Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Det skal jeg. Har satt alt klart på opptak om jeg skulle få høysnue el.l. når det starter. Se det må jeg. 👑 Så tenker jeg på en trist greie også; egentlig skulle dronningen hete Diana ...rart å tenke på hvor fort ting skjer. Håper at det ikke er laget en tråd om dette før. Her kan vi komme med synspunkt når tingene skjer også. 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Jeg skal!! Vet du hvor eller om det sendes på norsk TV? Eller om de sender det live fra BBC på youtube eller noe? Anonymkode: d2ecd...e44 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Tror ikke jeg gidder å se på det. Har ikke så veldig sans for Charles. Hadde det vært Kate og William som skulle krones, hadde jeg sett. Anonymkode: 5c2d4...a5b 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skal!! Vet du hvor eller om det sendes på norsk TV? Eller om de sender det live fra BBC på youtube eller noe? Anonymkode: d2ecd...e44 Sikkert utallige kanaler som sender kroningen. NrK f.eks begynner sendingen kl 11 frem til kl 16 førstkommende lørdag. Anonymkode: cc048...70b 4
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2023 Boetica skrev (13 minutter siden): Er det på lørdag? Det er det. Sending fra 11:00 på nrk, men det er sikkert mange som sender på diverse kanaler. Om en liker han eller ikke, så er det en stor hendelse i historien. En eneste gang dette skjer. Jeg ser. 5 2
Brunhilde Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 (endret) Det er meldt passe fint vær, så jeg ser sikkert litt mellom turer og å være ute. Som du sier, @Hoppetaujenta, det er en historisk hendelse, men det vil sannsynligvis skje igjen, når Charles pakker snippesken og William tar over. Endret 4. mai 2023 av Brunhilde 2
Hulderen Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er det. Sending fra 11:00 på nrk, men det er sikkert mange som sender på diverse kanaler. Om en liker han eller ikke, så er det en stor hendelse i historien. En eneste gang dette skjer. Jeg ser. En eneste gang? Charles er en gammel mann. Det er nok ikke så mange årene til vi får en ny kroning der borte. 4
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2023 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2023 (endret) Brunhilde skrev (2 minutter siden): Som du sier, @Hoppetaujenta, det er en historisk hendelse, men det vil sannsynligvis skje igjen, når Charles passer snippesken og William tar over. Morsom du. ...men Charles gjør det for første og siste gang i dette livet. Var det jeg mente vettu/dere. Endret 4. mai 2023 av Hoppetaujenta 5 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 Brunhilde skrev (4 minutter siden): Det er meldt passe fint vær, så jeg ser sikkert litt mellom turer og å være ute. Som du sier, @Hoppetaujenta, det er en historisk hendelse, men det vil sannsynligvis skje igjen, når Charles passer snippesken og William tar over. Ja, riktig. Han er 74 (75 til høsten), så det er nok ikke så veldig lenge til. Anonymkode: c4848...7ff 3
Brunhilde Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Morsom du. ...men Charles gjør det for første og siste gang i dette livet. Var det jeg mente vettu/dere. Jepp, men du tåler det, heldigvis 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Nei, er ikke interessert i kjendiser. Anonymkode: 32ea4...e27 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Nei, dessverre. Vi har konfirmant da. Første kroning på 70 år eller hva det er, og så kræsjer det med den ene dagen! Anonymkode: 59ada...dbb 1
Bøtteballetten Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Ja har tenkt det. Det er et historisk øyeblikk. 6
Boetica Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, riktig. Han er 74 (75 til høsten), så det er nok ikke så veldig lenge til. Anonymkode: c4848...7ff Vel - begge foreldrene hans ble godt opp i nittiårene, så han kan godt bli sittende på tronen i tjue år. 11 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 Ja, absolutt! Skal både se sendingen på nrk, og alle youtube-bloggerne etterpå. Synes det er greit at Charles får sin periode. Han har ventet lenge, og stått på med stor arbeidsmengde i årevis. Camilla er gjevnt over omtalt som omgjengelig, ekte og hardtarbeidende. Ser det er litt murring i England, med tanke på pengebruk og den økonomiske situasjonen, så er spent på reaksjonene fra folk på gaten også. Anonymkode: e3404...5a1 2 5
Boetica Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Det er det. Sending fra 11:00 på nrk, men det er sikkert mange som sender på diverse kanaler. Om en liker han eller ikke, så er det en stor hendelse i historien. En eneste gang dette skjer. Jeg ser. Jeg kommer til å ha TV’n på og få med meg det grøvste 😀 Husker jeg satt klistret da han giftet seg med Diana, men da var jeg fjortis som beundret Diana 😅 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå