Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har brukt dem en del i forbindelse med finn.no annonser men nå er det slutt. De bruker minst halvannen uke, ofte mer enn to, på å levere pakker innenriks! Det skal jo ikke gå an å være så treg. Mens når jeg sender med posten skjer det på under en uke hver gang. Det eneste plusset med helthjem har vært at jeg kunne legge pakken rett utenfor døren på kvelden og så blir den hentet, men alt etter det er jo et rot. Leser i tillegg om at mange har problemer med at de roter vekk pakkene. 

Ser ingen grunn til å bruke dette firmaet. De markedsfører seg som om de er lettere alternativ, mens i realiteten er det bare mer venting og frustrasjon. 

Endret av ruffen29
  • Liker 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1677705-helthjem-levering-tar-altfor-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har selv aldri hatt problemer med helt hjem. De har alltid levert på tiden de skal om ikke før, men vet ikke med henting av pakker da jeg ikke bruker den tjenesten. Mulig det kan være tregere henting/levering når man bestiller på den måten.

Anonymkode: a4a5a...19d

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Har selv aldri hatt problemer med helt hjem. De har alltid levert på tiden de skal om ikke før, men vet ikke med henting av pakker da jeg ikke bruker den tjenesten. Mulig det kan være tregere henting/levering når man bestiller på den måten.

Anonymkode: a4a5a...19d

Du kan være inne på noe der. De gangene jeg har bestilt på nett og et firma har brukt dem så har jeg fått varene raskt.

AnonymBruker

Ja, de er trege. Har også opplevd at de ikke rakk å levere til den dagen og klokkeslett de sa og at det ble utsatt til dagen etterpå. Irriterende. Prøver å unngå helt hjem om jeg kan. Da liker jeg bedre pakkeboks så henter jeg den selv når det passer, det pleier å gå fortere. 

Anonymkode: 5b2b2...bad

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Opplever også at det tar opp mot 14 dager før den blir levert. Også opplevd pakker fra Finnmark tar like lang tid som fra Oslo (bor selv på østlandet). Helt utrolig!

Anonymkode: 9a848...f90

Det er ganske kort med fly fra Finnmark til Oslo.... 

Men helt hjem er utrolig dårlig.

Anonymkode: b0dfe...4a8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...