Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en katt med nyresvikt, men hun har det bra nå. Utfordringer ligger i å få i henne mat. Er det noe jeg kan gi henne i tillegg til nyreforet? Torsk? Eggeplomme? Kylling? Eller er det ikke bra for nyresyke katter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør dyrlegen 

Anonymkode: d9bf5...c5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er katten? Hvis katten ikke vil spise så tyder det på at den har det vondt. Katter viser ikke smerter. Du bør snakke med dyrlegen veien videre. Har selv hatt katt med begynnende nyresvikt og måtte avlive den til slutt men katten var gammel. man skal ikke pine dyret for din egen skyld. Det kan bli kostbart og behandle. Du kan ikke forvente at katten blir frisk. 

Anonymkode: bd1b5...7a8

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Katten er eldre. Jeg kan ikke behandle det, og vet hun kommer til å dø av det. Men hun er fortsatt livlig og leker. Jeg holder nøye øye med henne og skal avlive henne når hun ikke lenger har det bra.

Håper hun kan få noen uker eller måneder til.

Endret av Tvist
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kranglet med dyrlegen iht å avlive katten. Jeg så jo at katten ikke hadde det bra, nor dyrlegen også burde se. Ble 4 dager helvete for den, før det ble avliving. Vi fikk jo ikke i medisiner, mat eller drikke. Og det som kom ut av katten når den døde, sier meg nok om at puser med yresvikt, har det best med å slippe. Jeg skal ikke beskrive hvor mye og hvordan det så ut, men det så svært giftig ut.

Hvis katten ikke klarer å spise, da har den sykt vondt. Og der kan ikke files. La katten din slippe.

Anonymkode: bacd1...158

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kranglet med dyrlegen iht å avlive katten. Jeg så jo at katten ikke hadde det bra, nor dyrlegen også burde se. Ble 4 dager helvete for den, før det ble avliving. Vi fikk jo ikke i medisiner, mat eller drikke. Og det som kom ut av katten når den døde, sier meg nok om at puser med yresvikt, har det best med å slippe. Jeg skal ikke beskrive hvor mye og hvordan det så ut, men det så svært giftig ut.

Hvis katten ikke klarer å spise, da har den sykt vondt. Og der kan ikke files. La katten din slippe.

Anonymkode: bacd1...158

Katten spiser, men ikke så mye. Dyrlegen sa at hun ikke har  vondt, men ikke appetitt. Om hun hadde hatt det vondt hadde hun ikke lekt og vært i godt humør.

Endret av Tvist
Skrevet

Hvor gammel er katten?

Skrevet

13 år. Jeg vet som sagt at hun kommer til å dø av dette, men vil ta vare på henne så lenge hun har livsglede og spiser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...