AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg er en som ikke har så lett for å si "jeg elsker deg", og kjæresten min er også sånn, om ikke verre. Viser det med handling og andre måter å snakke på. Min mann (som døde for fem år siden) og jeg hadde noe koselig vi pleide å si til hverandre som er et fint og litt morsomt uttrykk for sterk kjærlighet. Nå kjenner jeg av og til trang til å si det med kjæresten min. Men, så tenker jeg at det var jo meg og mannen min sin greie, noe som bare var vårt. Føles nesten som et svik å si det samme til en ny. Hva tenker dere? Anonymkode: 7da90...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Del Skrevet 4. mai 2023 Gjør det som føles riktig for deg. Jeg tenker også at din avdøde mann hadde ønsket at du fant lykken med en ny mann. Selv om ordene dine kanskje er de samme så er det jo ikke din avdøde mann du nå sier dem til. Om en person og tidligere partner brukte si "jeg elsker deg", så betyr jo ikke det at man ikke kan si "jeg elsker deg" til noen andre igjen til ny livspartner. Om du synes det blir feil å si det, da kan du jo heller se om du og ny mann kan finne noe lignende som bare er deres, som du/dere kan si til hverandre. Anonymkode: c0ff2...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå