AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Møtt 2 menn nå. Han ene er styrtrik, bor på vestkanten. Sjarmerende og hyggelig, et problem: han har problemer med rus, ruser seg 3 ganger daglig hasj og weed. Det kan bli et problem for meg. Han sier: jeg kan skjemme deg bort masse, men du virker uerfaren siden du er så mye imot rusmidler. Likevel liker jeg han. nr 2 er en mann som er rolig og snill, har høy utdannelse, lønnen er helt okei. Han er ganske tilbakeholden i flørt, ikke datet særlig mye. Før han. Han er forsiktig type. Røyker ikke, kun drikker iblant. Man kan si han er litt for snill. Ikke en som har masse erfaring med kvinner. Men han er utrolig kjekk, veldig forståelsesfull også. Behandler meg bra. Han ser ut til å Være psykisk stabil hvem ville dere ha valgt? Jeg tiltrekkes mere til en drittsekk som kan manipulere meg senere fremfor han andre.🤨 Anonymkode: 08a89...2d4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 Uten tvil nummer 2. Å ha en mann med rusproblemer, han bør du holde deg unna. Anonymkode: 7bff9...d9b 4 4
Ginny Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Nr 2. Jeg driver ikke på med dop. Penger betyr virkelig ikke all verden. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Nummer to, men du virker å allerede ha bestemt deg for at du vil ha Gucci veske og bli såret. Anonymkode: b9ac5...312 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 Ut ifra hvordan du formulerer deg, så virker det som du er mer opptatt av penger, enn kjærlighet Anonymkode: 23fe8...dfc 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #6 Skrevet 4. mai 2023 Det er ikke noe å lure på engang, åpenbart nr.2. Men kanskje for hans del bør du droppe det, hvis du egentlig vil ha drama og styr så kommer du til å kjede deg og såre han i prosessen. Anonymkode: 46b50...007 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Skrevet 4. mai 2023 Nr 2 helt uten tvil, nr 1 hadde ikke vært vurdert som en absolutt siste utvei engang. Jeg vil heller være ensom, singel og fattig resten av livet, enn å være samme med en med rusproblemer. Han hadde ikke engang fått en second date. Anonymkode: ced5d...cbd 3
Hippogriff Skrevet 4. mai 2023 #8 Skrevet 4. mai 2023 Ingen. Hvis du tviler på hvem du skal velge av to menn, liker du ingen av dem godt nok. Og det er noe alle fortjener. 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Hasj og weed 🤣? Same shit! Men anyway, du har jo bestemt deg for monitos og en rasshøl som gir deg sykdommer og gud vet hva og dyre vesker..... Og materialisme. Hva tror du at du kan få til med han!? Ikke en shit. Sats heller på singel livet enn noen av de. La nr to finne ei som ikke er ei overfladisk brød gjøk :)! Anonymkode: 3c72c...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Skrevet 4. mai 2023 Nummer 2, fordi jeg har barn og har ikke tenkt å ødelegge livet deres over min dumskap Anonymkode: 74201...780 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #11 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Møtt 2 menn nå. Han ene er styrtrik, bor på vestkanten. Sjarmerende og hyggelig, et problem: han har problemer med rus, ruser seg 3 ganger daglig hasj og weed. Det kan bli et problem for meg. Han sier: jeg kan skjemme deg bort masse, men du virker uerfaren siden du er så mye imot rusmidler. Likevel liker jeg han. nr 2 er en mann som er rolig og snill, har høy utdannelse, lønnen er helt okei. Han er ganske tilbakeholden i flørt, ikke datet særlig mye. Før han. Han er forsiktig type. Røyker ikke, kun drikker iblant. Man kan si han er litt for snill. Ikke en som har masse erfaring med kvinner. Men han er utrolig kjekk, veldig forståelsesfull også. Behandler meg bra. Han ser ut til å Være psykisk stabil hvem ville dere ha valgt? Jeg tiltrekkes mere til en drittsekk som kan manipulere meg senere fremfor han andre.🤨 Anonymkode: 08a89...2d4 Hvor er du selv i livet? Sosioøkonomisk match har mer betydning enn folk flest ønsker å erkjenne Anonymkode: d0637...793
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #13 Skrevet 4. mai 2023 Hæ? Det er ikke no å lure på en gang. Nr to selvsagt. Anonymkode: 2258c...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #14 Skrevet 4. mai 2023 Jeg vil anbefale en god psykolog siden du ikke ser svaret selv. Anonymkode: 8c309...825 4
Daria Skrevet 4. mai 2023 #15 Skrevet 4. mai 2023 Nummer 1 hadde vært helt uaktuelt uansett. Nummer 2 kommer jo så an på hvordan han faktisk er som person ellers - det er ingen åpenbare dealbreakere i beskrivelsen, men heller ikke noe som vekker spesiell interesse. For øvrig underskriver jeg denne : Hippogriff skrev (20 minutter siden): Ingen. Hvis du tviler på hvem du skal velge av to menn, liker du ingen av dem godt nok. Og det er noe alle fortjener. 2
ClausSaus Skrevet 4. mai 2023 #16 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): [..] Jeg tiltrekkes mere til en drittsekk som kan manipulere meg senere fremfor han andre.🤨 Anonymkode: 08a89...2d4 Du sier ikke det… 😏
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #17 Skrevet 4. mai 2023 Kunne virke som om verden kun besto av disse 2 mennene. Tenker at du fortsetter å date! Ingen av de 2 er din store kjærlighet åpenbart. Anonymkode: 2a828...b95
Andro Skrevet 4. mai 2023 #18 Skrevet 4. mai 2023 Jeg skjønner at dette er oppspinn, og et tankeeksperiment. Ingen velger en rusmisbruker med våkne øyne. Det ender alltid tragisk. På en annen side kan alle komme til å undervurdere andres avhengighet av rus, og vikle seg inn i relasjoner der dette oppdages som et problem. Jeg aksepterer ingen bruk av illegale rusmidler, og kun svært moderat inntak av legale. Rus blir aldri del av hverdagen min. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #19 Skrevet 4. mai 2023 Nr 2. Nr. 1 høres helt forferdelig ut. Anonymkode: 159d9...2a1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #20 Skrevet 4. mai 2023 Helt klart nummer 1. Ha det masse gøy i en periode. Nummer 2 kan man jo få senere uansett. Anonymkode: 2265f...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå