AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #141 Del Skrevet 6. mai 2023 5 hours ago, Hulderen said: Det er mange sykdommer som kan gi væskeansamling i fingrene. Noen av dem er svært alvorlige. Ja, noen av dem er det. Men man kan ikke automatisk gå ut fra at et menneske med væskeansamling i hendene "ikke vil leve lenge", slik som du gjorde. Anonymkode: 107d8...fee 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. mai 2023 #142 Del Skrevet 6. mai 2023 Hvor lenge varer denne seremonien egentlig? Jeg ser på bbc forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. mai 2023 #143 Del Skrevet 6. mai 2023 Urias skrev (17 minutter siden): Dette er 2023: Jeg stusset veldig på dette. Hvis dette er fredelige demonstranter skulle jeg likt å se grunnlaget for arrestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #144 Del Skrevet 6. mai 2023 Hatsumomo skrev (26 minutter siden): Tror vel heller at han har nok med å holde tunga beint i munn med alle reglene og ordenen dette tydeligvis må gjennomføres i. Kan ikke ha noe av at NOE ikke blir gjennomført slik tradisjon og etikette tilsier, så hvem hadde ikke vært helt utenfor seg selv i møte med dette grandiose "alvoret"? Mange av tradisjonene er jo hundrevis av år gamle, så selv om han gjør det første gang og virker fjern så hadde alle andre rundt han tilsynelatende kontroll. De rundt virket forberedt, bare ikke Charles hvor usikkerheten lyste hele tiden. Anonymkode: a4697...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #145 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg har gravid-blære og har holdt ut til nå uten dopause, så det er jo mulig Anonymkode: 7a16d...a0e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #146 Del Skrevet 6. mai 2023 Hvorfor rister hestene så mye på hodet? (jeg kan ingenting om hester) Anonymkode: 743a4...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #147 Del Skrevet 6. mai 2023 Hvor satt de and kongelige som representerte andre land? Så ikke kronprinsparet 🤔 Anonymkode: 743a4...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. mai 2023 #148 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå får vi se om hesten med trommene klarer å gå fremover, og ikke sidelengs igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #149 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor rister hestene så mye på hodet? (jeg kan ingenting om hester) Anonymkode: 743a4...adb Lopper? Anonymkode: db6f5...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. mai 2023 #150 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor satt de and kongelige som representerte andre land? Så ikke kronprinsparet 🤔 Anonymkode: 743a4...adb De satt nok bak de britiske kongelige. BBC konsentrerer seg om det viktigste og de britiske kongelige er viktigst, så de ble ikke filmet. Du får vente til de offisielle og andre bilder kommer, så ser vi nok hva de og andre kjentfolk har på seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. mai 2023 #151 Del Skrevet 6. mai 2023 Så utrolig flotte hester. Jeg er hestejente da. Men de er jammen nydelige. Og rolige 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #152 Del Skrevet 6. mai 2023 MalloryK skrev (2 minutter siden): Så utrolig flotte hester. Jeg er hestejente da. Men de er jammen nydelige. Og rolige Jeg satt å tenkte på hva som hadde skjedd hvis hestene plutselig løp ut... Anonymkode: d31a5...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 6. mai 2023 #153 Del Skrevet 6. mai 2023 De har ikke med seg været i dag akkurat. Småregner, det er vått på bakken ser jeg. Full sol her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #154 Del Skrevet 6. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg satt å tenkte på hva som hadde skjedd hvis hestene plutselig løp ut... Anonymkode: d31a5...f53 Da kong Olav skulle begraves var det en politihest som steilet og landet oppå rytteren som døde, så uhell kan dessverre også skje med godt trente hester. Anonymkode: 83323...821 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. mai 2023 #155 Del Skrevet 6. mai 2023 Ja man vet aldri med hester. I begravelsen til Kong Olav så steilet jo en hest, og rytteren (politikvinne) døde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #156 Del Skrevet 6. mai 2023 Prinsesse Anne er tøff da, digger at hun rir i stedet for å sitte i vogn. Tror kanskje hun er min favoritt, hun har vært så sassy og badass helt fra hun var ung. Anonymkode: e3404...5a1 15 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #157 Del Skrevet 6. mai 2023 sofie777 skrev (1 time siden): Samtidig som nye ting er med, som en kvinne som gir sverdet og et gregoriansk kor som synger!! Ja, det var en veldig fin seremoni. Jeg tror vi alle trenger litt sånt en gang i blant Anonymkode: 9018e...e93 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. mai 2023 #158 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg trodde alle skulle gå helt i takt, men de marsjerer jo med litt vilkårlig løfting av arm...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. mai 2023 #159 Del Skrevet 6. mai 2023 Er det ferdig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #160 Del Skrevet 6. mai 2023 Fin seremoni. Uavhengig av hva man synes om monarki er det noe eget med tradisjoner som står seg. Dette er samlende for en nasjon, selv om det er for et øyeblikk. Anonymkode: 2adab...986 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå