AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Jeg har en fin familie, gode relasjoner til svigerfamilien. Nydelig datter og en samboer jeg elsker. Vi bor i et nybygget hus. Vi har en fin bil. Jeg har 100% fast stilling. Gravid i 6 uken. Jeg har dårlig samvittighet, føler meg som en dårlig mamma fordi jeg de siste dagene har vært strengere enn vanlig med 2 åringen. Vi sliter med søvn (rettere sagt, jeg og 2 åringer sliter med søvn). Jeg er redd for å spontanabortere. Jeg er trøtt, sliten og lei av jobben. Jeg har økonomiske problemer (de er ikke så store lengre og straks er det ute av verden). Jeg er lei av å skittentøy, rydde og vaske. Jeg er bare så lei av alt. Samboer jobber borte i ukedagene for en periode. Jeg irriterer meg veldig over visse kollegaer på jobb som bryr seg for mye om mine arbeidsoppgaver. Føler jeg stadig blir overvåket av spesielt en kollega. Har tatt det opp med vedkommende og leder. Men det blir ord mot ord for vedkommende nekter for det. Den siste uken har jeg våknet hver dag og følt meg tom. Jeg har gråten i halsen. Jeg har mest lyst til å sitte alene i bilen og stirre ut på havet. I timesvis. Jeg har kort lunte og merker at jeg er kvassere mot samboeren enn vanlig. Jeg får ikke sove fordi kvernen går, jevnt og trutt, hele natten. Så sover ikke 2 åringen så greit heller. Hun er veldig mammadalt og slipper ikke pappaen innpå seg. Selv om vi prøver og prøver for å få det til å gå. Hvorfor er jeg sånn? Er det bare sånn for alle innimellom? Anonymkode: a2b58...63b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Må også legge til at jeg får mye hjelp og avlastning fra familien siden samboer er mye borte. Anonymkode: a2b58...63b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Du har det tøft om dagen (sliten, sover dårlig, gravid, redd) og derfor er du sånn akkurat nå. ❤️ Bare det å sove dårlig kan påvirke humøret kraftig, men du har minst tre andre ting og konflikt på jobben (!) i tillegg. Det hadde blitt for mye for hvem som helst, det. Anonymkode: 8f5d5...d4d 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har det tøft om dagen (sliten, sover dårlig, gravid, redd) og derfor er du sånn akkurat nå. ❤️ Bare det å sove dårlig kan påvirke humøret kraftig, men du har minst tre andre ting og konflikt på jobben (!) i tillegg. Det hadde blitt for mye for hvem som helst, det. Anonymkode: 8f5d5...d4d Det er en viss trøst å høre at jeg ikke overdriver og at dette blir mye for mange ❤️ Anonymkode: a2b58...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå