Gå til innhold

Tips til annen type date enn bare gåtur eller sitte på rompa på café?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig begge deler kan være litt kleint og kjipt, så om andre har prøvd en annen type date, tas tips i mot med takk! Er det noen som har gjort noe annet på første date enn gåtur eller café? Bare så det er sagt, ville aldri gått på hjemmedate på første eller tidlig. 

Anonymkode: 2fb3d...7c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta et par øl og noe shuffleboard feks. Greit å ha en aktivitet syns jeg da.

Anonymkode: e174c...538

AnonymBruker
Skrevet

Zznork. De kjedelige finner hverandre.

Anonymkode: b5ec7...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var singel var jeg f.eks på klatredate, men det var han jeg "bare" gikk tur med som ble mannen min da 😅

Anonymkode: 4f3a6...67a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Zznork. De kjedelige finner hverandre.

Jeg spør jo om kreative råd. Men det eneste menn fra Tinder foreslår er en kjedelig gåtur eller sitte på café og drikke latte. Sitter heller på café enn å gå rundt Nitelva og Nebbursvollen bad i Lillestrøm. Får litt gammelmanns-assosiasjoner av det 🙈

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Kanotur, fangene på fortet/escape room, god gammeldags piknik, klatring, fornøyeldespark/annen type park, sitte på rompa ute med bål marshmallows og kaffe på termos, 

Anonymkode: b2647...a3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spør jo om kreative råd. Men det eneste menn fra Tinder foreslår er en kjedelig gåtur eller sitte på café og drikke latte. Sitter heller på café enn å gå rundt Nitelva og Nebbursvollen bad i Lillestrøm. Får litt gammelmanns-assosiasjoner av det 🙈

Ts 

Tror jeg bare er drittlei av å tråkke rundt i Lillestrøm 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg bare er drittlei av å tråkke rundt i Lillestrøm 🙈

Men man kan vel gå tur andre steder enn i byen? Er jo bare å ta seg en liten fjelltur.

Anonymkode: 4f3a6...67a

AnonymBruker
Skrevet

Tur på Tusenfryd? 
Tur til teknisk museum? 
Møtes et sted ingen av dere har vært før, og gå tur der? 
Stolpejakt? 

Møtes på cafe og ha med et spill dere kan spille? (Alt hjelper jo, selv Ludo, vri åtter eller 4 på rad.) 

Anonymkode: a8041...ff7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kleint med dater som er "for mye". 

Nå er ikke jeg en som dater noe særlig for all del, men jeg har venner som dater enormt mye og tenk om de måtte gått på fuckings bowling og dart hele uka. Det er noe hakket mer uforpliktende eller hva man skal si med en gåtur eller en kaffe. 

For min del foretrekker jeg en øl. Ikke veldig kreativt, men hakket morsommere enn latte, og bra dater har jo endt med konserter og fester og moro og halloi. Jeg er jo en person som kan like når det kan skli ut da, om stemningen er der for det. Og man sklir liksom ikke ut på Espresso House.

Anonymkode: e593b...d37

• Liker 3
Skrevet

Bowling

Jeg møtte en i badeland😂🏖️. Det var nok artigste daten jeg har hatt.

Escape rooms

quiz aften 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tur på Tusenfryd? 
Tur til teknisk museum? 
Møtes et sted ingen av dere har vært før, og gå tur der? 
Stolpejakt? 

Møtes på cafe og ha med et spill dere kan spille? (Alt hjelper jo, selv Ludo, vri åtter eller 4 på rad.) 

Anonymkode: a8041...ff7

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Synes det er kleint med dater som er "for mye". 

Nå er ikke jeg en som dater noe særlig for all del, men jeg har venner som dater enormt mye og tenk om de måtte gått på fuckings bowling og dart hele uka. Det er noe hakket mer uforpliktende eller hva man skal si med en gåtur eller en kaffe. 

For min del foretrekker jeg en øl. Ikke veldig kreativt, men hakket morsommere enn latte, og bra dater har jo endt med konserter og fester og moro og halloi. Jeg er jo en person som kan like når det kan skli ut da, om stemningen er der for det. Og man sklir liksom ikke ut på Espresso House.

Anonymkode: e593b...d37

GrønnNellik68 skrev (24 minutter siden):

Bowling

Jeg møtte en i badeland😂🏖️. Det var nok artigste daten jeg har hatt.

Escape rooms

quiz aften 

Dere var kreative! Takk! Det eneste er du som nevner «daten sklir ut», tolker dette som sex , hvis du mente det? Jeg vil jo unngå sex tidlig. Ellers liker jeg kreative aktiviteter/ steder.

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts 

Ta dere en topptur i området, fine topper i rælingen og Fetsund 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts 

Får vente på en spennende invitasjon da.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Lillestrøm er jo bare 10 minutter unna Oslo med toget, rart dere ikke drar dit på dater? 

Anonymkode: d3c63...869

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Lillestrøm er jo bare 10 minutter unna Oslo med toget, rart dere ikke drar dit på dater? 

Anonymkode: d3c63...869

Får foreslå Oslo neste gang!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke aldersgruppe er mannfolka? 20-30åra?

Anonymkode: 06350...d93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilke aldersgruppe er mannfolka? 20-30åra?

Anonymkode: 06350...d93

38-40-åra.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Som flere her sier, quiz, badeland, kjøre en tur til et fint sted, lage mat sammen…

Anonymkode: 3fdff...697

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts 

Men herregud… tur er da ikke å tråkke gatelangs?

Har dere ikke naturopplevelser der du bor?

Hvis ikke, hvorfor bor du der…? 😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...