Gå til innhold

Kroningen av Charles og Camilla - skal du se på det?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Det er det. Sending fra 11:00 på nrk, men det er sikkert mange som sender på diverse kanaler. 
Om en liker han eller ikke, så er det en stor hendelse i historien. En eneste gang dette skjer. Jeg ser. :hoppe: 

Det er vel en sjanse for at du og for oppleve kroning av William og Kate.

Jeg skal ikke se, men har en mor som er svært opptatt av det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal se! Er veldig fan av Charles. Han har alltid vært hardtarbeidende og veldig seriøs. Han har en svært vanskelig jobb, tradisjonelt tar det tid før nye monarker blir populære da folket sørger over den avdøde monarken. Men jeg tror han kan klare det, han er veldig med i tiden. Oppgjennom har han blitt kritisert for å være for moderne, det skjønner jeg ikke at er noe å kritisere. Jeg synes det er bra med en monark som har noe mellom ørene, som er opptatt av klima og miljø og som ønsker å gjøre en ordentlig jobb for UK og the Commonwealth. At han kutter ned på pengebruken og skjærer ned på antallet working royals er også bra, og helt nødvendig i dagens samfunn. 

Anonymkode: 6169a...8bb

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett alle sesongene av The Crown stiller vi i finstasen foran tv på lørdag :juhu:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, riktig.  Han er 74 (75 til høsten), så det er nok ikke så veldig lenge til.

Anonymkode: c4848...7ff

Tåpelig kommentar.Han kan leve i 20 år eller mer for alt dere vet.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, hele den britiske kongefamilien gir meg frysninger. Kanskje med unntak av Harry, men jeg er ikke fan av ham heller.

Tviler på at Diana ville ønsket å bli dronning og fortsatt være sammen med Charles hvis hun var i live, så det er jeg definitivt ikke lei meg for at hun slipper.

Anonymkode: 107d8...fee

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (29 minutter siden):

Jepp, men du tåler det, heldigvis :klem3:

Javisst tåler jeg det. :D 

Kjetil E skrev (8 minutter siden):

Det er vel en sjanse for at du og for oppleve kroning av William og Kate.

Jeg skal ikke se, men har en mor som er svært opptatt av det.

Regner med at jeg får oppleve dem også ja, men en vet jo ingenting her i denne forunderlige verdenen.
Hvis jeg er her ennå, så skal det lages nok en tråd om alt sammen og jeg sitter der i min finstas jeg også.  :nikke: 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg gleder meg. Og passende unnskyldning for å ta meg råd til å kjøpe kake på bakeriet. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som har vært vist og fortalt om Charles barndom og oppvekst gikk innpå meg. Alene på vanskelig kostskole. :(  Et liv som er så kontrollert og bestemt av andre, han måtte bare innordne seg og gjøre som de sa. Fikk ikke velge selv. Det er veldig godt at de fikk hverandre til sist. Må innrømme at den romantisk siden av meg blusser opp som et tent stjerneskudd når jeg tenker på romantikken mellom dem. :rodmer: De holdt ut og fikk belønningen til sist. 

• Liker 8
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WIlliam kommer til å bli konge innen året er omme. Charles vil gå av fordi han er for gammel, umotivert, og upopulær. I krisetider ønsker et monarki å samle befolkningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette brevet er jo også mye av grunnen til at så mange briter ikke er fan av Charles:

image.png.07938c049bc22987fcc3a78614111195.png

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/eerie-princess-diana-note-reveals-27793580

Anonymkode: e264c...4ba

Diana var svært syk i perioder. Hun slet med vrangforestillinger, depresjon, spiseforstyrrelse og mer. Hun skal også ha vært diagnostisert med bipolaritet.
Jeg synes det er ekkelt hvordan så mange holder på. Vis hensyn, selv om hun er død. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nostradamus skrev (1 minutt siden):

WIlliam kommer til å bli konge innen året er omme. Charles vil gå av fordi han er for gammel, umotivert, og upopulær. I krisetider ønsker et monarki å samle befolkningen.

Umotivert?! Hvorfor påstår du det? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nostradamus skrev (2 minutter siden):

Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Og han er ikke så upopulær. 

Anonymkode: e3404...5a1

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei, hele den britiske kongefamilien gir meg frysninger. Kanskje med unntak av Harry, men jeg er ikke fan av ham heller.

Tviler på at Diana ville ønsket å bli dronning og fortsatt være sammen med Charles hvis hun var i live, så det er jeg definitivt ikke lei meg for at hun slipper.

De var skilt før hun døde, så hun kunne ikke blitt dronning.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Diana var svært syk i perioder. Hun slet med vrangforestillinger, depresjon, spiseforstyrrelse og mer. Hun skal også ha vært diagnostisert med bipolaritet.
Jeg synes det er ekkelt hvordan så mange holder på. Vis hensyn, selv om hun er død. 

Jeg har egentlig ikke hatt så sansen for henne. Det var et eller annet falskt, som jeg ikke klarer å sette fingeren på.

Jeg tror ikke at hun var så engleaktig som noen av oss liker å tro. Hun og Meghan er egentlig ganske like når det gjald (gjelder) å ytre seg til pressen om de kongelige.

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Honey Dew said:

De var skilt før hun døde, så hun kunne ikke blitt dronning.

Ja, det vet jeg. Jeg refererer til det trådstarter skriver i første innlegg.

"Så tenker jeg på en trist greie også; egentlig skulle dronningen hete Diana :sukk: "

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det skal jeg. Har satt alt klart på opptak om jeg skulle få høysnue el.l. når det starter. Se det må jeg. 👑
Så tenker jeg på en trist greie også; egentlig skulle dronningen hete Diana :sukk: ...rart å tenke på hvor fort ting skjer. 

Håper at det ikke er laget en tråd om dette før. Her kan vi komme med synspunkt når tingene skjer også. 

Jeg vet ikke.

Har hverken sansen for Charles, eller Camilla.

Dessuten så er lørdag en dag vi gjør ting med barna, så trolig får med meg kun omtalen på nyhetene :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...