Gå til innhold

Finnes det noe mer IRRITERENDE enn å våkne til borring og hamring om morgenen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i blokk. I dag har de holdt på siden klokka 8 med en helvetes borring og hamring!!! 🤬 Seriøst,tror ikke jeg kan komme på noe mere irriterende enn å våkne til sånt bråk. Man har en fridag man kunne ha fått sovet ut litt. Jeg vet at sånn er det å bo i blokk, men det er fortsatt irriterende. 

Anonymkode: 47cee...1ad

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten mer irriterende å legge seg for å få en god natts søvn, så setter naboene anlegget i gang med full bass. På en tirsdag! 

Med ja, byggebråk kan være veldig irriterende, det også-

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er så JÆVLA irriterende!!!! Føler deg ts! 

Anonymkode: e101c...ef3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk det er verre å våkne til barnegråt/hyling/høylytt leking.

Men sånn er det å bo i blokk da... 

Anonymkode: 026a7...2dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gravemaskin 4 meter utenfor soverommet er vel så ille, alltid et eller annet utenfor her, og er ikke bare lyden, men sengen rister

Anonymkode: efb68...722

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du har det.

Bor i rekkehus. Her er det to (en liten og en stor) gravemaskiner utenfor soverommet nå, de begynte kl. 07. Jeg skal på kveldsvakt etterpå og hadde virkelig ingen planer å stå opp kl. 07 i dag. 

Anonymkode: afea5...16d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Å jada , en nabo som er oppe kl syv hver dag. Trasker rundt , mister ting i gulvet, flytter på ting. Jeg er så jævlig lei🤮Får aldri sovet ut

Anonymkode: 0866f...df5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bor i blokk. I dag har de holdt på siden klokka 8 med en helvetes borring og hamring!!! 🤬 Seriøst,tror ikke jeg kan komme på noe mere irriterende enn å våkne til sånt bråk. Man har en fridag man kunne ha fått sovet ut litt. Jeg vet at sånn er det å bo i blokk, men det er fortsatt irriterende. 

Så alle naboer er stille ellers? Da er du heldig. Ingen som går som elefanter over å plager deg dag å natt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner hvordan du har det.

Bor i rekkehus. Her er det to (en liten og en stor) gravemaskiner utenfor soverommet nå, de begynte kl. 07. Jeg skal på kveldsvakt etterpå og hadde virkelig ingen planer å stå opp kl. 07 i dag. 

Anonymkode: afea5...16d

Ikke sant. Jeg hadde heller ikke tenkt å stå opp klokka 08. i dag 🙄 står opp 06.30 til vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så alle naboer er stille ellers? Da er du heldig. Ingen som går som elefanter over å plager deg dag å natt? 

Jeg tåler fint å høre naboene. Og det er ikke ofte det er bråk her uansett, men å høre at det er andre folk som bor her er man vant med. Borring i blokk er så intenst og bråkete at det ikke nytter.

AnonymBruker
Skrevet

Enebolig❤️, blokk er for pensjonister og kommunister. 

Anonymkode: 491ca...9c4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Enebolig❤️, blokk er for pensjonister og kommunister. 

Anonymkode: 491ca...9c4

For mye vedlikehold for meg som er enslig. Ønsker å bruke tiden min på andre ting enn huset. 

Anonymkode: 026a7...2dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har min store medfølelse.

Har våknet alle dager siste uken inkludert i helgen, fordi en hestkuk av en nabo kuttet steinfliser i felles bakhage.

Han hadde fått tillatelse fra styret😵

Anonymkode: 3cc1c...93d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forstått at dersom man bor i blokk, er det passende tidspunktet for oppussing… aldri? 🙄

Anonymkode: f20be...72d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja, for de som sover på dagtid har et like stort prbl. der fordi de  jobber om natten. 

Endret av tussi680
AnonymBruker
Skrevet

Det bråker noe sinnsykt, men irriterer meg ikke så mye siden det er midlertidig, jeg har jo også pusset opp selv og plaget naboer. Jeg holdt det mest bråkete til "kontortid" når færrest mulig er hjemme, men noen er jo selvsagt det. 

Jeg har en nabo som tramper som en elefant, det synes jeg er mer irriterende, det bråker mindre enn boring, men det er ikke midlertidig, det er hver dag, "for alltid". Men våkner ikke av han da, i det minste. Lavere lyd. Bare konstant.

Anonymkode: 9925d...f4e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller det enn barn, oppussing varer sjeldent lang periode, i motsetning til støy fra barn...

Bor heldigvis i ett borettslag uten barn 😄 ikke barn i naboblokkene heller!

Anonymkode: ef6c8...0f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når tenker du at folk skal starte med oppussing/ gjøremål da? Det passer jo aldri så de må nesten arbeide innenfor regelverket som er mellom  7 og 23. 

Anonymkode: f174b...7d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, våkne av løvblåser er verre. 

Borring og hamring har i alle fall en nytteverdi. Noen sitter igjen med noe.

En løvblåser er den mest ubruklige oppfinnelsen noen gang. Det eneste den gjør er å flytte noen blader fra hagen og over til naboens hage. Den gir ingenting av merverdi. Og det til en pris av ekstrem støy. 

Anonymkode: 4b19e...fdc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når tenker du at folk skal starte med oppussing/ gjøremål da? Det passer jo aldri så de må nesten arbeide innenfor regelverket som er mellom  7 og 23. 

Anonymkode: f174b...7d6

Det virker umulig. Klokken 8 er for tidlig, midt på dagen sover barn og noen har hjemmekontor, om ettermiddagen skal man ha middagsro, tidlig kveld skal barn sove og folk vil ha ro om kvelden generelt. 

«Hei, håndverker. Vi vil gjerne ha renovert badet/kjøkkenet. Dere kan bare jobbe i intervaller noen timer hver dag. Intervallene er som følger: 10.00-11.30 og 13.30-15.00. Tror dere arbeidet vil ta lang tid?».😂

Anonymkode: f20be...72d

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...