AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Må lage en spilleliste. Anonymkode: 2d4ab...c88
Veggdyret Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Diverse Disney-soundtrack? Det likte iallefall mine i den alderen. Frozen, Moana, Løvenes Konge, etc.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 De har ganske mange lister å velge mellom på spotify. Problemet er at mange av barna har hørt disse listene før. De heter vel noe med barnehageliste hvis jeg ikke husker feil. Ble spilt mye i barnehagen her, så jenta mi gikk lei. Hun hører mest på tekno nå. 😅 Anonymkode: 8c38c...06c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Blue (eiffel 65), bestevenner (Lisa Børud), Mer enn god nok (Stina talling), den ene (Salma ibrahim), Arne alligator, fått deg på hjernen (eMMa), bam bam ding ding dong (staysman), dance monkey, waka waka, sanger fra vaiana og trolls, smurfesommer og andre surfehits, Freddy kalas, min 5åring liker godt sabeltannsanger (livet er herlig), vennebyen (apas sang), bjørnis-sanger og gummi bear. Anonymkode: d2d25...42a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Kutoppen Emma Marcus og Martinus Ellers der du favorittene her dor tiden under Anonymkode: 6c5a5...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå