kitekatt Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Vi har ingen til å synge i kirken, så det vil ikke bli noe innspill. Derfor lurer vipå å ha 3 salmer...er det for mye? Kirkeprogrammet har jeg lagt ut i en tråd tidligere idag. Kjempefint med innspill på dette. Vil ikke at det skal bli langtrukkent for gjestene i kirken heller, da
strilen Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Nei, det er ikke for mye. Men strengt tatt trenger du bare 2. Har dere 3 sanger/salmer dere synest er fine og har lyst til å bruke i denne sammenhengen, BRUK DEM !!! dere vil ikke angre.... i klubben av gifte
strilen Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Sjekket først tråden du hadde lagt ut tidligere, etter at jeg hadde skrevet. Ville bare si at jeg synest det ser helt nydelig ut. Lykke til ! Er det lenge til ?
kitekatt Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2006 Takk nei ikke så veldig lenge. 20 mai Driver og lager kirkeprogrammet nå. Har aldri gjort slikt før, så lager det i word, men ser ut som det blir ok Mangler bare en tegning av kirken og et par ringer til å ha bakpå
kitekatt Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2006 Vi fikk tak i noen til å synge i kirken :) så da blir det bare to salmer...
Cupcake Skrevet 7. januar 2006 #6 Skrevet 7. januar 2006 Må man ha salmer og slikt? Kommer til å ha nokså mye nerver den dagen, så seremonien i kirken vil jeg egentig ha overstått så fort som mulig. Kan man ikke bare ha inngangsmarsj, ekteskapsinngåelse, og så utgangsmarsj? Det er vel kanskje noe tekstlesing fra biblene og sånn, men trenger man mer enn det? Vet det ikke høres særlig romantisk ut, men...
kitekatt Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2006 Må man ha salmer og slikt? Kommer til å ha nokså mye nerver den dagen, så seremonien i kirken vil jeg egentig ha overstått så fort som mulig. Kan man ikke bare ha inngangsmarsj, ekteskapsinngåelse, og så utgangsmarsj? Det er vel kanskje noe tekstlesing fra biblene og sånn, men trenger man mer enn det? Vet det ikke høres særlig romantisk ut, men... ← Jo, man må visst ha minst 2 salmer....er ikke så glad i salmer selv, derfor prøver jeg ihvertfall å finne de som jeg synes passer best mht tekst og sånn
Cupcake Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 Har ikke peil på salmer. Noen som kan komme med forslag?
kitekatt Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2006 Har ikke peil på salmer. Noen som kan komme med forslag? ← Har heller ikke peiling, men leste tekstene her
Litjtuppa Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Vi tenker på å ha "Å leva det er å elska" og "Deg å få skoda" (samme melodi som julesangen "Gå inte forbi" med Peter Jøbeck og Sissel Kyrkjebø, veldig fin!) Har vel egentlig ikke så mye med bryllup å gjøre den siste, men har en veldig fengende og fin melodi. Har også hørt en fin en i et annet bryllup, som heter "han vil være med dykk alltid" eller noe sånt..den passer veldig godt i et bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå