AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Bör jeg ikke ha et eget husnummer ? Hver gang jeg ringer taxi tror de det er i 2.etg siden vi deler husnummer. Sokkel . Ikke lydisolert så sikkert ikke godkjent... Anonymkode: 0f0d3...d6c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Da hadde jeg bare presisert at jeg ikke bor i 2. etg. når jeg bestilte. Ikke et problem det. For å få egen adresse må man vel skille ut hybelen som egen boenhet i matrikkelen. Det gidder man sjeldent for en sokkelleilighet. Det er vanligere på tradisjonelle tomannsboliger. Anonymkode: 91a6c...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Spiller jo liten rolle da taxien ikke kjører opp i andre etasje. Men hvis taxien skal kjøre rundt så er det jo bare å gi beskjed om at han skal kjøre til nedsiden. Hvor forte tar du taxi siden dette er et problem? Anonymkode: 3396c...a4d 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Nei en sokkelleilighet er del av huset og ikke et eget hus Anonymkode: 83953...a36 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 I mitt hus er det to boenheter, altså godkjent utleieleilighet. Likevel deler vi adresse og postkasse. Jeg skulle gjerne hatt en annen bokstav i husnummeret enn min leietaker... Men, det er ditt ansvar å presisere at du ikke bor i hovedboligen, men at inngangen din er på nedsiden, venstre side, i annekset eller hvor det enn er! Anonymkode: 98c8d...69a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Ikke eget nummer nei, men A og B i tilfellet. F.eks 10A (hoveddel) og 10B (sokkelleilighet). Anonymkode: 02a4f...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå