norw Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 I hvert fall at vedkommende åpenbart ikke er noe å samle på. Like greit å finne ut hvordan folk er med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå