AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Del Skrevet 4. mai 2023 Hvor lurt er det å tørke utendørs nå? Ville blitt fra nærmere 11 til nærmere 14 tenker jeg, da drar jeg på jobb. Bor i en hybelleilighet som har begynt å sprekke opp, muligens pga luftfuktigheten som følger med tørking i stua (for lite bad), men har i det siste satt opp stuevinduet når jeg tørker innendørs. Tenker utendørs i håp om at det skal gå raskere. Har ingen innendørs oppvarming. Anonymkode: b5981...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Del Skrevet 4. mai 2023 Tørker ute selv nå, har ca samme temperatur. Helt topp det. Plasser i sola om du kan, men klærne blir tørre uansett. Spørs bare hvor lang tid det tar. Med ca 10 grader, sol og litt vind går det fort hos oss. Anonymkode: 4ba76...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Så fort det er varmegrader i sola så tørker vi ute ☺️ Anonymkode: d3c5f...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå