Gå til innhold

Kroningen av Charles og Camilla - skal du se på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg. Har satt alt klart på opptak om jeg skulle få høysnue el.l. når det starter. Se det må jeg. 👑
Så tenker jeg på en trist greie også; egentlig skulle dronningen hete Diana :sukk: ...rart å tenke på hvor fort ting skjer. 

Håper at det ikke er laget en tråd om dette før. Her kan vi komme med synspunkt når tingene skjer også. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det på lørdag?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal!! Vet du hvor eller om det sendes på norsk TV? Eller om de sender det live fra BBC på youtube eller noe?

Anonymkode: d2ecd...e44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg gidder å se på det. Har ikke så veldig sans for Charles.

Hadde det vært Kate og William som skulle krones, hadde jeg sett.

Anonymkode: 5c2d4...a5b

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skal!! Vet du hvor eller om det sendes på norsk TV? Eller om de sender det live fra BBC på youtube eller noe?

Anonymkode: d2ecd...e44

Sikkert utallige kanaler som sender kroningen. NrK f.eks begynner sendingen kl 11 frem til kl 16 førstkommende lørdag.

Anonymkode: cc048...70b

• Liker 4
Skrevet

Nei.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Boetica skrev (13 minutter siden):

Er det på lørdag?

Det er det. Sending fra 11:00 på nrk, men det er sikkert mange som sender på diverse kanaler. 
Om en liker han eller ikke, så er det en stor hendelse i historien. En eneste gang dette skjer. Jeg ser. :hoppe: 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det er meldt passe fint vær, så jeg ser sikkert litt mellom turer og å være ute. :) 

Som du sier, @Hoppetaujenta, det er en historisk hendelse, men det vil sannsynligvis skje igjen, når Charles pakker snippesken og William tar over. ;)

Endret av Brunhilde
  • Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det er det. Sending fra 11:00 på nrk, men det er sikkert mange som sender på diverse kanaler. 
Om en liker han eller ikke, så er det en stor hendelse i historien. En eneste gang dette skjer. Jeg ser. :hoppe: 

En eneste gang? Charles er en gammel mann. Det er nok ikke så mange årene til vi får en ny kroning der borte.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Brunhilde skrev (2 minutter siden):

Som du sier, @Hoppetaujenta, det er en historisk hendelse, men det vil sannsynligvis skje igjen, når Charles passer snippesken og William tar over. ;)

Morsom du. ;)  ...men Charles gjør det for første og siste gang i dette livet. Var det jeg mente vettu/dere. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (4 minutter siden):

Det er meldt passe fint vær, så jeg ser sikkert litt mellom turer og å være ute. :) 

Som du sier, @Hoppetaujenta, det er en historisk hendelse, men det vil sannsynligvis skje igjen, når Charles passer snippesken og William tar over. ;)

Ja, riktig.  Han er 74 (75 til høsten), så det er nok ikke så veldig lenge til.

Anonymkode: c4848...7ff

• Liker 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Morsom du. ;)  ...men Charles gjør det for første og siste gang i dette livet. Var det jeg mente vettu/dere. :) 

Jepp, men du tåler det, heldigvis :klem3:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke interessert i kjendiser.

Anonymkode: 32ea4...e27

• Liker 2
Skrevet

Nei,  det interesserer meg ikke. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dessverre. Vi har konfirmant da. Første kroning på 70 år eller hva det er, og så kræsjer det med den ene dagen! 

Anonymkode: 59ada...dbb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: f3f70...c4e

• Liker 1
Skrevet

Ja har tenkt det. Det er et historisk øyeblikk.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, riktig.  Han er 74 (75 til høsten), så det er nok ikke så veldig lenge til.

Anonymkode: c4848...7ff

Vel - begge foreldrene hans ble godt opp i nittiårene, så han kan godt bli sittende på tronen i tjue år. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt! Skal både se sendingen på nrk, og alle youtube-bloggerne etterpå. 

Synes det er greit at Charles får sin periode. Han har ventet lenge, og stått på med stor arbeidsmengde i årevis. Camilla er gjevnt over omtalt som omgjengelig, ekte og hardtarbeidende. Ser det er litt murring i England, med tanke på pengebruk og den økonomiske situasjonen, så er spent på reaksjonene fra folk på gaten også. 

Anonymkode: e3404...5a1

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Jeg kommer til å ha TV’n på og få med meg det grøvste 😀 Husker jeg satt klistret da han giftet seg med Diana, men da var jeg fjortis som beundret Diana 😅

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...