Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg hadde en liten blødning natt til idag som jeg synes var merkelig.. Tok gtest nå og den var sterk positiv.. Mye sterkere enn sist jeg testet positivt i uke 5.

Men betyr denne blødningen at jeg mister? Og er det bare å ringe legekontoret å be om hcg test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde ikke sist svangerskap så jeg er mildt sagt nervøs nå

AnonymBruker
Skrevet

At det kommer litt blod betyr ikke nødvendigvis abort. Jeg hadde blod på papiret flere ganger, men dette kom av skjøre slimhinner og var på ingen måte farlig.

har du smerter?

Anonymkode: 34ac9...8a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At det kommer litt blod betyr ikke nødvendigvis abort. Jeg hadde blod på papiret flere ganger, men dette kom av skjøre slimhinner og var på ingen måte farlig.

har du smerter?

Jeg har svake murringer innimellom, men det hadde jeg også med førstemann 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange uker på vei er du nå? Jeg blødde litt i hele første trimester uten at det var noe galt. Leste da at det er særlig vanlig med en blødning rundt uke 9/10 i forbindelse med at morkake tar over næringen.

Anonymkode: 2993d...18a

Skrevet

Legger ved bilde av testen min fra idag..

Aner ikke hvor langt jeg er på vei.. Forrige syklus varte i 51(!!) dager, sluttet å teste meg for jeg fikk aldri positiv test. Hadde mensen (tror jeg) i 7 dager (har vanligvis mensen i 5 dager så synes det var rart). Er nå ca en uke siden jeg ble ferdig med den blødningen. Og hadde en blødning i natt, såvidt litt blod idag også men bare på tampong.. Trodde jeg skulle få mensen igjen men bestemte meg for å teste og den ble positiv med engang 

IMG_1092.jpeg

Skrevet

Sist jeg testet var 13 april, og da var den negativ. Fikk eggløsningslim dagene etterpå, men testet ikke for eggløsning så vet ikke om jeg hadde det

Skrevet

Ta hgc blodprøver med 2 dagers mellomrom. Eneste måten å finne ut på hvilken vei ting går

• Liker 1
Skrevet
Sofakona skrev (5 minutter siden):

Ta hgc blodprøver med 2 dagers mellomrom. Eneste måten å finne ut på hvilken vei ting går

Har bestilt time til det☺️ Så nå er jeg egentlig bare nysgjerrig på andre sine erfaringer mens jeg venter 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde en dag...han er 11 år nå ;)

AnonymBruker
Skrevet
Plomm skrev (52 minutter siden):

Jeg har svake murringer innimellom, men det hadde jeg også med førstemann 

Murringer er gjerne livmor som vokser :) 

AnonymBruker
Skrevet

De blødningene jeg hadde i første trimester begynte i dagene før positiv test (trodde da det var starten på mensen), så hadde jeg noen få dager uten blod og fikk positiv test, men så begynte blødningene igjen 3-4 dager etter positiv test. Blødde nesten som en vanlig mensen i nesten tre uker. Men det var altså ingen ting galt. Fikk målt hcg og var også på tidlig ultralyd pga jeg har hatt en MA tidligere. Hadde så igjen en liten periode uten blødning, før jeg fikk en kraftig, knallrød blødning rundt uke 9/10 som varte et par timer bare, så var det heldigvis slutt på blødningene. Blir jo kjempestressa av det selv om tester og ultralyd viste at alt var fint. Er i uke 30 nå:)

Anonymkode: 2993d...18a

• Hjerte 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Oppdatering fra meg!

Var hos gynekolog 3 uker etter dette innlegget, hadde blødd til sammen 5 ganger. Men så et bankende hjerte ❤️ 

Var en liten lomme med blod i livmoren, gynekologen mente det kunne komme fra en blodåre som sprakk da egget festet seg, og derfor får jeg blødninger. Graviditeten ser trygg ut sa han 🫶🏻

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...