AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hei! Er det noen som har erfaring med å jobbe i fengsel når man er gravid? Jeg er IKKE politi, har en "sivil" stilling ala lærer, sosionom osv. Er vel i samme rom som maks. ca 20 innsatte samtidig, da med 3 betjenter tilstede. Jeg har aldri opplevd noe aggresjon fra de innsatte, de fleste har jo vært der en stund så vi har blitt litt kjent og de ser ut til å like meg, så jeg er ikke akkurat redd for å bli angrepet, mer engstelig for å stå på feil sted om det skulle bli noe slåssing dem imellom. Ser for meg at jeg kan få tilrettelegging med en del alenearbeid på kontor og 1-til-1 møter med innsatte sammen med betjent, men det blir en del ekstra arbeid av det. Jeg har vært sjukemeldt hele første trimester pga kvalme, så magen vil jo komme ganske kjapt hvis jeg skal tilbake snart. Noen tanker? Anonymkode: 46d80...94f
Okidokisjokioki Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Nummer en er tilrettelegging, men oppleves det som utrygt kan du i samarbeid med arbeidsgiver søke om svangerskapspenger.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Jeg tror ikke jeg ville bekymret meg så veldig, be om tilrettelegging selv om det fører til merarbeid. Anonymkode: 03fc2...19a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Fengselsbetjenter skal ikke i kontakt med innsatte i det hele tatt under graviditet, vil tro det samme gjelder for lærere og andre eksterne. Si ifra til nærmeste leder så regner jeg med du blir tatt ut av «operativ tjeneste» med en gang Anonymkode: 981ec...640 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå