Gå til innhold

Kondom til vanlig? (Fast partner)

Bruker dere kondom til vanlig (fast partner)   

76 stemmer

1. 1. Bruker dere kondom til vanlig?

• Ja
      27
    • Nei
      49

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere kondom til vanlig? Føler kondom blir mer og mer vanlig å bruke nå for tiden? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han liker det ikke og har problemer med å komme i mål med kondom på. Jeg kunne godt tenke meg at vi brukte det ved behov.

Anonymkode: b9552...acc

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hormonpiller gjør meg suicidal så kondom er must for de som vil ligge med meg. Har brukt dette i alle faste forhold også i ukene rundt når jeg er fruktbar, men ikke de dagene i syklusen jeg ikke er fruktbar. 

Anonymkode: 0866b...d7e

• Liker 1
Skrevet

I usikre perioder bruker vi kondom, men ikke ellers. Jeg hater kondom og kjenner forskjell på med og uten. I tillegg blir det mye mer styr hvis jeg plutselig ønsker å suge ham underveis. Han er heller ingen fan, men har alltid brukt ved behov og han nyter like mye uansett. Nå skal mannen steriliseres i sommer, så da blir det aldri mer kondom 🎉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg hår ikke på hormoner. Vi vil ikke bli foreldre nå. Da er det kondom.

Anonymkode: 9fea4...ef1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi begge hater kondom, mindre intimt, og spontaniteten og spenningen blir borte med å ta en pause for å fikle med det, såppas ødeleggende for den seksuelle spenningen at hun mister lysten, og jeg blir slapp. Så er glad hun foretrekker spiral 

Anonymkode: ba842...133

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker det ikke. Mer knotete og mister litt av spontaniteten. Har ingen bivirkninger på de p-pillene jeg går på nå, så da er det en bedre løsning for oss. Han hadde brukt kondom om jeg ønsket, han lar det være opp til meg (sånn det burde være mtp at kvinnen som regel er den som må tåle bivirkninger og kluss med hormonene på annen prevensjon enn kondom).

Anonymkode: 22c1b...a8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke med min faste fuckbuddy. Vi er åpne med hverandre om at eventuelle andre partnere må vi bruke kondom. Om det skulle skje en glipp, så er vi begge enige om at det beste er å være åpen om det, så man kan ta ett valg om vi skal beskytte oss, eller om vi ønsker å teste oss.

Jeg har forsåvidt i livet vært opptatt av å teste meg etter ny partner om kondom har vært glemt. 

Anonymkode: 84237...33a

• Liker 1
Skrevet

Min kjære har (nå) en fast Bull, aldri kondom der, han skal fylle henne. 

Jeg må alltid bruke kondom (de gangene jeg får slippe til) og får ikke sprute i henne, så lenge relasjonen til en Bull finnes. 

Vår felles pirrende mindfuck og lek. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke med fast venn. Men alltid med kondom med andre.

Er ikke blant de som hater kondom. Det er bedre uten, men sex med kondom kan også være skikkelig digg.

Men et lite tips. Alle kropper er ikke like, alle pikker er ikke like, og alle kondomer er ikke like. Prøv en masse forskjellige og finn en som passer. Det kan gjøre sex med kondom veldig mye bedre!

Anonymkode: c9935...c38

AnonymBruker
Skrevet

Har spiral på 10. året, så her er det ingen kondom med min faste partner. 

Anonymkode: f127d...80e

Gjest Sigarett
Skrevet (endret)

I mange år nå har valget stått om kondom eller sterilisering av mannen...Så da ble det kondom. Hormoner ødelegger lysten min så det er uaktuelt. 

Kanskje blir det jeg som må sterilisere meg til slutt. 

Endret av Sigarett
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte kondom før jeg steriliserte meg. Det fungerer ... og definitivt bedre enn ikke å ha sex eller gamble på at det ikke skulle skje noe. Rent objektivt var det helt greit og det føltes mye det samme ut rent fysisk. Men vi begge syntes det ble litt styr med kondom og avbruddet var en litt demper på moroa.

Det var en skikkelig befrielse å slippe kondomet etterhvert. Deilig å gå fra tafsing, til forspill til knulling uten avbrudd... og når fint å ikke måtte styre med å trekke meg ut når jeg hadde kommet. Liker å koseknulle litt på etterdønningene ... eller ta runde nr2.
Pluss rent mentalt er det en ekstra boost å tenke på at det ikke er noe mellom oss. Og når jeg kommer, så spruter jeg dypt inn i henne og ikke i en ballong. Rett og slett mer sexy.

... klart, i yngre dager var det litt sport i å se hvor fort vi fikk knulla oss igjennom en pakke. Rekorden er fra fredag ettermiddag til litt ut på søndag formiddag 😛

Anonymkode: cbd09...a7a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, Sigarett said:

I mange år nå har valget stått om kondom eller sterilisering av mannen...Så da ble det kondom. Hormoner ødelegger lysten min så det er uaktuelt. 

Kanskje blir det jeg som må sterilisere meg til slutt. 

Hva feiler det denne mannen? Jeg gjorde det i god tid før 30 årsdagen, og har ikke angret et sekund, og det har heller ikke medført noen som helst problemer. 

Skrevet

Rart mange nevner kondom brukes med andre enn den faste partnere. Kondom er jo ikke god beskyttelse mot alt av sykdommer...!

Skrevet
Anonymmann26 skrev (12 timer siden):

Bruker dere kondom til vanlig? Føler kondom blir mer og mer vanlig å bruke nå for tiden? 

Jeg har sterilisert meg så kan ikke lage barn men vurderer kondom med fremmende. da tar vi en prat om det føre.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, med fast partner har jeg aldri og kommer aldri til å bruke kondom. 

Anonymkode: 529d6...e03

AnonymBruker
Skrevet

Brukte alltid kondom med nye eller tilfeldige partnere, til tross for hormonprevensjon. Med faste partnere brukte jeg det ikke etter at vi var testet.

Jeg har problemer med menssmerter, og selv om hormonene hjalp på smertene så tåler jeg det ellers dårlig. Nå, etter to veldig tette barn, bruker vi kondom frem til syklusen min stabiliserer seg. Kommer smertene tilbake i samme skala så ønsker jeg å fjerne livmor, og hvis de ikke gjør det så steriliserer samboer seg. Så konfom er midlertidig nå.

Må legge til at jeg alltid har følt at kondom er problemfritt, og nå synes jeg egentlig det er litt spennende. Som om forholdet er nytt på en måte😅 Veldig rart, men vi nyter løsningen enn så lenge.

Anonymkode: 2c26e...4aa

Skrevet

Kona synes det er ubehagelig når jeg kommer inne i henne, ikke akkurat da men etterpå når det skal ut igjen.

Da har jeg to valg, kondom eller avbryte før jeg kommer. Det valget er lett, så her bruker vi kondom hver gang.
Hun er ferdig med overgangsalder, så graviditet er ingen fare, men når vi har vært vant med kondombruk gjennom alle år vi har hatt sammen, ja så fortsetter vi med det.
Da nyter hun også sexen 

Skrevet

Ja, bruker kondom her frem til vi skal bli gravide. Han slet i starten med å komme med kondom på, men går bra nå etter at han også har vane med å runke med kondom på. Da blir han vant med å føle mindre 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...