Gå til innhold

Hvilken dress til 2 åring? Bhg spør om tynn dress uten for for varmere dager?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har søkt over alt og vet ikke hvilken jeg skal Kjøpe til småen. Han er str 92 og de har bedt om.en tynn dress uten for ??? Men alle jeg ser på.nett ser ut som de er fora ? Er det noen mammaer som kan hjelpe meg? finnes jo skalldress parkdress og vet ikke hva slags.. send meg gjerne link og gjerne forklaring på.hvorfor dere syntes det og det r best. 

Tusen takk for alle svar !

Anonymkode: 51eb0...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har søkt over alt og vet ikke hvilken jeg skal Kjøpe til småen. Han er str 92 og de har bedt om.en tynn dress uten for ??? Men alle jeg ser på.nett ser ut som de er fora ? Er det noen mammaer som kan hjelpe meg? finnes jo skalldress parkdress og vet ikke hva slags.. send meg gjerne link og gjerne forklaring på.hvorfor dere syntes det og det r best. 

Tusen takk for alle svar !

Anonymkode: 

Kom med det dere har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du googler "uforet parkdress" så får du jo en del svar. 

Poenget er at den skal være tynn, som en vindjakke, og ikke ha et for som en boblejakke. 

Vi brukte ofte parkdress i softshell, eller bare vindavvisende stoff. 

Jeg tipper lindex sin er helt fin.  (Vi kjøpte hos Bogerud tekstil da vi hadde barnehagebarn, og de fungerte veldig fint.) 

Alternativt kan dere jo ha todelt, men det er litt mer styr for barna. Type Bergans vindjakke og vindbukse eller noe tilsvarende.

Anonymkode: 3c642...d2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange sverger til softshelldress fra name it. Jeg synes den er varm for de varmere dagene. 
Jeg har hatt todelt når sommertemperaturen setter inn. Jeg synes det gir mulighet for større variasjon. Helly Hansen skallbukse (med seler for de minste) og anorak eller tynn boblejakke for de kaldere dagene. Når det er bukse gir det barnehagen mulighet for å droppe jakka og de dagene det er skikkelig varmt men en liten gjørmeflekk i et hjørne slik så man må ha på noe. 
https://www.xxl.no/helly-hansen-shelter-pant-skallbukse-barn-svart/p/1048453_1_style?gclid=Cj0KCQjwr82iBhCuARIsAO0EAZww--5gsDZmU_NJ34rSNNsFFhIyZP4ufKxrU86TpN9EZgD8Yyp3Oh4aAr0lEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De mener nik skalldress :)

Anonymkode: a0c07...1e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har parkdress fra Reima tec, synes de er supre! Har både kjøpt selv og arvet, og de er ganske slitesterke.

Softshell blir for varmt for våre unger, men de kan også funke.

Anonymkode: ca820...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er fornøyde med skalldresser fra Bergans og Polarn o Pyret :)

Anonymkode: d3661...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med softshell fra nameit. Ta deg en runde på finn!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har vårdresss fra Wheat, har også hatt en god fra Reima. Har også hatt softshell, men liker bedre de helt tynne. 

Her er noen: https://www.barnashus.no/barneklar/yttertoy/parkdress/bennas-reimatec-dress-blue

https://www.barnashus.no/barneklar/yttertoy/parkdress/lokka-coverall-0950c52c

Anonymkode: c10ef...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 16.48):

Kom med det dere har :)

Søk på softshell :) Vi likte veldig godt NameIt sine, tåler ruskevær men ikke regelrett regnvær. Mener det var 5000 i vannsøyle, stemte godt.

Men brukte de jo ikke på varmere vårdager type 15+ grader. Da hadde vi ikke dress, men tynn bukse og tynn jakke eller liknende. 

Anonymkode: 618db...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bruker og har brukt Name it sine softshelldresser et par år nå. De har et tynt fôr, men når det er ordentlig varmt, så kan de jo ikke ha yttertøy på seg. 

Anonymkode: 19742...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du har et barn som er varm av seg så ikke kjøp softshell, de blir veldig klamme 

Anonymkode: a0c07...1e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Wheat og miniature har veldig behagelige dresser som passer godt til årstiden

Anonymkode: 64d55...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skogstad Gimle. Er på 3 dressen nå. Fantastisk dress. Tynn, puster godt! Vindtett og tåler en del regn også. 

Tynnere dress tror jeg ikke at du finner 😊

Anonymkode: be297...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...