Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe å spare? Er det grei nok smak og kvalitet?

Anonymkode: ad0ce...a12

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert noe og spare. Jeg spiser ikke first price men har smakt (vanilje)isen deres og anbefaler å holde seg unna den (smaker parfyme) Frokostblandinger er i og for seg greie. Utover det så vet jeg ikke.

Anonymkode: 7289c...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert noe å spare, men å bare spise first price innebærer i stor grad å spise prosessert mat. Så å teste ut det 1 mnd kommer jeg aldri til å gjøre. 

Anonymkode: 1b15e...7ab

AnonymBruker
Skrevet

Sparer minst 1000 kr mnd på å kjøpe first price fremfor dyre merker ja. Er enslig voksen 

Anonymkode: 27b8c...4af

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper First Price støtt og stadig. Det er mange av deres produkter som er nøyaktig like bra som alternativene.

Anonymkode: 4d761...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker når first price var mye billigere enn andre varer. I dag så er det ca samme pris som alt annet.

Anonymkode: 1cd08...ea7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Det er sikkert noe og spare. Jeg spiser ikke first price men har smakt (vanilje)isen deres og anbefaler å holde seg unna den (smaker parfyme) Frokostblandinger er i og for seg greie. Utover det så vet jeg ikke.

Anonymkode: 7289c...d3a

Hvorfor spiser du ikke First price produkter?

Anonymkode: 1ef41...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Prøv hvitløksbaguettene! De er mye bedre enn de andre… og billigere

vi bruker også alltid tacolompene fra First price. pølselompene er ikke tess, men pølsebrødene er helt ok. 

Anonymkode: 751ba...445

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De har mange tilsetninger i produktene sine. Kjøtt fra andre land.

Neitakk

Anonymkode: 95075...0a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv hvitløksbaguettene! De er mye bedre enn de andre… og billigere

vi bruker også alltid tacolompene fra First price. pølselompene er ikke tess, men pølsebrødene er helt ok. 

Anonymkode: 751ba...445

🤣 sånne ferdig hvitløksbaguetter må jo være noe av det mest harry som kan finne veien ut av et kjøkken. 

Tacowrapsene er sikkert greie. Foretrekker selv enten med mais eller grove.

Pølsebrødene er en trist skue.

Anonymkode: cbf9e...7b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 11.03):

Er det noe å spare? Er det grei nok smak og kvalitet?

Anonymkode: ad0ce...a12

Nei. Æsj. Prøvde èn gang kjøttdeigen fra first price, gurimalla for en ekkel kjøttdeig, aldri mer fp.

Anonymkode: e5b6f...189

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper ofte first price sine frosne torskefileter og laksefileter. Kvaliteten er god, og det er ingen tilsetningsstoffer, kun rene råvarer. 

Anonymkode: 6469d...d81

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper aldri noe fra first price som skal spises eller drikkes, ser ikke spesielt delikat ut i butikkene heller. Men kjøper gjerne fra Eldorado når det gjelder frosne grønnsaker. Jo kjøper first paprika til marsvinet vårt, det gjør jeg. Sånn 2 pakning med rød paprika, men det er det eneste. Betaler heller ekstra for å få god kvalitet på ost, kjøtt etc. Kjøper kun kjøtt fra norske bønder

Anonymkode: 1f203...f0d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei. Æsj. Prøvde èn gang kjøttdeigen fra first price, gurimalla for en ekkel kjøttdeig, aldri mer fp.

Anonymkode: e5b6f...189

😂😂😂den er akkurat lik Gilde sin,bare i annen pakning,kommer fra samme fabrikk også

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper mye first price grønnsaker, spesielt sopp, tomater, gulrøtter. Jeg må ha glutenfri mat, og der er det ikke noe å hente. Kjøtt kjøper jeg økologisk når jeg først kjøper (ikke så ofte).

Anonymkode: 441ea...d58

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper masse first price: grønnsaker (ferske og frosne), frossen fisk, tortillalomper, first price cola light og first price ost feks. Alt er like bra som alternativene. Jeg liker colaen bedre enn vanlig cola fordi den er mindre sør. Kjøper ikke sjokoladen, for der foretrekker jeg Freia. Tjener forøvrig over 1 mill kr og har flere mill i banken.

Anonymkode: e088f...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er virkelig first price osten god? Hva smaker den? 

Anonymkode: c1d9c...0d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2023 den 16.31):

Husker når first price var mye billigere enn andre varer. I dag så er det ca samme pris som alt annet.

Anonymkode: 1cd08...ea7

Det stemmer jo ikke.

Men det er dyrere absolutt, ja. 

Anonymkode: 524cf...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper firstprice kikerter og bønner, tomatsaus, spagetti, kyllingfilet, torskefisket og frosne grønnsaker. 

Anonymkode: 9cf6b...153

Skrevet

First Price har økt veldig i pris. Var innom Rema i dag, og flere av tilsvarende varer av Rema sitt billigmerke var billigere enn First Price. Jeg trodde Kiwi skulle være billigere... Må vurdere om jeg skal handle mer på Rema nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...