AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hei Jeg har hatt lemus i haken i 14 dager nå. Fastlege ville sende meg til nevro for botox(jeg gnisser tenner og har en del smerter i kjeven). Men de ville ikke ta imot meg, og ba om at jeg tok valium. Uff ser ikke for meg å gå fast på valium for dette😕Er det vits å oppsøke noen andre? begynner å plage meg… Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Jeg hadde leamus daglig samme sted i typ 1 mnd i høst. Plutselig var det borte helt av seg selv. Anonymkode: f2fed...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Leamus? Anonymkode: b4a4b...b57 Ja, fan glemte en vokal😝 Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde leamus daglig samme sted i typ 1 mnd i høst. Plutselig var det borte helt av seg selv. Anonymkode: f2fed...bb0 Så bra🤩jeg skal på jobbintervju neste uke😔har angst fra før, og denne dritten gjør det hakket værre😅 Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Sparer legens valium til intervjuet😄 Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 Er denne leamusen i haken veldig synlig (på jobbintervjuet) ? Gjør den vondt? Har den blitt verre? Anonymkode: 8a2cd...c09
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 Det er litt forvirrende, for du skriver om to ulike problemer. Har du fått valium for gnissingen og kjevesmertene? Eller for leamus? Dette er jo et sterkt vanedannende medikament som ikke akkurat er ufarlig. Du kan ikke bruke valium fast uansett om du hadde villet, for det er kun til korttidsbruk. Leamus pleier å gå over av seg selv. Mannen her hadde det i 3 måneder før det plutselig var borte. Anonymkode: 20a09...ce1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er litt forvirrende, for du skriver om to ulike problemer. Har du fått valium for gnissingen og kjevesmertene? Eller for leamus? Dette er jo et sterkt vanedannende medikament som ikke akkurat er ufarlig. Du kan ikke bruke valium fast uansett om du hadde villet, for det er kun til korttidsbruk. Leamus pleier å gå over av seg selv. Mannen her hadde det i 3 måneder før det plutselig var borte. Anonymkode: 20a09...ce1 Jeg bruker ikke valium for kjevesmerter. Men skal prøve det pga leamus. Men jeg er ikke enig med nevrolog og har egentlig tenkt å bare se det an…Har brukt litt sobril ift ekstreme ryggsmerter tidligere, men det er et par år siden. 3 mnd, ja da kan jeg og vente🧐 Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er denne leamusen i haken veldig synlig (på jobbintervjuet) ? Gjør den vondt? Har den blitt verre? Anonymkode: 8a2cd...c09 Det er ikke smertefullt, men veldig irriterende(kjenner det godt). Det er veldig synlig; ble kommentert fra venner😏 Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 Kjevesmertene har plaget meg i mange år, derimot. Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #12 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, fan glemte en vokal😝 Anonymkode: bb413...3e0 Her også😂 Anonymkode: 8521f...8ef
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker ikke valium for kjevesmerter. Men skal prøve det pga leamus. Men jeg er ikke enig med nevrolog og har egentlig tenkt å bare se det an…Har brukt litt sobril ift ekstreme ryggsmerter tidligere, men det er et par år siden. 3 mnd, ja da kan jeg og vente🧐 Anonymkode: bb413...3e0 Ok, skjønner. Jeg ville nok aldri tatt Valium for noe som ikke er så veldig plagsomt. Da skulle jeg hatt, som du sier, f.eks. ekstreme smerter. Håper ikke du må gå i flere måneder da, tror ikke det er vanlig at det varer så lenge! Anonymkode: 20a09...ce1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ok, skjønner. Jeg ville nok aldri tatt Valium for noe som ikke er så veldig plagsomt. Da skulle jeg hatt, som du sier, f.eks. ekstreme smerter. Håper ikke du må gå i flere måneder da, tror ikke det er vanlig at det varer så lenge! Anonymkode: 20a09...ce1 Takk🙏Ja valium blir å skyte spurv med kanon☺️Bedre å spare til noe værre😄 Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde leamus daglig samme sted i typ 1 mnd i høst. Plutselig var det borte helt av seg selv. Anonymkode: f2fed...bb0 Den hyppigste årsaken til leamus er mineralmangel. Det er bare å vente til man tilfeldigvis får i seg noe magnesium og så er det plutselig borte. Anonymkode: e956e...118
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Den hyppigste årsaken til leamus er mineralmangel. Det er bare å vente til man tilfeldigvis får i seg noe magnesium og så er det plutselig borte. Anonymkode: e956e...118 Jeg har tatt rundt 600mg daglig i flere år, og pga sykdom følges jeg opp jevnlig med blodprøver for å sjekke vitaminer og mineraler. Anonymkode: bb413...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Blodprøver viser ikke hvor mye mineraler cellene har tilgang til. Mineralnivå i blodet er regulert, nettopp for å holde seg stabilt. Det siste organet i kroppen som vil mangle magnesium er nettopp blodet. Å holde inntaket jevnt på anbefalt dagsinntak er heller ingen garanti mot mangel. Når vi blir syke øker ofte forbruket av mineraler og vitaminer. Har du vært mye syk i vinter, har du også hatt høyt forbruk av mineraler og vitaminer. Da kan nivåene synke, selv om inntaket er på anbefalt gjennomsnittsinntak. Anonymkode: e956e...118
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Blodprøver viser ikke hvor mye mineraler cellene har tilgang til. Mineralnivå i blodet er regulert, nettopp for å holde seg stabilt. Det siste organet i kroppen som vil mangle magnesium er nettopp blodet. Å holde inntaket jevnt på anbefalt dagsinntak er heller ingen garanti mot mangel. Når vi blir syke øker ofte forbruket av mineraler og vitaminer. Har du vært mye syk i vinter, har du også hatt høyt forbruk av mineraler og vitaminer. Da kan nivåene synke, selv om inntaket er på anbefalt gjennomsnittsinntak. Anonymkode: e956e...118 Here we go again... 🙄 Anonymkode: 20a09...ce1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Here we go again... 🙄 Anonymkode: 20a09...ce1 Hvis folk vet at mineralnivå ikke kan avgjøres med blodprøver, hvorfor dette evinnelige maset om at blodprøvene er "helt normale"? Anonymkode: e956e...118
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis folk vet at mineralnivå ikke kan avgjøres med blodprøver, hvorfor dette evinnelige maset om at blodprøvene er "helt normale"? Anonymkode: e956e...118 Jeg lurer på hvorfor det alltid skal mases om magnesiummangel selv når folk sier at de har tatt tilskudd i flere år?! Det må virkelig være grenser. Anonymkode: 20a09...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå